VW a produs mai multi carnati dupa ce Dieselgate a dus la scaderea vanzarilor de masini

VW a produs mai multi carnati dupa ce Dieselgate a dus la scaderea vanzarilor de masini
  • Mai putine masini, mai multi carnati
  • Si wurstul Volkswagen este urmarit de Dieselgate
  • Vanzarile de automobile VW, in continua scadere pe majoritatea pietelor
Trimite unui prieten

Daca te afli in Germania la standurile de hot-dog sau in restaurantele care vand carnati, ai toate sansele sa gasesti in meniu si wursti Volkswagen. Scandalul Dieselgate i-a facut pe clienti sa se gandeasca de doua ori inainte sa cumpere un autoturism al acestei marci, insa Volkswagen are o plasa de siguranta in traditionala mancare germana - wurstul.

Mai putine masini, mai multi carnati

Wurstul Volkswagen este in prezent "cel mai popular produs fara roti" al grupului german, iar veniturile de pe urma lui ar putea sa-i prinda bine companiei aflate intr-o criza fara precedent in istoria sa dupa izbucnirea scandalului Dieselgate.

Desi putine persoane stiu faptul ca Volkswagen produce si carnati, fabrica are peste 40 de ani de existenta, iar sansele ca si tu sa fi mancat deja un wurst facut de aceeasi companie care ti-a produs masina sunt destul de mari. Asta pentru ca wurstul VW este livrat in 11 tari din intreaga lume si aduce un profit frumusel grupului.

Fabrica de carnati de langa uzina care asambla masini VW din Wolfsburg a fost construita in 1973. In cei 43 de ani de cand este activa, ea nu s-a putut compara in popularitate cu masinile produse peste drum de ea, insa anul 2015 pare a fi cel norocos pentru wurstul VW.

In ultimul trimestru din 2015, VW a produs mai putine masini pe fondul scandalului emisiilor poluante, care a dus la scaderea cererii. Daca in 2014 VW producea 6,12 milioane de automobile, in 2015 numarul lor a scazut la 5,82 milioane. In vreme ce masinile lor sunt tot mai putin cautate, carnatii sunt din ce in ce mai apreciati de consumatori.

Asa s-a ajuns la o productie de 7,2 milioane in anul 2015, una care o surclaseaza pe cea de masini si care este mult mai mare decat in anul anterior, cand s-au produs doar 6 milioane.

Mai mult decat atat, wurstul Volkswagen merge perfect cu ketchupul VW, facut tot in fabrica de la Wolfsburg. Carnatii cu ketchup sunt serviti si in cateva dintre reprezentantele marcii din Germania si sunt gustarea traditionala vanduta pe stadionul echipei de fotbal VfL Wolfsburg.

Wurstul produs de VW vine in doua marimi, precum si intr-o versiune pentru vegetarieni. Fiecare wurst primeste un ambalaj individual pe care scrie "Volkswagen Originalteil", in traducere "piesa originala Volkswagen".

Si wurstul Volkswagen este urmarit de Dieselgate

Vestea ca VW a produs mai multi carnati decat automobile a fost primita cu umor de public, iar pe retelele de socializare deja au inceput sa circule glume legate de prosperitatea VW in industria alimentara.

"Volkswagen sold more sausages than cars in 2015. They just had the wurst year" sau "Volkswagen now makes more Sausages than automobiles. Can things can get any wurst for the company?" sunt doar doua dintre comentariile facute de internauti pe tema asta.

Insa in afara de glume, s-a ridicat si problema continutului acestor produse alimentare. Dupa ce Volkswagen isi promova masinile diesel ca fiind prietenoase cu mediul, semnele de intrebare planeaza si asupra wurstului.

Compania spune ca nu exista niciun ingredient chimic in aceste produse si ca nu foloseste conservanti artificiali. Pana in prezent, carnatii VW nu au fost inca retestati, asa ca ii putem crede in continuare pe producatori.

Vanzarile de automobile VW, in continua scadere pe majoritatea pietelor

Compania a inceput deja rechemarile la masinile afectate de scandalul noxelor, primul model ajuns in service fiind Amarok, iar in SUA se discuta despre compensatii generoase pentru clientii VW. Chiar si cu aceste eforturi depuse de VW, vanzarile de automobile continua sa scada.

Cereri mai mici s-au inregistrat pe majoritatea pietelor, insa cea mai mare diferenta se vede in Statele Unite, unde in ianuarie 2016 s-au cumparat cu 15% mai putine masini VW decat in prima luna a anului anterior. Rusii si brazilienii au fost si ei influentati de Dieselgate si au cumparat mult mai putine VW decat anul trecut.

Si in Germania, tara "natala" a marcii, s-a observat o scadere de 8,8 procente. Singurii care au ramas indiferenti la scandalul noxelor sunt chinezii, care si-au comandat mai multe automobile ale acestei marci fata de aceeasi luna a anului trecut.

Trimite unui prieten
VW
Publicat în categoria: FUNNY DATA PUBLICĂRII: 24 Februarie 2016