Asteptarea a luat sfarsit. Opel anunta oficial noul Frontera cu design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior

Asteptarea a luat sfarsit. Opel anunta oficial noul Frontera cu design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior
  • Asteptarea a luat sfarsit
  • Opel anunta oficial noul Frontera cu design modern la exterior si doua display-uri uriase la interior
Trimite unui prieten

Sub capota, propulsia va fi asigurata de o larga varietate de unitati pe benzina, cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti. Sau 100% electrice.

Inceputul acestei primaveri marcheaza debutul unui nou produs de la Opel, celebra companie cu sediul in Russelsheim publicand, acum cateva clipe, primele fotografii si informatii oficiale cu privire la cea de-a doua generatie a gamei Frontera. Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in urmatoarea perioada, respectivul autovehicul german se remarca numaidecat, la nivelul departamentului exterior, prin panoul de culoare neagra care face legatura intre farurile echipate cu tehnologie Eco LED, cu mentiunea ca nici aripile conturate atent, cu jante finisate in doua nuante contrastante in dotare, nu vor trece, precum stopurile duble, complet neobservate; ba dimpotriva.

Opel Frontera

Opel Frontera

La interior, departe de privirile insistente ale curiosilor, seria principalelor elemente de atractie cuprinde inclusiv doua ecrane imense, unul caracteristic instrumentelor de bord digitale si configurabile, altul destinat sistemului multimedia compatibil cu update-urile de la distanta. Din peisaj nu lipsesc, printre altele, nici scaunele fata cu functie de incalzire, volanul cu trei spite, bancheta spate rabatabila fractionat, lista detaliilor demne de precizat continuand, totodata, cu o instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii, o tapiterie specifica, din materiale reciclate, o statie pentru incarcare wireless a telefoanelor mobile, o instalatie audio de inalta fidelitate, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz.

Cat despre gama de motorizari, comunicatul pus la dispozitia presei de specialitate se limiteaza la a dezvalui ca noul Frontera isi va intampina potentialii cumparatori si intr-o versiune complet electrica. Aceasta varianta ar putea fi pusa in miscare de un motor sinonim cu un total de 156 de cai putere si 270 de Newton-Metri, indeajuns pentru ca problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in circa zece secunde, cu fisa tehnica a masinii cu pricina fiind asteptata sa mai gazduiasca, pe langa viteza de top de 170 de kilometri pe ora, si o autonomie de aproximativ 500 de kilometri, datorata unei baterii litiu-ion de 54 kWh.

De la orizont nu vor lipsi insa nici unitatile pe benzina, cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti in dotare, printre optiunile electrificate disponibile avand sa isi faca loc, in teorie, si un propulsor turbo in trei cilindri, cu capacitate de 1.199 de centimetri cubi, echipat cu 136 de cai putere, plus 230 de Newton-Metri. Prin urmare, sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa devina acum realitate, cu pedala de acceleratie la podea, dupa 8.3 secunde, acul vitezometrului avand ulterior sa se aventureze, fara nici fel de problema, pana la 206 kilometri pe ora; daca vine vorba despre consumul de carburant, o medie de cinci litri la 100 de kilometri pe ora este posibila, precum emisii de dioxid de carbon de 113 grame pe kilometru.

Opel Frontera

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (8) Poze Opel Frontera
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 9 Aprilie 2024