'BMW eDrive' lansat la Salonul Auto de la Beijing, o data cu BMW i8 Spyder

'BMW eDrive' lansat la Salonul Auto de la Beijing, o data cu BMW i8 Spyder
O noua denumire a tehnologiei transmisiei pentru toate automobilele viitoare, electrice si hibrid plug-in. BMW i8 Concept Spyder si-a sarbatorit premiera mondiala la editia 2012 a Salonului Auto de la Beijing (23 aprilie - 2 mai 2012). Pe partea spate a automobilului se distinge emblema eDrive ce desemneaza noua tehnologie de propulsie. In viitor, denumirea eDrive va identifica tehnologia transmisiei pentru toate automobilele electrice si hibrid plug-in ce vor fi produse de BMW i.
Distribuie pe Facebook
BMW eDrive cuprinde componentele transmisiei electrice: motorul electric dezvoltat intern de BMW, acumulatorul litiu-ion si sistemul inteligent de gestiune a transmisiei. Aceasta denumire marcheaza experienta unica a mobilitatii electrice de la BMW - placere de condus unica si emisii deosebit de mici. Acest lucru este posibil pentru ca intregul cuplu al motorului electric este disponibil chiar din momentul pornirii de pe loc, iar acceleratia se dezvolta continuu la automobilele electrice pana cand este atinsa viteza maxima. Celulele acumulatorului litiu-ion si sistemul inteligent de gestiune a motorului ofera si ele o crestere substantiala a autonomiei si a puterii masinii si sunt un element distinctiv BMW eDrive..
BMW Group
Datorita marcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna si Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile si motociclete la nivel mondial. In calitate de companie ce opereaza la nivel global, BMW Group dispune de 25 de locatii de productie si asamblare in 14 tari si are o retea de vanzari in peste 140 de tari.

In 2011, BMW Group a vandut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile si peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forta de munca ce se apropia de 100.000 de angajati.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gandirea pe termen lung si pe actiunea responsabila. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltari durabile in plan ecologic si social prin lantul de valori, responsabilitatea vasta a produselor si un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integranta a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat - de-a lungul ultimilor sapte ani - lider al industriei in Dow Jones Sustainability Indexes.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 24 Aprilie 2012