Imaginile care au bagat frica in sefii de la Dacia. Fiat prezinta oficial noul Grande Panda cu un design retro la exterior si doua display-uri uriase la interior. Cum arata in realitate

Imaginile care au bagat frica in sefii de la Dacia. Fiat prezinta oficial noul Grande Panda cu un design retro la exterior si doua display-uri uriase la interior. Cum arata in realitate
  • Imaginile care au bagat frica in sefii de la Dacia
  • Fiat prezinta oficial noul Grande Panda cu un design retro la exterior si doua display-uri uriase la interior
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Printre multiplele ingrediente demne de precizat se numara si jantele cu diametrul de 17 inch, confectionate din aliaj usor, scaunele acompaniate de functia de incalzire, tapiteria finisata in doua culori contrastante. Sau climatizarea cu reglare automata a temperaturii. Asa cum mentionam si anterior, la momentul premierei mondiale.

Anuntat oficial acum mai bine de sase zile, inca de la inceputul acestei veri, noul Fiat Grande Panda stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, in urmatoarea perioada de timp, inainte de sfarsitul anului curent, viitorul concurent al actualului Spring se remarca in special prin design-ul retro al caroseriei in cinci portiere, unde blocurile optice cu detalii sub forma de pixeli deschid seria principalelor elemente de atractie, pe cand meniul de la nivelul cabinei aduce in prim-plan doua display-uri uriase diferite: unul pentru instrumentele de bord digitale, altul pentru sistemul de infotainment.

Dupa cum precizam si anterior - la momentul premierei mondiale, printre diferitele componente demne de mentionat se mai regasesc jantele cu diametrul de 17 inch, realizate din aliaj usor, scaunele insotite de functia de incalzire ori tapiteria finisata in doua culori contrastante. Din meniu nu lipseste - ba dimpotriva, nici climatizarea cu reglare automata a temperaturii.

Conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum Dacia Spring, noul Grande Panda masoara aproape patru metri in lungime, pe cand ampatamentul nu ramane - la acest moment, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii. In ceea ce priveste gama de motorizari, potentialii cumparatorii vor avea de ales intre o versiune cu motor turbo de 1.2 litri, pe benzina, servita alaturi de un sistem mild-hybrid la 48 de volti, si o varianta cu propulsie suta la suta electrica, sinonima cu un total de circa 113 cai putere, livrata impreuna un acumulator indeajuns de generos pentru o autonomie de peste 320 de kilometri - anunta compania producatoare.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 26 Iulie 2024