ACESTA este noul Volvo ES90! Rivalul lui BMW i5 vine cu 680 CP sub capota si un ecran de 14.5" in centrul bordului. Cum arata in realitate

ACESTA este noul Volvo ES90! Rivalul lui BMW i5 vine cu 680 CP sub capota si un ecran de 14.5" in centrul bordului. Cum arata in realitate
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici farurile HD Pixel-LED, jantele din aliaj usor, stopurile duble, scaunele sport multifunctionale, afisajul pe parbriz, bancheta rabatabila fractionat, tapiteria din piele perforata, instalatia audio cu 25 de boxe in dotare, climatizarea pe patru zone ori sistemul de rulare semi-autonoma, format din cinci radare, sapte camere, 12 senzori ultrasonici si un lidar, au mai precizat suedezii.
Trimite unui prieten

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de-o saptamana si jumatate, inca din prima parte a lunii lui martie, noul Volvo ES90 stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, inainte de sfarsitul anului 2025, rivalul lui BMW i5 ia forma unui sedan cu alura de fastback care masoara 5.000 de milimetri in lungime, plus 3.102 milimetri in ampatament.

De asemenea, de la orizont nu lipsesc nici farurile cu tehnologie HD Pixel-LED, jantele confectionate din aliaj usor, stopurile duble, scaunele sport cu diferite functii de confort, precum reglare electrica, incalzire, racire, memorie, masaj, afisajul pe parbriz, bancheta rabatabila fractionat, tapiteria realizata din piele perforata, instalatia audio cu 25 de difuzoare in echipare, climatizarea pe patru zone sau sistemul de rulare semi-autonoma, compus din cinci radare, sapte camere, 12 senzori ultrasonici si un lidar, au mai mentionat suedezii.

Noul Volvo ES90 se mai remarca si printr-un display de 14.5 inch in centrul bordului, rivalul lui BMW i5 plusand cu trei versiuni diferite de performanta. Intr-o alta ordine de idei, cumparatorii au de ales intre:

• o varianta cu un motor electric de 333 de cai putere si o baterie litiu-ion de 92.0 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 6.9 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 650 de kilometri;

• o optiune cu doua motoare electrice, unul de 177 de cai putere, altul de 272 de cai putere, si o baterie litiu-ion de 106 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 5.5 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 700 de kilometri;

• o configuratie cu doua motoare electrice, unul de 299 de cai putere, altul de 381 de cai putere, si o baterie litiu-ion de 106 kilowati-ora, de unde si un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in 4.0 secunde, o viteza de top limitata la 180 de kilometri pe ora si, nu in ultimul rand, o autonomie totala de 700 de kilometri.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 14 Martie 2025