Lewis Hamilton castiga Marele Premiu al Statelor Unite la Formula 1
Lewis Hamilton - castigatorul ultimului Mare Premiu al Statelor Unite din 2008 - a castigat prima cursa desfasurata pe Circuit of the Americas. Sebastian Vettel (Red Bull Racing) a terminat pe doi si a mai facut un pas spre cel de-al treilea titlu consecutiv in Formula 1, dar totul se va decide in Brazilia, la ultima etapa a sezonului, dupa ce Fernando Alonso (Ferrari) a reusit sa termine cursa pe ultima treapta a podiumului.
Locul trei obtinut de Fernando Alonso, singurul rival al germanului de la Red Bull Racing, a fost crucial pentru el, iar pilotul de la Ferrari a ramas in cursa pentru titlul mondial. In aceste conditii, pentru prima oara in istorie doi piloti care folosesc pneuri Pirelli se vor bate pentru titlu in ultima cursa a sezonului.
Hamilton l-a depasit pe Vettel - care a fost cel mai rapid in fiecare sesiune - in ultima parte a cursei dupa un duel interesant care a inceput inca din primul tur. Hamilton si Vettel au folosit aceeasi strategie, cu o singura oprire la boxe cand au schimbat de pe pneurile P Zero Alb medium pe cele de compozitie hard P Zero Argintiu (cele doua compozitii nominalizate pentru Marele Premiu al Statelor Unite) in tururile 20, respectiv 21. Si Alonso a optat pentru o strategie identica si a ramas in cursa pentru titlu dupa ce a plecat in cursa de pe pozitia a sasea a grilei si a terminat pe trei.
Toti pilotii din top 10 s-au calificat folosind pneurile de compozitie medium, acestea fiind mai rapide cu aproximativ o jumatate de secunda pe tur decat cele de compozitie hard pe un circuit care a evoluat foarte mult, din punctul de vedere al aderentei, pe parcursul acestui weekend. Chiar daca s-a anuntat o posibila ploaie, cursa s-a desfasurat pe o vreme frumoasa la o temperatura ambientala de 24 grade Celsius.
Cel mai bine clasat pilot care a plecat in cursa cu pneurile de compozitie hard a fost Jenson Button. Pilotul de la McLaren a terminat pe locul 5 avand si el o strategie cu o singura oprire la boxe. Nico Rosberg de la Mercedes a fost cel de-al doilea pilot care a inceput cursa cu pneurile P Zero Argintiu.
"As vrea sa le multumesc sutelor de mii de fani care au venit la Austin in acest weekend. Nivelul de sustinere a fost incredibil si de abia asteptam sa ne intoarcem. Ambii piloti aflati in lupta pentru titlu, Sebastian Vettel si Fernando Alonso, au facut o cursa magnifica in Statele Unite si cu siguranta vom avea o cursa spectaculoasa in Brazilia la finalul acestei saptamani. Chiar daca aici am fi putut aduce pneurile de compozitie soft si supersoft, faptul ca lupta pentru titlu se va decide in ultima etapa intareste decizia noastra de a introduce si cativa factori necunoscuti pe un circuit complet nou. Nivelul de degradare a fost extrem de mic pe parcursul acestui weekend. Si vremea a influentat acest lucru temperaturile ambientale si ale asfaltului fiind mai mici decat ne-am asteptat. Performanta si durabilitatea au fost bune la ambele compozitii, ceea ce le-a permis lui Vettel si Hamilton sa se lupte pentru victorie din primul pana in ultimul tur", a concluzionat Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
REZUMATUL ZILEI IN MARELE PREMIU AL STATELOR UNITE 2012:
Acesta este desfasuratorul tuturor opririlor la boxe efectuate in timpul Marelui Premiu al Statelor Unite, programat pe Circuit of the Americas. Pirelli a nominalizat, pentru aceasta cursa, pneurile de compozitie hard si pneurile de compozitie medium.
Hamilton: MU HN (20) 1
Vettel: MU HN (21) 1
Alonso: MU HU (20) 1
Massa: MU HU (26) 1
Button: HN MN (35) 1
Raikkonen: MU HU (24) 1
Grosjean: MU HN (9) 1
Hulkenberg: MU HN (17) 1
Maldonado: MU HN (21) 1
Senna: MN HN (20) 1
Perez: MN HN (22) 1
Ricciardo: MN HN (30) 1
Rosberg: HN MN (34) 1
Kobayashi: MN HN (13) 1
Di Resta: MN HN (21) HN (31) 2
Schumacher: MU HN (14) HN (39) 2
Petrov: MN HN (23) 1
Kovalainen: MN HN (21) 1
Glock: MN HN (21) 1
Pic: MN HN (26) 1
De La Rosa: MN HN (24) 1
Kartikeyan: MN HN (25) 1
Webber: MU 0 NC
Vergne: MN 0 NC
Pe prima coloana, dupa numele pilotului, este specificat tipul de pneuri cu care a luat startul.
Pe ultima coloana este suma totala a opririlor la boxe efectuate pe durata cursei.
H = pneuri de compozitie hard
M = pneuri de compozitie medium
N = pneuri noi
U = pneuri folosite
NC = nu s-a clasat
DNF = nu a terminat cursa
DT = penalizare cu o trecere pe la boxe (drive through)
Imagini video, un interviu cu Paul Hembery, mapa de presa, precum si fotografii sunt disponibile pentru media in sectiunea speciala de pe site-ul nostru: www.pirelli.com/f1. Pentru accesul in zona restrictionata pentru presa este necesar sa va inregistrati.
Hamilton l-a depasit pe Vettel - care a fost cel mai rapid in fiecare sesiune - in ultima parte a cursei dupa un duel interesant care a inceput inca din primul tur. Hamilton si Vettel au folosit aceeasi strategie, cu o singura oprire la boxe cand au schimbat de pe pneurile P Zero Alb medium pe cele de compozitie hard P Zero Argintiu (cele doua compozitii nominalizate pentru Marele Premiu al Statelor Unite) in tururile 20, respectiv 21. Si Alonso a optat pentru o strategie identica si a ramas in cursa pentru titlu dupa ce a plecat in cursa de pe pozitia a sasea a grilei si a terminat pe trei.
Toti pilotii din top 10 s-au calificat folosind pneurile de compozitie medium, acestea fiind mai rapide cu aproximativ o jumatate de secunda pe tur decat cele de compozitie hard pe un circuit care a evoluat foarte mult, din punctul de vedere al aderentei, pe parcursul acestui weekend. Chiar daca s-a anuntat o posibila ploaie, cursa s-a desfasurat pe o vreme frumoasa la o temperatura ambientala de 24 grade Celsius.
Cel mai bine clasat pilot care a plecat in cursa cu pneurile de compozitie hard a fost Jenson Button. Pilotul de la McLaren a terminat pe locul 5 avand si el o strategie cu o singura oprire la boxe. Nico Rosberg de la Mercedes a fost cel de-al doilea pilot care a inceput cursa cu pneurile P Zero Argintiu.
"As vrea sa le multumesc sutelor de mii de fani care au venit la Austin in acest weekend. Nivelul de sustinere a fost incredibil si de abia asteptam sa ne intoarcem. Ambii piloti aflati in lupta pentru titlu, Sebastian Vettel si Fernando Alonso, au facut o cursa magnifica in Statele Unite si cu siguranta vom avea o cursa spectaculoasa in Brazilia la finalul acestei saptamani. Chiar daca aici am fi putut aduce pneurile de compozitie soft si supersoft, faptul ca lupta pentru titlu se va decide in ultima etapa intareste decizia noastra de a introduce si cativa factori necunoscuti pe un circuit complet nou. Nivelul de degradare a fost extrem de mic pe parcursul acestui weekend. Si vremea a influentat acest lucru temperaturile ambientale si ale asfaltului fiind mai mici decat ne-am asteptat. Performanta si durabilitatea au fost bune la ambele compozitii, ceea ce le-a permis lui Vettel si Hamilton sa se lupte pentru victorie din primul pana in ultimul tur", a concluzionat Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
REZUMATUL ZILEI IN MARELE PREMIU AL STATELOR UNITE 2012:
Acesta este desfasuratorul tuturor opririlor la boxe efectuate in timpul Marelui Premiu al Statelor Unite, programat pe Circuit of the Americas. Pirelli a nominalizat, pentru aceasta cursa, pneurile de compozitie hard si pneurile de compozitie medium.
Hamilton: MU HN (20) 1
Vettel: MU HN (21) 1
Alonso: MU HU (20) 1
Massa: MU HU (26) 1
Button: HN MN (35) 1
Raikkonen: MU HU (24) 1
Grosjean: MU HN (9) 1
Hulkenberg: MU HN (17) 1
Maldonado: MU HN (21) 1
Senna: MN HN (20) 1
Perez: MN HN (22) 1
Ricciardo: MN HN (30) 1
Rosberg: HN MN (34) 1
Kobayashi: MN HN (13) 1
Di Resta: MN HN (21) HN (31) 2
Schumacher: MU HN (14) HN (39) 2
Petrov: MN HN (23) 1
Kovalainen: MN HN (21) 1
Glock: MN HN (21) 1
Pic: MN HN (26) 1
De La Rosa: MN HN (24) 1
Kartikeyan: MN HN (25) 1
Webber: MU 0 NC
Vergne: MN 0 NC
Pe prima coloana, dupa numele pilotului, este specificat tipul de pneuri cu care a luat startul.
Pe ultima coloana este suma totala a opririlor la boxe efectuate pe durata cursei.
H = pneuri de compozitie hard
M = pneuri de compozitie medium
N = pneuri noi
U = pneuri folosite
NC = nu s-a clasat
DNF = nu a terminat cursa
DT = penalizare cu o trecere pe la boxe (drive through)
Imagini video, un interviu cu Paul Hembery, mapa de presa, precum si fotografii sunt disponibile pentru media in sectiunea speciala de pe site-ul nostru: www.pirelli.com/f1. Pentru accesul in zona restrictionata pentru presa este necesar sa va inregistrati.
- Eleron spoiler tuning sport ford mondeo 5 mk5 st line zetec... 520 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Grile radiator bmw seria 3 e90/e91 ( 2005-2011 ) 300 Lei
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Renault megane 16v 2006 2000 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Set doua conducte furtunuri caseta directie servo mazda 3... 300 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Eleron spoiler hayon volvo v50 ver2 370 Lei
- Dacia duster 1500 2017 400 Lei Oglinda stanga ford focus c-max (2003-2007) 38 Lei Ford focus 1.5 120 cai 2018 6300 €
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
StiriPeSurse.ro
Numele Pablo Escobar nu poate fi înregistrat ca brand comercial în UE - Decizia CJUE
PieseAuto.ro
Cand dai drumul la aerul conditionat se aud zgomote? Iata ce piese se strica
mai multe
Publicat în categoria: Formula 1
DATA PUBLICĂRII: 19 Noiembrie 2012