ADAC a facut 100.000 de kilometri cu un Volkswagen electric ca sa vada cu cat se degradeaza bateria in timp

ADAC a facut 100.000 de kilometri cu un Volkswagen electric ca sa vada cu cat se degradeaza bateria in timp
  • ADAC a facut 100.000 de kilometri cu un Volkswagen electric...
  • ... ca sa vada cu cat se degradeaza bateria in timp
Trimite unui prieten

Concluzia testului organizat de celebra asociatie germana, in randurile urmatoare.

Una dintre principalele preocupari ale persoanelor care planuiesc sa achizitioneze un autoturism cu propulsie suta la suta electrica o reprezinta - si pe buna dreptate, tinand cont de nota de plata a acestei componente, durata de viata a pachetului de baterii instalat de producator.

Din fericire pentru toate partile implicate, nu exista niciun motiv real de ingrijorare - dupa cum au aflat germanii de la ADAC in urma unei testari ample, pe distanta de 100.000 de kilometri, a primului automobil asamblat de Volkswagen pe o platforma destinata exclusiv BEV-urilor.

Este vorba, presupunand ca mai era necesara o astfel de precizare, despre modelul comercializat sub denumirea (de) ID.3, a carei baterie litiu-ion a pierdut - pe durata experimentului desfasurat de celebra asociatie, 7% din capacitatea originala: de 77 kWh / 82 kWh (capacitate neta / bruta).

O alta mentiune importanta cu privire la acest rezultat este ca ADAC nu a tinut cont - spre deosebire de proprietari, de recomandarile Volkswagen cu privire modul de incarcare, ci a optat deseori, in mod repetat, pentru statii rapide, alimentari pana la 100%, lasat masina in priza zile la rand.

Asociatia germana - care le recomanda posesorilor sa actualizeze softul ori de cate ori au ocazia, planuieste sa isi continue experimentul cu ID.3, cu urmatoarea oprire reprezentand-o pragul de 160.000 de kilometri, atunci cand expira garantia oferita de companie, iar riscurile pentru cumparatori cresc considerabil.

Despre Volkswagen ID.3

Prima electrica asamblata de Volkswagen pe o arhitectura dedicata, ID.3 se vinde si pe piata din Romania, la preturi incepand de la suma de 43.406 de euro, versiunea de baza, disponibila sub indicativul Pro, bucurandu-se de serviciile unui motor cu o putere de 204 cai - alimentat de o baterie de 58 kWh (capacitate neta).

Drept urmare - atunci cand vine vorba despre performante, autovehiculul de 4.264 de milimetri lungime promite sa accelereze de la zero la 100 de kilometri pe ora in 7.4 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la viteza de top de 160 de kilometri pe ora; autonomia totala: 435 de kilometri.

In varianta de top Pro S, modelul german pastreaza motorul cu o putere de 204 cai - marea noutate constand in bateria instalata, cu capacitate neta de 77 kWh pentru o autonomie totala de 575 de kilometri; o alta diferenta notabila consta in timpul necesar realizarii sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora: 7.9 secunde.

Aceeasi electrica Volkswagen ID.3 mai ofera si o dotare / echipare standard extrem de cuprinzatoare - compusa din blocuri optice fata / spate cu tehnologie LED, volan multifunctional, scaune cu functie de incalzire, sistem de infotainment cu ecran de 12 inch, lumini ambientale, instalatie de climatizare cu reglare automata.

ADAC a facut 100.000 de kilometri cu un Volkswagen electric ca sa vada cu cat se degradeaza bateria in timp

Trimite unui prieten
VW
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 30 Octombrie 2023