Mercedes si BMW au dat de belea. Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche

Mercedes si BMW au dat de belea. Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche
  • Mercedes si BMW au dat de belea
  • Noua masina de la Audi e un super-sedan cu platforma si motor de Porsche
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri nu dureaza decat 3.3 secunde.

Asteptarea a luat sfarsit. Nemtii de la Audi au publicat in cursul serii de ieri primele fotografii si informatii oficiale ale noului E-Tron GT, masina care imprumuta o buna parte dintre ingredientele caracteristice retetei primului Porsche electric din istorie, Taycan.

Oferit in schimbul a cel putin 99.800 de euro, daca vine vorba cumva despre piata din Germania, mult anticipatul super-sedan din Ingolstadt se remarca imediat prin design-ul spectaculos al caroseriei.

Propunerea estetica demna mai degraba de un concept decat de o masina de serie nu reprezinta insa nici pe departe singura surpriza a noului Audi E-Tron GT. Un alt element surprinzator consta in interiorul care pune accentul pe butoane si nu pe ecrane.

Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT

Din punct de vedere tehnic, versiunea din Ingolstadt a primului Porsche electric din istorie a pregatit, cel putin pentru inceput, doua optiuni diferite, mult anticipatul super-sedan propunand si o varianta RS.

In configuratia de baza, noul Audi E-Tron GT mizeaza pe doua motoare si 476 sau 530 de cai, in overboost, pe ambele punti, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora devine realitate dupa 4.1 secunde. Viteza maxima se ridica la 245 km/h.

Comercializat alaturi de indicativul RS, dupa cum precizam si anterior, varful gamei din Ingolstadt care imprumuta o buna parte dintre ingredientele primului Porsche electric din istorie, Taycan vine cu 598 CP.

Si de-aceasta data avem o functie overboost capabila sa creasca, intr-un mod deloc de neglijat, valoarea din dreptul puterii maxime, pana la 646 de cai. Drept urmare, mult anticipatul super-sedan german sprinta de la 0 - 100 de kilometri pe ora in 3.3 secunde.

Audi E-Tron GT

Noul Audi E-Tron GT vine, asemeni primului Porsche electric din istorie, Taycan, cu o cutie automata cu doua rapoarte si o arhitectura pe 800V, care se traduce printr-o autonomie de 100 km in cinci minute.

Totodata, aceeasi discutie despre autonomie mai cuprinde si o distanta de pana la 487 de kilometri, pe poate fi parcursa de mult anticipatul super-sedan german cu o singura incarcare a bateriei din dotare. Cu o capacitate neta de 85 kWh si 93 kWh bruta.

La final, daca te intrebai cumva, noul Audi E-Tron GT masoara aproape cinci metri in lungime, are o inaltime de doar 1.41 metri si ofera inclusiv faruri cu matrice de LED-uri, plus tehnologie Laser, evident.

Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (51) Poze Audi E-Tron GT
mai multe