OFICIAL: Honda CR-Z Mugen RZ este primul HHH de serie din istorie!

OFICIAL: Honda CR-Z Mugen RZ este primul HHH de serie din istorie!
Sau, intr-o alta ordine de idei, iata inca o dovada a faptului ca lucrurile bune se intampla celor care stiu sa astepte. Aparent.
Distribuie pe Facebook

Pentru cei care-au asteptat cu sufletul la gura ca prototipul Mugen CR-Z dezvaluit in cursul anului trecut sa se materializeze intr-o versiune de productie, iata ca vestile bune nu au intarziat sa apara in cele din urma. Intr-o alta ordine de idei, tunerul de casa al constructorului japonez a anuntat recent ca aceasta dorinta tocmai s-a transformat in realitate. Din pacate, avem si o veste proasta.

OFICIAL: Honda CR-Z Mugen RZ este primul HHH de serie din istorie!

OFICIAL: Honda CR-Z Mugen RZ este primul HHH de serie din istorie!

Livrata in continuare in compania unui tren de rulare hibrid, care de-aceasta data pune la dispozitia celui aflat la volan undeva in jurul a 176 cai putere (valoare obtinuta in mare masura in urma supraalimentarii propulsorului de 1.5 litri ascuns sub capota), noua Honda CR-Z Mugen RZ va fi disponibila intr-o editie limitata la numai 300 de exemplare, cu intreaga productie destinata exclusiv pietei auto din... Japonia.

OFICIAL: Honda CR-Z Mugen RZ este primul HHH de serie din istorie!

Odata facuta aceasta mica precizare, nu mai ramane de mentionat decat ca primul hot-hatch-hibrid (HHH) de serie din istorie, asa cum poate fi considerata aceasta unica creatie, se mai bucura si de prezenta unui kit aerodinamic "excentric", compus din grila frontala revizuita, prelungire pentru spoilerul fata, praguri laterale redesenate, difuzor de aer pentru spoilerul spate si un eleron pentru plafon de dimensiuni mai mult decat generoase.

OFICIAL: Honda CR-Z Mugen RZ este primul HHH de serie din istorie!

OFICIAL: Honda CR-Z Mugen RZ este primul HHH de serie din istorie!

De asemenea, din meniul Mugen RZ destinat modelului Honda CR-Z nu lipsesc nici jantele pe 17 inci, care ascund de ochii curiosilor un sistem de franare de inalta performanta si o suspensie sport, ce coboara garda la sol cu cateva zeci de milimetri. Lista cu bunatati se incheie cu multiplele noi accesorii proast-aparute la nivelul interiorului, precum scaunele sport, insertiile de carbon sau pedalele realizate din aluminiu.

OFICIAL: Honda CR-Z Mugen RZ este primul HHH de serie din istorie!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Honda CR-Z Mugen RZ
mai multe