Hamilton a castigat cursa de Formula 1 din Ungaria
Pilotul McLaren, Lewis Hamilton a obtinut o victorie rasunatoare in Marele Premiu al Ungariei, fiind cel mai rapid si pe parcursul antrenamentelor libere si al calificarilor. Englezul a mers pe o strategie cu doua opriri la boxe pentru a obtine victoria la o secunda diferenta, inainte de startul celei de-a doua jumatati a sezonului din care mai sunt de disputat noua curse. Pilotul Ferrari, Fernando Alonso, care a incheiat pe cinci dupa ce s-a calificat al saselea, si-a marit avansul la sefia campionatului la 40 de puncte.
Primii 10 piloti au pornit in cursa echipati cu pneurile soft P Zero Galben, care au fost nominalizate alaturi de cele medii P Zero Alb, pentru Ungaria. Mark Webber de la Red Bull a fost cel mai bine clasat pilot care a pornit pe pneuri medii, calificandu-se pe locul 11 si incheind cursa pe cea de-a opta pozitie. Ceilalti piloti care au pornit pe pneuri medii au fost cei de la Marussia si Pedro de la Rosa (HRT).
Hamilton a fost in fata inca de la inceput si a oprit prima data in turul 18, cedand sefia pilotului Lotus, Romain Grosjean - calificat al doilea - dar recastigand-o cand pit-stop-ul francezului a durat ceva mai mult. Ultima oprire a lui Hamilton pentru cel de-al doilea set de pneuri medii a avut loc in turul 40, Kimi Raikkonen, de la Lotus, preluand pentru scurt timp sefia cursei. Dupa un foarte bun schimb ce a rezistat 25 de tururi pe anvelope soft, cand a si depasit trei masini, strategia l-a propulsat pe Raikkonen pe pozitia a doua in fata coechipierului sau Grosjean, dupa ultimul schimb de pneuri. Cu 20 de tururi ramase si pneuri proaspete medii P Zero Alb, Raikkonen a inceput sa-l preseze pe Hamilton, reusind un alt foto finish in efortul sau de a-l prinde pe englez. Grosjean a incheiat pe trei semand o dubla Lotus pe podiumul maghiar.
Primii trei au mers pe strategii identice cu cate doua opriri la boxe, cu Hamilton ruland odata pe softuri si de doua ori pe medii, in timp ce ambii piloti Lotus au avut cate doua schimburi de softuri si unul de medii. Sebastian Vettel de la Red Bull a fost cel mai bine clasat pilot ce a utilizat o strategie cu trei opriri, incheind pe patru si trecandu-si in cont cel mai rapid tur cu Pirelli P Zero Galben. Jenson Button de la McLaren si Mark Webber de la Red Bull au oprit de asemenea de cate trei ori, incheind pe sase, respectiv pe opt.
"Din cauza conditiilor mixte de pana azi, echipele au avut putini kilometri pe slick-uri inainte de cursa, astfel ca au ponit avand inca multe semne de intrebare. Rata de degradare a ambelor compozitii s-a dovedit a fi in parametri, cu doar cateva zecimi de secunda diferenta pe tur intre pneurile soft si cele medii, ceea ce a dat echipelor un numar mare de posibilitati in privinta strategiilor si le-a permis o abordare flexibila. Performanta lui Lewis Hamilton in calificari a facut ca el sa poata salva un set de pneuri soft pentru cursa, de care a beneficiat la greu detasandu-se spectaculos - desi pana in final a trebuit sa lupte pentru a ramane in frunte. Ca de obicei am vazut ca depasirile au fost foarte dificile pe pista de la Hungaroring, ceea ce a facut ca echipele sa utilizeze strategia opririlor la boxe pentru ca propii piloti sa-si depaseasca rivalii directi. Varietatea mare de strategii a dus la un alt final fierbinte, in ciuda faptului ca masinile care au rulat foarte aproape unele de altele au uzat mai mult pneurile. Am avut o prima jumatate de sezon memorabila, cu undele dintre cele mai stranse finishuri si unde pneurile au facut cu adevarat diferenta, astfel ca suntem nerabdatori sa vedem si in continuare cum se va derula mai departe sezonul ", a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Primii 10 piloti au pornit in cursa echipati cu pneurile soft P Zero Galben, care au fost nominalizate alaturi de cele medii P Zero Alb, pentru Ungaria. Mark Webber de la Red Bull a fost cel mai bine clasat pilot care a pornit pe pneuri medii, calificandu-se pe locul 11 si incheind cursa pe cea de-a opta pozitie. Ceilalti piloti care au pornit pe pneuri medii au fost cei de la Marussia si Pedro de la Rosa (HRT).
Hamilton a fost in fata inca de la inceput si a oprit prima data in turul 18, cedand sefia pilotului Lotus, Romain Grosjean - calificat al doilea - dar recastigand-o cand pit-stop-ul francezului a durat ceva mai mult. Ultima oprire a lui Hamilton pentru cel de-al doilea set de pneuri medii a avut loc in turul 40, Kimi Raikkonen, de la Lotus, preluand pentru scurt timp sefia cursei. Dupa un foarte bun schimb ce a rezistat 25 de tururi pe anvelope soft, cand a si depasit trei masini, strategia l-a propulsat pe Raikkonen pe pozitia a doua in fata coechipierului sau Grosjean, dupa ultimul schimb de pneuri. Cu 20 de tururi ramase si pneuri proaspete medii P Zero Alb, Raikkonen a inceput sa-l preseze pe Hamilton, reusind un alt foto finish in efortul sau de a-l prinde pe englez. Grosjean a incheiat pe trei semand o dubla Lotus pe podiumul maghiar.
Primii trei au mers pe strategii identice cu cate doua opriri la boxe, cu Hamilton ruland odata pe softuri si de doua ori pe medii, in timp ce ambii piloti Lotus au avut cate doua schimburi de softuri si unul de medii. Sebastian Vettel de la Red Bull a fost cel mai bine clasat pilot ce a utilizat o strategie cu trei opriri, incheind pe patru si trecandu-si in cont cel mai rapid tur cu Pirelli P Zero Galben. Jenson Button de la McLaren si Mark Webber de la Red Bull au oprit de asemenea de cate trei ori, incheind pe sase, respectiv pe opt.
"Din cauza conditiilor mixte de pana azi, echipele au avut putini kilometri pe slick-uri inainte de cursa, astfel ca au ponit avand inca multe semne de intrebare. Rata de degradare a ambelor compozitii s-a dovedit a fi in parametri, cu doar cateva zecimi de secunda diferenta pe tur intre pneurile soft si cele medii, ceea ce a dat echipelor un numar mare de posibilitati in privinta strategiilor si le-a permis o abordare flexibila. Performanta lui Lewis Hamilton in calificari a facut ca el sa poata salva un set de pneuri soft pentru cursa, de care a beneficiat la greu detasandu-se spectaculos - desi pana in final a trebuit sa lupte pentru a ramane in frunte. Ca de obicei am vazut ca depasirile au fost foarte dificile pe pista de la Hungaroring, ceea ce a facut ca echipele sa utilizeze strategia opririlor la boxe pentru ca propii piloti sa-si depaseasca rivalii directi. Varietatea mare de strategii a dus la un alt final fierbinte, in ciuda faptului ca masinile care au rulat foarte aproape unele de altele au uzat mai mult pneurile. Am avut o prima jumatate de sezon memorabila, cu undele dintre cele mai stranse finishuri si unde pneurile au facut cu adevarat diferenta, astfel ca suntem nerabdatori sa vedem si in continuare cum se va derula mai departe sezonul ", a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Audi q5 quatro 2017 23800 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Vw touran diesel 2011 5790 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 diesel 2009 8200 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 € Vw passat gmo 2017 11900 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Ford s-max 2.0 2011 6200 €
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Nissan leaf tekna special 2019 21150 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
StiriPeSurse.ro
Ministerul Finanţelor dă alerta! Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale...
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
mai multe
Publicat în categoria: Formula 1
DATA PUBLICĂRII: 30 Iulie 2012