Oficial: Cea mai noua masina de la Audi are 490 de cai sub capota si 4x4 in standard, dar nu consuma decat 1.2 - 1.6 la suta

Oficial: Cea mai noua masina de la Audi are 490 de cai sub capota si 4x4 in standard, dar nu consuma decat 1.2 - 1.6 la suta
  • Oficial: Cea mai noua masina de la Audi...
  • ... are 490 de cai sub capota si 4x4 in standard...
  • ... dar nu consuma decat 1.2 - 1.6 la suta
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza doar 5.0 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la 240 de kilometri pe ora.

Introdus cu mare fast si tam-tam acum aproximativ jumatate de an - inca din prima parte a toamnei lui 2023, cel mai recent Q8 din istorie se vinde, zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni pe care Audi le pune la dispozitia cumparatorilor sai se regaseste, mai mult ori mai putin surprinzator, si o varianta disponibila sub indicativul Q8 60 TFSI e, respectivul vehicul urmand sa isi intampina clientii, in contrast cu a sa denumire, alaturi de o unitate in sase cilindri - de 2.995 de centimetri cubi, pe benzina.

Audi Q8 TFSI e quattro

Audi Q8 TFSI e quattro

Fisa cu specificatii de ordin tehnic continua atat cu un motor electric alimentat de o baterie Li-ion cu capacitatea de 25.9 kWh, cat si cu un sistem de tractiune integrala quattro sau - daca mai trebuia precizat, o cutie tiptronic cu opt rapoarte, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h isi va gasi, cu acceleratia la podea, rezolvarea in numai 5.0 secunde. Viteza de top nu depaseste - in schimb, pragul de 240 de kilometri pe ora, pe cand consumul mediu de carburant al ansamblului cu o putere totala de 490 CP se invarte in jurul a 1.2 - 1.6 litri la 100 de kilometri, potrivit documentului mentionat anterior.

Oferit la preturi incepand de la suma de 103.200 de euro, conform configuratorului caracteristic pietei auto din Germania, noul Q8 60 TFSI e se mai poate lauda - deloc surprinzator, de aceasta data, si cu o dotare standard extrem de bogata, nemtii de la Audi promitand si faruri insotite de tehnologia Matrix LED, jante cu diametrul de 21 de inch, confectionate din aliaj usor, suspensie adaptiva, pe aer. La care se mai adauga si ceasuri de bord digitale, scaune actionate electric, cu functie de incalzire, doua display-uri tactile, o tapiterie realizata din piele, plus microfibra, un incarcator wireless pentru dispozitivele mobile, climatizare cu reglare automata - pe trei zone, a temperaturii, volan multifunctional.

Daca vine vorba, in schimb, despre echipamentele optionale, din meniu nu lipsesc, mai mult sau mai putin surprinzator, nici incredibilele blocuri optice fata HD Matrix LED - acompaniate de lumini Laser pentru faza lunga si o nota de plata de circa 840 de euro. Lista cu pricina contiua - totodata, cu un set de jante pe 22 ori chiar 23", o pereche de stopuri OLED configurabile, un plafon panoramic, o nuanta exterioara cu finisarea perlata, ornamente interioare sculptate din lemn masiv, masaj pentru sofer si, de asemenea, pasagerul din dreapta, bancheta spate cu incalzire, afisaj pe parbriz, instalatie audio de la Bang & Olufsen.

Audi Q8 TFSI e quattro

Audi Q8 TFSI e quattro

Audi Q8 TFSI e quattro

Audi Q8 TFSI e quattro

Audi Q8 TFSI e quattro

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (39) Poze Audi Q8 TFSI e quattro
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 26 Aprilie 2024