Masina pe care Audi nu vrea s-o vanda nimanui din Europa. Are faruri cu laser si instalatie audio Bang & Olufsen

Masina pe care Audi nu vrea s-o vanda nimanui din Europa. Are faruri cu laser si instalatie audio Bang & Olufsen
  • Masina pe care Audi nu vrea s-o vanda nimanui din Europa
  • Are faruri cu laser si instalatie audio Bang & Olufsen
Trimite unui prieten

Seria vestilor bune continua - mai mult ori mai putin surprinzator, cu un set de jante pe 21 de inch. Plus o pereche de scaune actionate electric - cu functii de incalzire, ventilatie si, nu in ultimul rand, masaj.

Ultima jumatate a lunii martie marcheaza debutul unui nou autoturism marca Audi, divizia din SUA a celebrei companii germane anuntand, in prima parte a saptamanii curente, lansarea exclusivistului model RS e-tron GT project_513/2. Disponibil intr-un numar limitat la numai 75 de unitati, fiecare oferita in schimbul unei sume formate din sase cifre, de aproximativ 180.000 de dolari, respectivul produs se remarca atat prin grafica speciala destinata caroseriei, inspirata de prototipul RS e-tron GT, cat si prin jantele de dimensiuni generoase, confectionate din aliaj, cu diametrul de 21 de inch.

Audi RS e-tron GT project_513/2

Audi RS e-tron GT project_513/2

Lista atractiilor principale continua, la nivelul departamentului exterior, cu multiple elemente si detalii realizate din fibra de carbon, pe cand meniul specific interiorului cuprinde inclusiv tapiterie din piele fina - de tip Nappa, partial perforata. Din meniu nu lipsesc, mai mult sau mai putin surprinzator, nici instrumentele de bord digitale, viitorii proprietari urmand a descoperi - odata ajunsi in cabina, si un volan sport, in trei spite, cu parte inferioara plata, o instalatie audio de inalta fidelitate, de la Bang & Olufsen, scaune actionate electric, cu incalzire, ventilatie, plus masaj.

Reteta caracteristica noului RS e-tron GT project_513/2 se incheie, intr-un final, cu un sistem de propulsie compus din doua motoare electrice si o putere de circa 637 de cai, livrata rotilor de pe ambele punti pentru un sprint de la zero la 96 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, intr-un interval de doar 3.1 secunde. Respectivelor specificatii li se alatura, dezvaluie divizia din SUA a legendarului producator german de automobile, si o baterie cu capacitatea bruta 93.4 kWh / neta de 83.7 kWh, care se traduce printr-o autonomie de 373 de kilometri, directie integrala, suspensie pe aer.

Audi RS e-tron GT project_513/2

Audi RS e-tron GT project_513/2

Audi RS e-tron GT project_513/2

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (42) Poze Audi RS e-tron GT project_513/2
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 31 Martie 2023