Cel mai ieftin Bugatti Veyron costa 3.300 dolari si este din... lemn

Cel mai ieftin Bugatti Veyron costa 3.300 dolari si este din... lemn
  • O echipa de asiatici a realizat replica unui Veyron din lemn
  • Pretul 'artisticei' creatii se ridica la 3.323 de dolari
  • Exemplarul soseste pe Batranul Continent, in Germania
Distribuie pe Facebook

Visezi de multa vreme la un Bugatti Veyron, insa nu ai avut niciodata suma necesara pentru a pune mana pe un exemplar al hypercarului din Molsheim? Atunci ar fi cazul sa faci un compromis si sa optezi pentru o replica.

Lansat pe piata in cursul anului 2005, modelul Bugatti Veyron a luat prin surprindere intreaga industrie auto, inclusiv oficialii companiilor rivale ramanand cu gura cascata la tehnologia inglobata de hypercarul din Molsheim.

Constructia usoara realizata din aluminiu, carbon, titan si magneziu, respectiv elementele aerodinamice active au dat startul unui nou trend in lumea supercarurilor, trenul de rulare fiind insa cel care a atras cel mai mult atentia.

Spre deosebire de restul automobilelor sport oferite de-a lungul timpului, modelul Bugatti Veyron se poate lauda cu serviciile unui propulsor dotat cu 16 cilindri in W, 4 turbine uriase si o capacitate remarcabile, de 8 litri.

Meniul tehnic este completat de transmisia automata cu dublu ambreiaj si sistemul de tractiune integrala, performantele rezultate fiind astfel dintre cele mai impresionante.

Bugatti Veyron din lemn

Bugatti Veyron din lemn

In cazul versiunii standard, cu numai 1.001 CP sub capota, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in fix 2.5 secunde, acul vitezometrului vazandu-si apoi linistit de treaba pana la 407 kilometri pe ora.

Demonstratia data de Grupul Volkswagen cu modelul Bugatti Veyron nu avea sa se incheie totusi aici, o varianta Super Sport fiind lansata ulterior cu alaturi de 1.200 cai putere si 1.500 Newton-Metri.

Timpul necesar sprintului 0 - 100 km/h a ramas neschimbat, diferentele majore intalnindu-se la acceleratia de la 0 la 300 km/h, care a coborat de la 16.7 la 14.6 secunde. Asta in timp ce viteza maxima a urcat pana la 415 kilometri pe ora.

Cu astfel de cifre, numere si valori in dotarea standard, nu este de mirare ca hypercarul din Molsheim a avut un pret de pornire stabilit la peste 1.000.000 de euro. Drept urmare, nu toti cei care visau la un exemplar si-au si permis unul.

Un atelier din Indonezia a gasit insa rezolvarea acestei neplacute probleme, Eko Lukistyanto si echipa sa venind cu o replica fidelita realizata din... lemn, la scara 1:1. Pretul acesteia se ridica la aproximativ 3.300 de dolari si este partial functionala - doar la interior, ce-i drept.

Tu ti-ai cumpara asa ceva? Se pare ca un german a facut-o deja!

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: FUNNY DATA PUBLICĂRII: 22 Octombrie 2014