Noul BMW X1, acum mai eficient ca niciodata

Noul BMW X1, acum mai eficient ca niciodata
Primul si nu cu mult timp in urma singurul reprezentant premium din segmentul sau, noul BMW X1 se pregateste acum de o confruntare serioasa cu recent-lansatul Audi Q3. Pana la marea batalie insa, SUV-ul bavarez va fi inzestrat cu o serie de imbunatatiri, ce vizeaza in special capitolul "Eficienta".
Distribuie pe Facebook

Despre ce este insa vorba? Mai exact, incepand cu toamna acestui an, BMW X1 va fi disponibil si intr-o versiune X1sDrive20d EfficientDynamics. Asa cum o sugereaza si denumirea, viitorul model urmeaza a combina sportivitatea si agilitatea specifice cu consumul redus de carburant, respectiv emisiile scazute de dioxid de carbon. Sub capota, noul BMW X1sDrive20d EfficientDynamics Edition va ascunde un motor diesel, de doi litri, echipat cu tehnologia TwinPower Turbo si injectie Common Rail, valorile maxime urcand asftel pana la 163 cai putere intre 3.250 - 4.200 rpm si 380 Nm intre 1.750 - 2.500 rpm.

Noul BMW X1, acum mai eficient ca niciodata

De asemenea, SUV-ul bavarez va beneficia si de alte mici "artificii" capabile sa reduca consumul de carburant, printre acestea numarandu-se pneuri cu rezistenta redusa la inaintare, jante cu design special, functie Auto Start Stop si sistem de recuperare a energiei la franare. Rezultatul? Iti vine sa crezi sau nu, viitorul BMW X1sDrive20d EfficientDynamics Edition promite sa consume doar 4.5 litri de motorina la 100 de kilometri, in timp ce emisiile de dioxid de carbon se vor situa in jurul valorii de 119 grame per kilometru.

Noul BMW X1, acum mai eficient ca niciodata

Iar asta nu e tot. Gama de motorizari va fi largita si cu un motor pe benzina de doi litri, de generatie noua si cu tehnologie TwinPower Turbo, ce urmeaza a propulsa modelele sDrive20i, respectiv xDrive20i. Indiferent ca vorbim de versiunea cu tractiune spate sau de cea cu tractiune integrala, fisa tehnica indica prezenta a nu mai putin de 184 cai putere intre 5.000 - 6.250 rpm si 270 Nm intre 1.250 - 4.500 rpm. Performantele? In cazul modelului sDrive20i, acceleratia de la 0 la 100 km/h se va realiza in doar 7.4 secunde, in timp ce modelul xDrive20i va fi nevoit sa se multumeasca cu o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 7.8 secunde.

In ceea ce priveste eficienta, versiunea cu tractiune spate va inregistra un consum de carburant de 7.1 litri la 100 kilometri si emisii de dioxid de carbon de 165 grame per kilometru - indiferent ca este echipata cu transmisie manuala in sase trepte sau automata in opt. Referitor la versiunea cu tractiune integrala, aceasta promite un consum de 7.7 litri la 100 km (7.6 litri la 100 km cu transmisie automata) si emisii de 179 grame per km (177 grame per km cu transmisie automata).

Noul BMW X1, acum mai eficient ca niciodata Noul BMW X1, acum mai eficient ca niciodata

In urma acestor mici schimbari in gama, clientii noului BMW X1 vor avea de ales incepand cu toamna acestui an dintr-o paleta de motorizari formata din nu mai putin de sapte motoare - trei pe benzina si patru diesel, cu puteri cuprinse intre 143 si 245 cai putere.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (15) Poze BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics
mai multe