Kia lanseaza noua sa pagina de Facebook

Kia lanseaza noua sa pagina de Facebook
Distribuie pe Facebook
Kia Motors Corporation a lansat o noua pagina Facebook care ii va permite sa imbunatateasca legatura cu clientii din toata lumea. Brandul va putea sa faca cunoscuta istoria sa de 68 de ani celor 1.6 milioane de oameni care au dat Like pagini Kia via Page timeline, si sa fie intre cei patru producatori care au adoptat deja noua pagina Facebook.
"Toti cei de la Kia suntem incantati de lansarea noii pagini Facebook pentru ca ne permite sa exprimam mai bine identitatea Kia si sa interactionam cu oamenii la nivel personal. Una din valorile fundamentale ale brandului nostru este clientul, iar prin noua pagina vom intari legaturile si vom avea un nivel al interactiunii mai real si mai relevant", a declarat Soon-Nam Lee, Director Overseas Marketing la Kia Motors Corporation.
Kia Motors Corporation - producator de autovehicule de calitate pentru cei cu spiritul tanar - a fost fondata in 1944 si este cel mai vechi producator de autovehicule din Coreea de Sud. Ca parte a Hyundai-Kia Automotive Group, Kia urmareste sa devina unul dintre primele branduri din industria auto. Peste 2,1 milioane de vehicule pe an sunt realizate in 13 facilitati de productie si asamblare in opt tari, care sunt apoi vandute si servisate printr-o retea de distribuitori si dealeri care acopera 172 de tari.
Kia are astazi peste 44.000 de angajati in toata lumea si realizeaza venituri anuale de peste 20 de miliarde de dolari. Kia Motors este sponsor principal al Australian Open si partener oficial auto al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup*. Sloganul de brand al Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise" - reprezinta angajamentul companiei la nivel mondial de a depasi asteptarile clientilor prin intermediul inovatiilor continue.
Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: FUNNY DATA PUBLICĂRII: 5 Martie 2012