Audi lanseaza oficial primul model complet electric din istoria marcii. Poate fi comandat si fara oglinzi laterale

Audi lanseaza oficial primul model complet electric din istoria marcii. Poate fi comandat si fara oglinzi laterale
  • Noul Audi e-tron a fost prezentat oficial
  • Este primul model electric din istoria companiei
  • Poate fi comandat si fara oglinzi laterale
Distribuie pe Facebook

Constructorul german de automobile a publicat primele informatii si imagini oficiale cu noul e-tron. Acesta este primul model complet electric din istoria brand-ului si, optional, poate fi comandat si fara oglinzi laterale.

Dupa conationalii de la Mercedes-Benz si BMW, a venit randul nemtilor de la Audi sa inceapa ofensiva electrica si sa lanseze un rival direct pentru Tesla Model X. Este vorba despre noul e-tron, primul model complet electric din istoria brand-ului german, care a fost prezentat in cadrul unui eveniment special organizat la San Francisco.

2018 Audi e-tron

Trecand peste design-ul exterior, pe care il poti studia in imaginile alaturate, noul Audi e-tron masoara 4.900 de milimetri lungime, 1.930 milimetri latime si 1.666 mm in inaltime. La prima vedere, habitaclul este foarte aerisit si incapator, putand gazdui pana la cinci pasageri adulti. cat despre portbagaj, aceasta poate inghiti 660 de litri de bagaje cu bacheta in pozitie normala si 1.725 de litri cu aceasta rabatata.

2018 Audi e-tron

Regasim aici materiale si finisaje de cea mai buna calitate, echipamente imprumutate de la nava amiral A8 si nu mai putin de cinci display-uri in versiunea de top: unul pentru ceasurile digitale de bord, unul pentru sistemul multimedia, unul pentru sistemul de climatizare si doua de dimensiuni reduse care redau in timp real imaginile filmate de camerele video. Ce camere video? Cele care inlocuiesc oglinzile laterale.

Numele oficial al tehnologiei este Virtual Mirrors si va fi inclusa pe lista cu dotari optionale.

2018 Audi e-tron

Noul Audi e-tron este propulsat de doua motoare electrice capabile de 355 de cai putere si 561 Nm cuplu, iar prin comutarea selectorului din modul D in modul S, este activat modul "Boost" care creste puterea la 402 cai si 664 Nm pentru maximum 10 secunde. In aceste conditii, masina atinge 100 de km/h in 5.6 secunde si are o viteza maxima de 200 de km/h.

2018 Audi e-tron

Pachetul de baterii are o capacitate de 95 kWh si potrivit zvonurilor, autonomia ar fi de peste 400 de kilometri. Audi a mai precizat ca bateriile pot fi incarcate pana la 80% in numai 30 de minute de la o statie cu incarcare rapida si ca SUV-ul electric dispune de mai multe tehnolgii de ultima ora.

2018 Audi e-tron

Spre exemplu, inginerii au dezvoltat un sistem de recuperare a energiei, care intra in functiune atunci cand cel de la volan ridica piciorul de pe acceleratie sau de pe frana. In functie de stilul de condus, acest sistem poate creste autonomia cu pana la 30%.

2018 Audi e-tron

Avem mai apoi un sistem electric de tractiune integrala care ofera aderenta maxima in orice conditii si repartizeaza cuplul intre cele doua punti intr-o fractiune de secunda.

2018 Audi e-tron

Audi e-tron propune nu mai putin de sapte moduri de condus diferite care influenteaza comportamentul masinii in functie de mai multi factori. In acelasi timp, suspensia inteligenta modifica garda la sol cu pana la 76 de milimetri daca situatia o cere.

2018 Audi e-tron

Primul model electric din istoria Audi a intrat deja in productie la uzina din Bruxelles iar primele exemplare sunt asteptate sa ajunga in showroom-urile din Europa la finalul acestui an. Pretul de pornire pe piata din Germania este de 79.900 de euro.

2018 Audi e-tron

2018 Audi e-tron

2018 Audi e-tron

2018 Audi e-tron

2018 Audi e-tron

2018 Audi e-tron

2018 Audi e-tron

2018 Audi e-tron

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (30) Poze 2018 Audi e-tron
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 18 Septembrie 2018