ACESTA este noul Volvo ES90! Rivalul lui BMW i5 vine cu 680 CP sub capota si un ecran de 14.5" in centrul bordului

ACESTA este noul Volvo ES90! Rivalul lui BMW i5 vine cu 680 CP sub capota si un ecran de 14.5" in centrul bordului
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici farurile HD Pixel-LED, jantele din aliaj usor, stopurile duble, scaunele sport multifunctionale, afisajul pe parbriz, bancheta rabatabila fractionat, tapiteria din piele perforata, instalatia audio cu 25 de boxe in dotare, climatizarea pe patru zone. Ori sistemul de rulare semi-autonoma, format din cinci radare, sapte camere, 12 senzori ultrasonici si un lidar.
Trimite unui prieten

Prefigurat de sapte fotografii publicate la sfarsitul saptamanii trecute, noul Volvo ES90 a renuntat, la inceputul acestei luni, la aproape toate secretele sale de ordin tehnic si vizual, suedezii dezvaluind, chiar in cursul zilei de astazi, mai multe informatii cu privire la concurentul lui BMW i5. Disponibil deja spre comercializare, cu preturile de vanzare pornind, in Germania, de la suma de 71.990 de euro, respectivul autoturism ia forma unui sedan cu alura de fastback care masoara exact 5.000 de milimetri in lungime, pe cand ampatamentul depaseste, cu putin, 3.100 de milimetri.

De asemenea, de la orizont nu lipsesc nici farurile cu tehnologie Pixel-LED, jantele confectionate din aliaj usor, stopurile duble, scaunele sport cu functii de reglare electrica, incalzire, memorie, masaj, afisajul pe parbriz, bancheta cu rabatare fractionata, tapiteria realizata din piele perforata, instalatia audio cu 25 de difuzoare in echipare, climatizarea pe patru zone. Sau sistemul de rulare semi-autonoma, compus din cinci radare, sapte camere, 12 senzori ultrasonici si un lidar.

Noul Volvo ES90 isi va mai intampina viitorii cumparatori si alaturi de un display tactil de 14.5 inch, montat in centrul bordului, pe cand sub capota au fost instalate urmatoarele:

• un motor electric de 333 de cai putere si o baterie litiu-ion de 92.0 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 6.9 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 650 de kilometri;

• doua motoare electrice, unul de 177 de cai putere, altul de 272 de cai putere, si o baterie litiu-ion de 106 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 5.5 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 700 de kilometri;

• doua motoare electrice, unul de 299 de cai putere, altul de 381 de cai putere, si o baterie litiu-ion de 106 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 4.0 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 700 de kilometri.

Volvo ES90

Volvo ES90

Volvo ES90

Volvo ES90

Volvo ES90

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (140) Poze Volvo ES90
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 6 Martie 2025