Primul Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala a debutat oficial. Noul E-Ray se lauda cu 655 de cai pe ambele punti si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 2.5 secunde. Cum arata in realitate

Primul Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala a debutat oficial. Noul E-Ray se lauda cu 655 de cai pe ambele punti si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 2.5 secunde. Cum arata in realitate
  • Primul Corvette cu motor electrificat si tractiune integrala a debutat oficial
  • Noul E-Ray se lauda cu 655 de cai pe ambele punti si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 2.5 secunde
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sistem de franare cu discuri carbon-ceramice, reteta specifica sportivei americane cuprinzand inclusiv ceasuri de bord digitale. Si, nu in ultimul rand, scaune multifunctionale, cu incalzire, plus ventilatie.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de trei ani - inca de la sfarsitul verii lui 2019, primul Chevrolet Corvette cu motor central din istorie se vinde, in prezent, intr-o larga varietate de versiuni si configuratii. Printre optiunile puse, in aceste zile, la dispozitia clientilor se regaseste, in premiera absoluta, si un model comercializat sub indicativul E-Ray, respectiva aroma oferind - la randul sau, un propulsor aspirat cu opt cilindri, pe benzina. Spre deosebire insa de celelalte variante de motorizare disponibile, noua savoare beneficiaza, pe langa agregatul termic cu o capacitate de 6.2 litri, si de o unitate electrica alimentata de o baterie de 1.9 kWh, solutia in cauza traducandu-se printr-o putere totala de pana la 655 CP, livrata rotilor de pe ambele punti - de unde sprintul de la zero la 100 de kilometri pe ora in numai 2.5 secunde.

Caracterizata de o nota de plata care porneste de la aproximativ 104.295 de dolari, asa cum precizam - de altfel, si anterior, pluseaza cu o suspensie ajustabila extrem de performanta, pe nume Magnetic Ride Control, un alt punct principal de atractie constand in discurile de franare carbon-ceramice, condimentate cu un diametru de pana la 15.7 inch. Din peisaj nu lipsesc - dimpotriva, am putea spune, nici spoilerele agresiv stilizate, jantele uriase ori evacuarea cvadrupla, viitorii cumparatori urmand a beneficiaza, mentioneaza oficialii companiei producatoare, si de scaune actionate electric, de un display central masiv, de instrumente de bord digitale.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 3 Februarie 2023