Mercedes-Benz Romania a castigat cu smart premiul pentru cel mai cool brand auto

Mercedes-Benz Romania a castigat cu smart premiul pentru cel mai cool brand auto
Forbes Romania a realizat Top 100 "Cool Brands". smart a fost declarat cel mai cool brand in cadrul sectiunii auto. In cadrul Galei Forbes, desfasurata vineri seara, smart a obtinut premiul pentru cel mai cool brand auto. Gala Forbes a prezentat rezultatele Topului "Cool Brands" si a premiat primele 10 branduri din top.
Trimite unui prieten
Topul 100 "Cool Brands" a fost realizat de 66 de formatori de opinie si trendsetteri romani. Lista initiala a cuprins 300 de branduri, selectate in urma cercetarii si documentarii in publicatii sau social media. Conform revistei Forbes Romania, selectia formatorilor de opinie, intervievarea acestora, analiza si interpretarea rezultatelor a fost realizata de ANTZ, agentie de coolhunting. Cei 66 de formatori de opinie au ales 10 branduri/categorie, in ordinea crescatoare privind factorul "cool" pe care acestea il detin din punctul lor de vedere.

Mercedes-Benz Romania a castigat cu smart premiul pentru cel mai cool brand auto

Printre cele mai cool branduri, alaturi de smart, se mai numara Dior, Valentino, Starbucks, Ikea, Librariile Carturesti, Harley-Davidson, OMV, Createur5dEmotion, Clinica Regina Maria sau Plafar.

Mercedes-Benz Romania a castigat cu smart premiul pentru cel mai cool brand auto

In perspectiva celor de la Forbes, factorul "cool" este prin excelenta subiectiv si personal. Formatorilor de opinie nu li s-a dat o definitie precisa a termenului, dar au fost rugati sa porneasca de la urmatoarele criterii: inovatie, stil, originalitate, autenticitate, dezirabilitate si unicitate.

Mercedes-Benz Romania a castigat cu smart premiul pentru cel mai cool brand auto

"Sloganul smart este "Open your mind!", asa ca ne bucuram sa vedem ca trendsetterii din Romania sunt deschisi si vad in smart automobilul prezentului si viitorul: masina citadina, pregatita pentru cele mai cool experiente. In fond, este cool sa fii smart!", a declarat Monica Floristean, Marketing/Communications Mercedes-Benz Cars.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Evenimente auto DATA PUBLICĂRII: 26 Noiembrie 2012