Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia Duster

Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia Duster
Modelele chinezilor de la BYD pot fi comandate, in sfarsit, si in Romania. Cea mai ieftina masina are o nota de plata asemanatoare Daciei Duster.
Trimite unui prieten

Este vorba, mai precis, despre Atto 2, un SUV caracterizat de o lungime de 4.310 milimetri si un ampatament de 2.620 milimetri. Comercializat, prin intermediul Programului Rabla, la un pret de 22.590 de euro, acesta isi intampina cumparatorii alaturi de un propulsor electric de 177 cai putere si un acumulator litiu-fier-fostat de 45.1 kilowati-ora, dupa cate se mentioneaza in cadrul fisei cu specificatii de ordin tehnic.

In consecinta, eterna problema a sprintului de la zero la 100 kilometri pe ora isi gaseste, cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea intr-un timp de 7.9 secunde. La polul opus, autonomia totala nu depaseste pragul de 312 kilometri.

Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia DusterBYD Atto 2

Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia DusterBYD Atto 2

Lista continua cu Seal U DM-i, un SUV cu o lungime de 4.775 de milimetri si un ampatament de 2.765 de milimetri. Oferit, prin intermediul Programului Rabla, in schimbul sumei de 34.890 de euro, acesta mixeaza o unitate de 1.5 litri, pe benzina, cu un motor electric si o baterie litiu-fier-fosfat de 18.3 kilowati-ora intr-un sistem plug-in hybrid cu 238 de cai putere.

Prin urmare, sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora isi gaseste, cu acceleratia blocata la podea, rezolvarea in 8.9 secunde. In schimb, autonomia totala este de 1.080 de kilometri.

Oferta chinezilor de la BYD pentru Romania cuprinde inclusiv modelul Seal U, un SUV cu lungimea de 4.785 milimetri si ampatamentul de 2.765 milimetri. Disponibil spre comercializare, prin intermediul Programului Rabla, la un pret de 35.090 de euro, acesta pune la dispozitia cumparatorilor un ansamblu electric cu 218 cai putere, alimentat de un acumulator litiu-fier-fosfat de pana la 87.0 kilowati-ora.

Asa se face ca, cu pedala de acceleratie blocata la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 kilometri pe ora isi gaseste rezolvarea intr-un timp de 9.6 secunde. La polul opus, autonomia totala nu depaseste pragul de 500 kilometri.

Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia DusterBYD Seal U

Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia DusterBYD Seal U

Pe lista cu masini se mai regasesc si:

• Seal, un sedan cu o lungime de 4.800 de milimetri si un ampatament de 2.920 de milimetri. Oferit prin intermediul Programului Rabla in schimbul unei sume minime de 37.590 de euro, acesta dispune de un sistem electric cu pana la doua motoare si un maximum de 530 cai putere, alimentat de o baterie litiu-fier-fostat de 82.5 kilowati-ora;

• Sealion 7, un SUV cu o lungime de 4.830 de milimetri si un ampatament de 2.930 de milimetri. Comercializat prin intermediul Programului Rabla in schimbul unei note de plata incepand de la 40.590 de euro, acesta beneficiaza de un ansamblu electric cu pana la doua propulsoare si 530 de cai putere, alimentat de un acumulator litiu-fier-fostat de pana la 91.3 kilowati-ora.

Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia DusterBYD Sealion 7

Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia DusterBYD Sealion 7

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (8) Poze Chinezii de la BYD au lansat primele modele in Romania. Cea mai iefina masina costa cat o Dacia Duster