Iti mai aduci aminte de Lancia? Compania italiana a lansat un model nou-nout, dupa mai bine de 13 ani. Cum arata in realitate

Iti mai aduci aminte de Lancia? Compania italiana a lansat un model nou-nout, dupa mai bine de 13 ani. Cum arata in realitate
  • Iti mai aduci aminte de Lancia?
  • Compania italiana a lansat un model nou-nout, dupa mai bine de 13 ani
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Sub capota, cumparatorii nu au de ales, pentru moment, decat intre un motor turbo - cu sistem mild-hybrid la 48 de volti in dotare, pe benzina, si unul 100% electric.

Anuntata cu mare fast si tam-tam acum mai bine de sapte saptamani, inca de la inceputul lunii lui februarie, cea de-a patra generatie a italianului Ypsilon stie - cu siguranta - cum sa iasa in evidenta. Privit de la exterior spre interior, noul model se remarca in special prin luminile de zi cu design unic, cu mentiunea ca nici accentele de negru aplicate aripilor ce gazduiesc - mai mult sau mai putin surprinzator - jante cu diametrul de 17 inch, confectionate din aliaj, ori stopurile rotunde n-ar trebui sa treaca intocmai neobservate.

Oferita, spre vanzare, alaturi de o nota de plata de minimum 28.000 de euro, reteta cu pricina continua cu doua display-uri color de dimensiuni generoase, unul pentru ceasurile de bord digitale si configurabile, iar altul pentru sistemul de infotainment, daca mai era necesara o astfel de precizare, lista principalelor elemente de atractie cuprinzand inclusiv un volan cu aspect in trei spite, tapiterie realizata din catifea, cu insertii inspirate de cannelloni in echipare, consola centrala similara masutelor de cafea, incarcare wireless a dispozitivelor mobile, climatizare cu reglarea automata - pe doua zone - a temperaturii.

Prima Lancia nou-nouta dupa mai bine de 13 ani, noua generatie Ypsilon nu ofera - la momentul actual - decat doua variante diferite de motorizare, versiunea de baza bucurandu-se de serviciile unui propulsor turbo in doar trei cilindri, cu o capacitate de 1.199 de centimetri cubi si tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, pe benzina. Ce-i confera modelului italan un total de numai 100 de cai putere, fisa tehnica a optiunii in cauza facand referire - printre altele - si la un consum mediu de carburant de 4.6 litri la 100 de kilometri.

Daca vine vorba - in schimb - despre configuratia de top, aceasta este livrata alaturi de o unitate electrica sinonima cu 156 de cai putere. Alimentata de un acumulator litiu-ion de 51 kWh pentru o autonomie de pana la 403 kilometri, valoarea specifica vitezei de top si - de asemenea - timpul caracteristic probei 0 - 100 de kilometri pe ora reprezentand simple mistere, compania producatoare preferand sa anunte ca, in viitorul apropiat, isi va face aparitia o aroma de inalta performanta, de 240 de cai putere, detaliu menit sa ii imprime respectivei savori un 0 - 100 de kilometri pe ora in sub 5.5 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 3 Aprilie 2024