Pirelli a terminat testele pentru anvelopele destinate Formula 1, sezonul 2011

Pirelli a inceput pregatirea pentru actualul sezon din Formula 1, anul trecut, cu testele de la Mugello, programate pe 19 august 2010, teste derulate la 27 grade Celsius in aer si 35 grade Celsius temperatura asfaltului. Campania s-a terminat in acest weekend, sapte luni mai tarziu, pe circuitul de la Barcelona, pe ploaie si la o temperatura de 13 grade Celsius.
Trimite unui prieten
Pirelli a ajuns, in cadrul acestui program de teste, pe circuitele de la Monza,Valencia,Jerez, Le Castellet, Bahrein si Abu Dhabi, fiind parcursi aproape 100.000 kilometri - echivalentul a peste 300 de curse de Formula 1.
Din totalul acestei distante, 18.000 kilometri au fost parcursi in sesiuni de teste private, cu monopostul Toyota TF109, adaptat la regulamentele din 2011, avandu-i la volan pe Nick Heidfeld, Romain Grosjean si Pedro de la Rosa. Restul de kilometri a fost parcurs in timpul celor 15 zile oficiale de teste efectuate de echipele de Formula 1 inscrise in sezonul 2011.
La finalul testelor oficiale, in clasamentul celor mai multi kilometri conduce echipa Ferrari, cu un total de 5.244 kilometri parcursi, urmata de Mercedes (4.483 km), Red Bull (4.407 km), Sauber (4.099 km), Williams (3.894 km), McLaren (3.844 km), Force India (3.745 km), Toro Rosso (3.737 km), Lotus Renault (3.700 km), Virgin (3.361 km) Lotus (2.403 km) si HRT (1.949 km).
In ceea ce priveste pilotii, Fernando Alonso a parcurs cei mai multi kilometri cu noile anvelope Pirelli, 2.826 kilometri, urmat de Michael Schumacher (2.474 km), Felipe Massa (2.417 km), Mark Webber (2.373 km), Rubens Barrichello (2.198 km) si Sergio Perez (2.129 km). La polul opus se afla Vitantonio Liuzzi, care a parcurs doar 326 kilometri, Jarno Trulli (1.028 km), Nick Heidfeld (1.140 km) si Heikki Kovalainen (1.182 km).
Ultimul test de la Barcelona, programat din scurt dupa anularea Marelui Premiu al Bahreinului care ar fi trebuit sa deschida sezonul 2011 in Formula 1, s-a desfasurat pe durata a cinci zile. In primele patru zile, vremea a fost calda, cu temperaturi de pana la 27 grade Celsius, in timp ce sambata, in ultima zi, cand pe circuit mai erau doar echipele Ferrari, McLaren, Mercedes si Williams, a inceput sa ploua puternic, pelicula de apa ajungand pentru prima oara la 10 milimetri.
Tinand cont de aceste conditii echipele au parcurs doar 101 tururi, fiind practic imposibil sa obtina informatii concludente. Cei cinci piloti desemnati sa testeze in ultima zi au avut probleme in special pe liniile drepte acoperite complet de apa.
In timpul celor cinci zile de teste de la Barcelona, echipele au parcurs, in total, 3.555 tururi, echivalentul a 16.548 kilometri. Echipa care a parcurs cel mai mare numar de tururi a fost Sauber, 390, insumand 1.815 kilometri in patru zile. Cel mai rapid a fost Michael Schumacher (Mercedes), cu timpul de 1m:21,268 secunde, stabilit vineri, eclipsand performanta lui Felipe Massa (Ferrari), de 1m:22,625 secunde, stabilita in sesiunea anterioara de teste de la Barcelona. Echipa care a adunat cele mai multe informatii pe ploaie este Mercedes, care a parcurs 40 de tururi in ultima zi a testului.
Pe parcursul celor patru zile cu vreme frumoasa, majoritatea echipelor a testat anvelopele Pirelli Pzero, nominalizate pentru primele trei curse ale sezonului. In afara pneurilor cu o compozitie hard si soft, la Barcelona au fost disponibile si versiunile PZero supersoft si medium, fiecare echipa avand la dispozitie, in total, 35 de seturi de anvelope.
"Au fost, cu siguranta, cinci zile foarte interesante, pe parcursul carora am intalnit o varietate mare de conditii meteorologice. Am beneficiat si de conditii perfecte, mai ales dupa amiaza, cand temperaturile erau suficient de ridicate pentru ca pneurile de compozitie hard si soft sa functioneze in regim optim. Acest lucru a permis unor echipe sa simuleze conditii de cursa si am reusit sa adunam informatii interesante. Sambata, conditiile au fost extrem de dificile si nicio echipa nu a reusit sa adune informatii concludente. Ceea ce am remarcat, insa, pe parcursul acestei ultime sesiuni de teste, si mai ales in timpul simularilor de cursa, este ca fiecare echipa a testat strategii diverse, ceea ce ma face sa cred ca ne aflam in fata unui sezon extrem de interesant. Dupa testele de la Barcelona, am facut un calcul si am descoperit 54 de potentiale oportunitati de depasire, si asta fara ca toate monoposturile sa fie prezente pe circuit. Circuitul din Australia este diferit de cel din Barcelona, dar, sincer, abia astept sa inceapa noul sezon", a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Din totalul acestei distante, 18.000 kilometri au fost parcursi in sesiuni de teste private, cu monopostul Toyota TF109, adaptat la regulamentele din 2011, avandu-i la volan pe Nick Heidfeld, Romain Grosjean si Pedro de la Rosa. Restul de kilometri a fost parcurs in timpul celor 15 zile oficiale de teste efectuate de echipele de Formula 1 inscrise in sezonul 2011.
La finalul testelor oficiale, in clasamentul celor mai multi kilometri conduce echipa Ferrari, cu un total de 5.244 kilometri parcursi, urmata de Mercedes (4.483 km), Red Bull (4.407 km), Sauber (4.099 km), Williams (3.894 km), McLaren (3.844 km), Force India (3.745 km), Toro Rosso (3.737 km), Lotus Renault (3.700 km), Virgin (3.361 km) Lotus (2.403 km) si HRT (1.949 km).
In ceea ce priveste pilotii, Fernando Alonso a parcurs cei mai multi kilometri cu noile anvelope Pirelli, 2.826 kilometri, urmat de Michael Schumacher (2.474 km), Felipe Massa (2.417 km), Mark Webber (2.373 km), Rubens Barrichello (2.198 km) si Sergio Perez (2.129 km). La polul opus se afla Vitantonio Liuzzi, care a parcurs doar 326 kilometri, Jarno Trulli (1.028 km), Nick Heidfeld (1.140 km) si Heikki Kovalainen (1.182 km).
Ultimul test de la Barcelona, programat din scurt dupa anularea Marelui Premiu al Bahreinului care ar fi trebuit sa deschida sezonul 2011 in Formula 1, s-a desfasurat pe durata a cinci zile. In primele patru zile, vremea a fost calda, cu temperaturi de pana la 27 grade Celsius, in timp ce sambata, in ultima zi, cand pe circuit mai erau doar echipele Ferrari, McLaren, Mercedes si Williams, a inceput sa ploua puternic, pelicula de apa ajungand pentru prima oara la 10 milimetri.
Tinand cont de aceste conditii echipele au parcurs doar 101 tururi, fiind practic imposibil sa obtina informatii concludente. Cei cinci piloti desemnati sa testeze in ultima zi au avut probleme in special pe liniile drepte acoperite complet de apa.
In timpul celor cinci zile de teste de la Barcelona, echipele au parcurs, in total, 3.555 tururi, echivalentul a 16.548 kilometri. Echipa care a parcurs cel mai mare numar de tururi a fost Sauber, 390, insumand 1.815 kilometri in patru zile. Cel mai rapid a fost Michael Schumacher (Mercedes), cu timpul de 1m:21,268 secunde, stabilit vineri, eclipsand performanta lui Felipe Massa (Ferrari), de 1m:22,625 secunde, stabilita in sesiunea anterioara de teste de la Barcelona. Echipa care a adunat cele mai multe informatii pe ploaie este Mercedes, care a parcurs 40 de tururi in ultima zi a testului.
Pe parcursul celor patru zile cu vreme frumoasa, majoritatea echipelor a testat anvelopele Pirelli Pzero, nominalizate pentru primele trei curse ale sezonului. In afara pneurilor cu o compozitie hard si soft, la Barcelona au fost disponibile si versiunile PZero supersoft si medium, fiecare echipa avand la dispozitie, in total, 35 de seturi de anvelope.
"Au fost, cu siguranta, cinci zile foarte interesante, pe parcursul carora am intalnit o varietate mare de conditii meteorologice. Am beneficiat si de conditii perfecte, mai ales dupa amiaza, cand temperaturile erau suficient de ridicate pentru ca pneurile de compozitie hard si soft sa functioneze in regim optim. Acest lucru a permis unor echipe sa simuleze conditii de cursa si am reusit sa adunam informatii interesante. Sambata, conditiile au fost extrem de dificile si nicio echipa nu a reusit sa adune informatii concludente. Ceea ce am remarcat, insa, pe parcursul acestei ultime sesiuni de teste, si mai ales in timpul simularilor de cursa, este ca fiecare echipa a testat strategii diverse, ceea ce ma face sa cred ca ne aflam in fata unui sezon extrem de interesant. Dupa testele de la Barcelona, am facut un calcul si am descoperit 54 de potentiale oportunitati de depasire, si asta fara ca toate monoposturile sa fie prezente pe circuit. Circuitul din Australia este diferit de cel din Barcelona, dar, sincer, abia astept sa inceapa noul sezon", a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.
Marele Premiu al Australiei, care marcheaza revenirea Pirelli in Formula 1 dupa 20 de ani, este programat pe 27 martie, pe circuitul din Albert Park, Melbourne.
Trimite unui prieten
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Vezi toate comentariile (2)
-
Arbore cotit / vibrochen 038l vw touran i 1.9 tdi 90 cai motor... 1100 Lei
Corp termostat 04l121111a, audi a4 allroad (8kh, b8) 2.0tdi 184 Lei
Cutie transfer fata toyota rav 4 2.2 d-4d automata 4x4 w82 1y131 1000 Lei
-
Broasca haion nty skoda karoq 2017→ 1.0 tsi ezc-sk-084 120 Lei
Set accesorii, placute frana citroen berlingo (b9) (2008 -... 20 Lei
Plansa bord, mercedes clasa e (w212), vol pe st (id:578182) 1700 Lei
-
Suport motor stanga audi a6 2.7 tdi - (2004 2009) 65 Lei
Media player / radio / unitate cd / casetofon opel corsa c... 250 Lei
Cablu, frana de parcare stanga (814015148 tri) fiat,lancia 55.48 Lei
-
Set placute frana fata trw opel movano b 2010→ gdb1910 276 Lei
Suport cutie viteze renault scenic 3 2010 monovolum 1.5 dci 150 Lei
Unitate de comanda,lampa cu descarcare pe gaz seat leon (1p1)... 831 Lei
-
Senzor detonatie dacia logan [2004 - 2008] sedan 1.6 mt (87 hp) 59 Lei
Modul stabilizator tensiune audi a6/s6 iv saloon (4g2, c7,... 180 Lei
Grila / consola centrala bord hyundai coupe gk fab. 2001 -... 100 Lei
-
Interior complet mercedes-benz c-class w204/s204 [2007 - 2012]... 1000 Lei
Calculator motor / ecu volkswagen polo 9n 1.4 bby 2002 - 2009... 249.99 Lei
Set rulment roata ford transit bus (2006 - 2014) comline... 328 Lei
-
Motoras macara vw passat b6 2005-2010 fata stanga 1k0959793g,... 100 Lei
Conducta admisie mercedes sprinter w906 (2006-2017), vito,... 150 Lei
Turbina ford fiesta 1.0 benzina 2021, cm5g6k682he 968 Lei
-
Set 2 boxe / difuzoare chrysler pt cruiser fab. 2000 - 2010... 100 Lei
Conducta ulei turbo opel insignia a 2.0 cdti a20dth contucta... 50 Lei
Deflector difuzor captare aer vw golf plus 1.4 bud cgga 2008 -... 99.99 Lei
-
Compresor clima opel meriva b 2010-2014 1.7 cdti 13250606 zj2 700 Lei
Suport motor renault laguna 2 [2001 - 2005] grandtour wagon... 70 Lei
Panou comanda aer conditionat ac clima climatronic skoda... 199.99 Lei
-
Maner iexterior usa fata/spate dreapta bmw seria 3 e92/93... 102 Lei
Lampa spate dreapta (tyc110197012 tyc) vw 157.95 Lei
Roata janta aliaj 5x112 195 65 15 r15 vw passat b5 1997 - 2001... 299 Lei
-
Buson umplere ulei skoda fabia 5j [2007 - 2010] hatchback 1.2... 46 Lei
Jante de aliaj 5x112 pe 18 originale audi q3 f3 din2019 /... 1000 €
Electromotor toyota avensis t25 / rav 4 2.2 d-cat 2005 2006 2007 200 Lei
-
Ecu vw golf 6 1.6 tdi cayb 90 cai 03l906023ml 5wp42691aa 900 Lei
Janta aliaj r17 / 17x7.5j et50.8 cod hb17 jeep grand cherokee... 200 Lei
4e0807417b bandou stopuri bara spate audi a8 4e motor 3.0tdi... 250 Lei



Publicat în categoria: Formula 1
DATA PUBLICĂRII: 14 Martie 2011