Custom Tuning de la Giurgiu: Dani Codita, designerul care a bagat Bollywoodul in masini

Custom Tuning de la Giurgiu: Dani Codita, designerul care a bagat Bollywoodul in masini
  • Tractorul are 25 cp
  • Solenza promite sa fie cea mai rapida din lume
  • Urmeaza proiecte noi, inclusiv pe BMW-uri
Distribuie pe Facebook

Nu stim cum de a fost ratat pana acum de fabuloasele emisiuni Maruta-Capatos, dar acest Dani Codita trebuie promovat. Este un individ din Giurgiu specializat pe design auto futurist si modificari la nivel macro si maxi a vehiculelor. Un fel de Boyd Coddington al Romaniei.

Dani Codita este un tanar din Giurgiu care iubeste extrem de mult tuningul. A urmat Scoala Vietii, dupa care Liceul Vietii, ca in cele din urma sa se angajeze 'Sef la fete acasa', asa cum spune chiar pe pagina personala de Facebook. Insa nu viata privata a lui Codita ne intereseaza, ci masinile unice care ies din mana lui. Si aici avem doua exemple de lucrari superbe, unicate in toata lumea, cu inspiratie Bollywoodiana, direct din catacombele capitalei New Delhi.

Dani CoditaDani Codita

Primul este Tractorul Universal care, in varianta standard din fabrica, avea 385 de piese. Dar acum, dupa ce Codita si-a bagat... coada, acest tractor are nu mai putin de 9.433.286 de piese. De la surprize Kinder si piese LEGO, pana la magneti de frigider si potcoavele cailor din vecini. Sub capota este acelasi motor diesel fiabil si economic, dar cu putine imbunatatiri, astfel incat puterea maxima sa fie acum de aproape 25 cp.

Dani CoditaDani Codita

Si dupa ce a reusit sa finalizeze proiectul cu masina de serviciu, proiect care a durat circa 10 ani, Codita a inceput sa abordeze cu aceeasi imaginatie si masina personala. O Dacia Solenza cu motor 1.4 injectie, care a beneficiat de cel mai agresiv kit exterior aerodinamic.

Dacia Solenza Trompet Edition a fost tunata cu 55 de kilograme de tabla in plus. Pentru ca, spre deosebire de companiile custom de amatori, precum Chip Foose sau West Coast Customs, Codita nu foloseste fibra de sticla, ci metalul. Tabla de 2, mai exact, pe care o taie si o indoaie cu maiestrie. Asa au luat nastere un spoiler fata, praguri laterale, eleron portbagaj si spoiler spate cu difuzor in romb.

Ca planuri de viitor, Codita promite sa ne trimita poze noi cu Solenza finalizata, cand va avea si o capota noua de tip bad-boy, dar si niste jante de aliaj. In plus, promite sa imbunatateasca aspectul tractorului cu elemente noi care vor transmite emotie si vor avea un singur rol: sa scoata in evidenta mandria asta de tractor fabricat la Brasov.

Dani CoditaPare Photoshop? Nu este!Dani CoditaEleron din carbon? Neah, mai buna tabla...

Dani CoditaDani Codita

Dani CoditaVa pupa Codita!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (14) Poze Dani Codita
mai multe