Galerie foto: ce ne-a placut la Salonul Auto de la Paris 2014

Galerie foto: ce ne-a placut la Salonul Auto de la Paris 2014
  • S-au lansat 75 de automobile noi
  • Au fost prezentate in premiera 16 accesorii auto
  • Dacia a lansat 4 autoturisme in premiera europeana si mondiala
Distribuie pe Facebook

Salonul Auto de la Paris trebuie vazut, macar o data in viata. Nu neaparat pentru a vedea LIVE masinile, fetele sau noutatile auto din domeniu, ci mai degraba pentru a realiza ce presupune un eveniment colosal, de o anvergura gigantica.

Daca am zis la inceput ca e galerie foto, pai galerie sa fie. Dar nu pot incepe fara o scurta descriere a ceea ce inseamna Salonul Auto de la Paris. Au fost prezente 250 de marci venite din 17 tari diferite, toate din domeniul auto, au fost lansate aproape 80 de premiere europene sau mondiale, totul, pe o suprafata imensa cam cat un cartier bucurestean. Atat de mare, incat deplasarea cea mai rapida intre pavilioane se facea cu masinile de tip "shuttle" puse la dispozitie de organizatori. Daca voiai sa o iei la pas, faceai cam 30 de minute dintr-un cap in celalalt al suprafetei de expozitie. Si daca voiai sa vezi absolut toate masinile, iti lua cam... 2 zile de stat in picioare si plimbat.

Au fost 6 pavilioane principale pe care publicul le putea vizita. De fapt, inca le poate vizita, pentru ca salonul este deschis si acum. In pavilionul cu numarul 1, cel mai mare de altfel, erau prezente cele mai multe marci, printre care si Aston Martin, Renault, Dacia, Citroen, Tesla, Ford, Nissan, Peugeot, Fiat, Ferrari sau Volvo. In pavilionul 2.1 si 2.2 erau standuri mai mici, de accesorii, reviste auto sau autoritati, iar un pavilion era dedicat integral marcilor electrice care puteau fi conduse la fata locului. Pavilionul 3 era destinat marcilor asiatice, adica Honda, Hyundai, Kia, Mazda, Mitsubishi si multe altele, in timp ce pavilionul 4 era rezervat marcilor din grupul VAG. Pavilionul 5 era ocupat de BMW, MINI si Rolls-Royce, iar pavilionul 5 gazduia marcile Opel, Jaguar, Land Rover, Subaru, Infinit si Mercedes-Benz. Ultimul pavilion ce putea fi vizitat era cel cu numarul 8, acesta gazduind o expozitie cu vehicule istorice si reclame vechi.

In primele 3 zile de la deschidere, zile dedicate presei auto din toata lumea, au fost prezenti aproximativ 15.000 de jurnalisti din toate colturile lumii. Printre acestia, in jur de 30 au fost din Romania, printre care ne-am numarat si noi. Fotografi, reporteri TV si radio, bloggeri, jurnalisti din toate felurile de presa, s-au inghesuit in primele zile ca sa publice in premiera toate noutatile de la Paris.

Acum, dupa ce tragem linie, ne dam seama ca Salonul Auto de la Paris este o manifestare gigantica, uriasa, care are in spate o echipa de peste 1000 de oameni care contribuie la realizarea sa. Este fara indoiala, alaturi de evenimentele de la Frankfurt si Geneva, un salon cu o importanta uriasa. Cine nu este la Paris, nu exista, spuneau organizatorii. Nimic mai adevarat.

Salonul Auto de la Paris 2014Standurile francezilor de la Peugeot, Citroen si Renault ocupau cele mai mari suprafate din Pavilionul 1

Salonul Auto de la Paris 2014Renault se remarca in fiecare an prin "dealul" din pavilion pe care parcheaza masinile. Aici, "dealul" era gol, inainte ca masinile sa-si faca prezenta

Salonul Auto de la Paris 2014Renault Espace a fost una din premierele asteptate de la Paris. Un crossover in care lumea se simte ca intr-un monovolum, asa il descriu oficialii

Salonul Auto de la Paris 2014Standul Dacia a avut 4 premiere: Sandero Black, Duster Air, Lodgy Stepway si Dokker Stepway. Sandero si Duster, ambele in editie limitata, sunt disponibile doar pe piata din Franta

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Noul Opel Corsa arata ceva mai interesant la exterior. Insa interiorul... cam lasa de dorit din punctul de vedere al inovatiei, al modernismului si al calitatii. In habitaclu, nu prea gasim ceva interesant...

Salonul Auto de la Paris 2014Salonul Auto de la Paris 2014Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Noul Mustang incepe sa se vanda si in Europa. Din poze, nu spune mare lucru, dar in realitate, este o aparitie!

Salonul Auto de la Paris 2014Salonul Auto de la Paris 2014Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014O parte din standul Mercedes-Benz

Salonul Auto de la Paris 2014Mercedes a venit la Paris cu AMG GT, un automobil cu adevarat atragator, reusit, spectaculos. A fost prezent si o versiune GTS de 510 cp.

Salonul Auto de la Paris 2014Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Chinezi, francezi, americani sau nigerieni deopotriva, jurnalistii sau persoane trimise din diverse departamente de la concurenta, masurau orice detaliu la masina. Inclusiv distanta dintre spitele jantelor, busonul de la rezervor sau butoanele de ceata. De ce credeti?

Salonul Auto de la Paris 2014O parte din standul Opel

Salonul Auto de la Paris 2014Aston Martin V12 Vanquish Carbon Black

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Standul Ferrari

Salonul Auto de la Paris 2014Standul Tesla avea doar modelele S. La care am putut vedea trasaturile specifice americanilor: detalii din plastic foarte prost calitativ, amestecate cu piele catifelata si performante inalte

Salonul Auto de la Paris 2014Peugeot 308 R Concept are sub capota un motor de 1.6 litri care produce 270 cp

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Peugeot Quartz Concept

Salonul Auto de la Paris 2014Portierele "foarfeca", noul trend in domeniul masinilor-concept

Salonul Auto de la Paris 2014Citroen Divine DS Concept are faruri cu laser

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Nissan Pulsar NISMO Concept, din pacate, este doar un... concept

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Land Rover a prezentat noua generatie Discovery Sport

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Un Lamborghini modificat de NIMROD

Salonul Auto de la Paris 2014Ferrari 458 Italia modificat de Hennessey

Salonul Auto de la Paris 2014Noul BMW X6

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014Infiniti Q80 Inspiration

Salonul Auto de la Paris 2014O alta premiera asteptata: C63 AMG, in varianta sedan si T-model

Salonul Auto de la Paris 2014Bridgestone a lansat anvelopa fara aer Airfree Tyre, generatia a doua. Pare a fi un pneu interesant, care ar putea intra pe piata... Dar de ce nu intra oare?

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014MINI Superleggera, un concept care s-a lansat in primavara la Concorso d'Elleganza Villa d'Este

Salonul Auto de la Paris 2014Chiar daca a venit la Paris ca si concept, cam asa va arata noul Civic Type-R anul viitor, cand va debuta oficial

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Salonul Auto de la Paris 2014

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (250) Poze Salonul Auto de la Paris 2014
mai multe