Hamilton a castigat cursa de Formula 1 din Ungaria

Trimite unui prieten
Pilotul McLaren, Lewis Hamilton a obtinut o victorie rasunatoare in Marele Premiu al Ungariei, fiind cel mai rapid si pe parcursul antrenamentelor libere si al calificarilor. Englezul a mers pe o strategie cu doua opriri la boxe pentru a obtine victoria la o secunda diferenta, inainte de startul celei de-a doua jumatati a sezonului din care mai sunt de disputat noua curse. Pilotul Ferrari, Fernando Alonso, care a incheiat pe cinci dupa ce s-a calificat al saselea, si-a marit avansul la sefia campionatului la 40 de puncte.
Primii 10 piloti au pornit in cursa echipati cu pneurile soft P Zero Galben, care au fost nominalizate alaturi de cele medii P Zero Alb, pentru Ungaria. Mark Webber de la Red Bull a fost cel mai bine clasat pilot care a pornit pe pneuri medii, calificandu-se pe locul 11 si incheind cursa pe cea de-a opta pozitie. Ceilalti piloti care au pornit pe pneuri medii au fost cei de la Marussia si Pedro de la Rosa (HRT).
Hamilton a fost in fata inca de la inceput si a oprit prima data in turul 18, cedand sefia pilotului Lotus, Romain Grosjean - calificat al doilea - dar recastigand-o cand pit-stop-ul francezului a durat ceva mai mult. Ultima oprire a lui Hamilton pentru cel de-al doilea set de pneuri medii a avut loc in turul 40, Kimi Raikkonen, de la Lotus, preluand pentru scurt timp sefia cursei. Dupa un foarte bun schimb ce a rezistat 25 de tururi pe anvelope soft, cand a si depasit trei masini, strategia l-a propulsat pe Raikkonen pe pozitia a doua in fata coechipierului sau Grosjean, dupa ultimul schimb de pneuri. Cu 20 de tururi ramase si pneuri proaspete medii P Zero Alb, Raikkonen a inceput sa-l preseze pe Hamilton, reusind un alt foto finish in efortul sau de a-l prinde pe englez. Grosjean a incheiat pe trei semand o dubla Lotus pe podiumul maghiar.
Primii trei au mers pe strategii identice cu cate doua opriri la boxe, cu Hamilton ruland odata pe softuri si de doua ori pe medii, in timp ce ambii piloti Lotus au avut cate doua schimburi de softuri si unul de medii. Sebastian Vettel de la Red Bull a fost cel mai bine clasat pilot ce a utilizat o strategie cu trei opriri, incheind pe patru si trecandu-si in cont cel mai rapid tur cu Pirelli P Zero Galben. Jenson Button de la McLaren si Mark Webber de la Red Bull au oprit de asemenea de cate trei ori, incheind pe sase, respectiv pe opt.
"Din cauza conditiilor mixte de pana azi, echipele au avut putini kilometri pe slick-uri inainte de cursa, astfel ca au ponit avand inca multe semne de intrebare. Rata de degradare a ambelor compozitii s-a dovedit a fi in parametri, cu doar cateva zecimi de secunda diferenta pe tur intre pneurile soft si cele medii, ceea ce a dat echipelor un numar mare de posibilitati in privinta strategiilor si le-a permis o abordare flexibila. Performanta lui Lewis Hamilton in calificari a facut ca el sa poata salva un set de pneuri soft pentru cursa, de care a beneficiat la greu detasandu-se spectaculos - desi pana in final a trebuit sa lupte pentru a ramane in frunte. Ca de obicei am vazut ca depasirile au fost foarte dificile pe pista de la Hungaroring, ceea ce a facut ca echipele sa utilizeze strategia opririlor la boxe pentru ca propii piloti sa-si depaseasca rivalii directi. Varietatea mare de strategii a dus la un alt final fierbinte, in ciuda faptului ca masinile care au rulat foarte aproape unele de altele au uzat mai mult pneurile. Am avut o prima jumatate de sezon memorabila, cu undele dintre cele mai stranse finishuri si unde pneurile au facut cu adevarat diferenta, astfel ca suntem nerabdatori sa vedem si in continuare cum se va derula mai departe sezonul ", a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Primii 10 piloti au pornit in cursa echipati cu pneurile soft P Zero Galben, care au fost nominalizate alaturi de cele medii P Zero Alb, pentru Ungaria. Mark Webber de la Red Bull a fost cel mai bine clasat pilot care a pornit pe pneuri medii, calificandu-se pe locul 11 si incheind cursa pe cea de-a opta pozitie. Ceilalti piloti care au pornit pe pneuri medii au fost cei de la Marussia si Pedro de la Rosa (HRT).
Hamilton a fost in fata inca de la inceput si a oprit prima data in turul 18, cedand sefia pilotului Lotus, Romain Grosjean - calificat al doilea - dar recastigand-o cand pit-stop-ul francezului a durat ceva mai mult. Ultima oprire a lui Hamilton pentru cel de-al doilea set de pneuri medii a avut loc in turul 40, Kimi Raikkonen, de la Lotus, preluand pentru scurt timp sefia cursei. Dupa un foarte bun schimb ce a rezistat 25 de tururi pe anvelope soft, cand a si depasit trei masini, strategia l-a propulsat pe Raikkonen pe pozitia a doua in fata coechipierului sau Grosjean, dupa ultimul schimb de pneuri. Cu 20 de tururi ramase si pneuri proaspete medii P Zero Alb, Raikkonen a inceput sa-l preseze pe Hamilton, reusind un alt foto finish in efortul sau de a-l prinde pe englez. Grosjean a incheiat pe trei semand o dubla Lotus pe podiumul maghiar.
Primii trei au mers pe strategii identice cu cate doua opriri la boxe, cu Hamilton ruland odata pe softuri si de doua ori pe medii, in timp ce ambii piloti Lotus au avut cate doua schimburi de softuri si unul de medii. Sebastian Vettel de la Red Bull a fost cel mai bine clasat pilot ce a utilizat o strategie cu trei opriri, incheind pe patru si trecandu-si in cont cel mai rapid tur cu Pirelli P Zero Galben. Jenson Button de la McLaren si Mark Webber de la Red Bull au oprit de asemenea de cate trei ori, incheind pe sase, respectiv pe opt.
"Din cauza conditiilor mixte de pana azi, echipele au avut putini kilometri pe slick-uri inainte de cursa, astfel ca au ponit avand inca multe semne de intrebare. Rata de degradare a ambelor compozitii s-a dovedit a fi in parametri, cu doar cateva zecimi de secunda diferenta pe tur intre pneurile soft si cele medii, ceea ce a dat echipelor un numar mare de posibilitati in privinta strategiilor si le-a permis o abordare flexibila. Performanta lui Lewis Hamilton in calificari a facut ca el sa poata salva un set de pneuri soft pentru cursa, de care a beneficiat la greu detasandu-se spectaculos - desi pana in final a trebuit sa lupte pentru a ramane in frunte. Ca de obicei am vazut ca depasirile au fost foarte dificile pe pista de la Hungaroring, ceea ce a facut ca echipele sa utilizeze strategia opririlor la boxe pentru ca propii piloti sa-si depaseasca rivalii directi. Varietatea mare de strategii a dus la un alt final fierbinte, in ciuda faptului ca masinile care au rulat foarte aproape unele de altele au uzat mai mult pneurile. Am avut o prima jumatate de sezon memorabila, cu undele dintre cele mai stranse finishuri si unde pneurile au facut cu adevarat diferenta, astfel ca suntem nerabdatori sa vedem si in continuare cum se va derula mai departe sezonul ", a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
0445110165 55191957 93178684 5821089 bosch injector opel... 200 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
-
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
0445110800 h8201636333 166007427r a6080700087 injector... 500 Lei
0445010763 167003606r bosch pompa inalta presiune dacia... 1100 Lei
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
-
Stopuri cu led vw scirocco iii 289 €
167008683r 95518968 a2c80584700 vdo pompa inalta presiune... 1750 Lei
0445010438 55256104 0 445 010 438 bosch pompa inalta presiune... 1500 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
-
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
5802355023 5801951700 789773-5028 garrett turbo iveco... 2200 Lei
-
0445110276 0986435148 55200259 bosch injector alfa romeo opel... 250 Lei
0445116013 lr017923 02c2c40577 bosch injector citroen jaguar... 600 Lei
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
-
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
0445110062 9641742880 9653594280 bosch injector citroen 2.0... 150 Lei
5801496001 5801454567 500060548 0986435662 injector iveco... 650 Lei
-
504374051 504387517 7895005021s 841805-5018s gtc4088v... 5000 Lei
17201-30110 1720130101 17201-0l042 t809a43 turbo toyota hilux... 1750 Lei
5801868968 826591-0003 826591-5003 garrett turbo reconditionat... 5000 Lei
-
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
99485546 2995478 99445057 500363382 500324435 injector iveco... 750 Lei
-
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
5802403259 854911-5002s 854911-0002 gt4082s garrett turbo... 700 €
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei



Publicat în categoria: Formula 1
DATA PUBLICĂRII: 30 Iulie 2012