Primul posesor european al unui Chevrolet Volt porneste la drum
Un antreprenor pasionat de autovehicule si cafea a devenit saptamana trecuta primul posesor european al unui Chevrolet Volt.
Emanuel Probst a decis nu doar sa-si reduca dependenta de benzina prin achizitionarea unui autovehicul electric Chevrolet Volt cu functia de autonomie extinsa, ci, de asemenea, sa-si canalizeze pasiunea pentru ingineria de precizie si excelenta in design spre un mod diferit de sustinere a autovehiculelor electrice.
"Ce ma incanta pe mine la modelul Volt este faptul ca este primul autovehicul de acest tip", a declarat Emanuel Probst. "Prezinta un design inovator care asigura beneficii reale fara sa-mi afecteze stilul de viata. Este pur si simplu cea mai buna solutie din lume la ora actuala pentru o conducere relaxata cu sistem de propulsie electrica."
Volt, modelul premiat al marcii Chevrolet, este "Autovehiculul anului" 2012 in Europa, ales de catre un juriu alcatuit din 59 de experti auto independenti din 23 de tari europene. Cu o autonomie de peste 500 de kilometri cu bateria incarcata complet, impreuna cu functia de autonomie extinsa, modelul Chevrolet Volt reprezinta o alternativa atat la autovehiculele hibrid, cat si la autovehiculele cu propulsie exclusiv electrica.
"M-am indragostit de autovehiculele americane legendare ale anilor '60 cand mergeam la cinema", a declarat Probst. "Detin cateva autovehicule, inclusiv o limuzina de epoca si chiar doua supermasini, dar trebuie sa tinem pasul cu schimbarile si sa privim spre viitor, pentru ca petrolul o sa se termine la un moment dat. Nu este o idee buna sa irosesti carburant facand naveta la serviciu. Trebuie sa ne bucuram de fiecare litru care ne-a mai ramas, astfel incat este firesc sa trecem la modelul Chevrolet Volt pentru deplasarile zilnice."
Emanuel Probst este director general al JURA, producator elvetian renumit de aparate de cafea si espressoare.
"Prima oara cand am auzit de modelul Volt a fost in urma cu doi ani si mi-a suras ideea de a detine un autovehicul electric cu o functie de autonomie extinsa care nu te lasa niciodata la greu. Nu este nevoie sa monitorizezi in permanenta autonomia. Acest autovehicul electric mi-a atras atentia in special datorita faptului ca este util in deplasarile mele zilnice pana la birou si inapoi acasa", a declarat Emanuel.
Acesta a vazut un model Volt de pre-productie in cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul trecut si a fost impresionat de atentia sporita la detalii, de materialele de inalta calitate utilizate si de specificatiile remarcabile. "De atunci, m-am hotarat sa devin primul posesor din Europa al unui autovehicul Volt", a adaugat acesta.
Deplasari zilnice
Emanuel va utiliza autovehiculul Volt pentru a face naveta si pentru serviciu, dispunand de statii de incarcare la domiciliu si la sediul central al companiei JURA.
"Familia mea este incantata de ideea ca ne vom deplasa silentios, pe baza de energie electrica, fara sa fie afectate resursele planetei sau stilul nostru de viata. Nu este un autovehicul care incearca sa epateze prin designul sau - este mai degraba discret, insa oamenii sunt atrasi de designul intuitiv si modern, ca de iPad, de la consola cu ecran tactil si afisajul principal la camera video de marsarier.
Privim spre viitor
Pentru Emanuel, modelul Volt reprezinta mai mult decat un autovehicul revolutionar sau o emblema a atitudinii ecologiste; acesta il priveste ca pe o modalitate de a combate preturile mari ale carburantilor in viitor si de a adopta noi tehnologii de economisire a energiei care pot fi transferate si in alte domenii ale vietii cotidiene.
"Consider ca modelul Volt este un autovehicul definitoriu pentru clasa sa si un punct de referinta care va influenta transferul tehnologiilor viitoare de economisire a energiei in alte domenii ale vietii cotidiene - inclusiv in cel al aparatelor de cafea! Volt se incarca la fel de usor cum incarci telefonul mobil in fiecare noapte, insa nu esti limitat de un cablu de incarcare daca ai uitat sa il bagi in priza; poti conduce fara emotii chiar daca ai depasit autonomia bateriei", a conchis Emanuel.
Despre Chevrolet Volt
Chevrolet Volt este primul autovehicul electric fara limita de autonomie. Atunci cand bateria se descarca dupa maxim 80 de kilometri, este activat un motor pe benzina de 1,4 l, care genereaza electricitate pentru a alimenta unitatea de propulsie electrica. Acest motor extinde autonomia modelului Volt la peste 500 de kilometri. Pentru reincarcare, modelul Volt poate fi conectat la orice priza de uz casnic de 230 V.
Studii independente au relevat faptul ca modelul Volt poate satisface nevoile zilnice ale 80% din soferii europeni, putand parcurge intre 40 si 80 de kilometri doar pe baza energiei electrice stocate in baterie, fara emisii de CO*. Modelul Volt nu face compromisuri in ceea ce priveste siguranta. Acesta a primit punctajul maxim de 5 stele la testele de siguranta Euro NCAP.
Premiul Autovehiculul european al anului 2012 este unul dintre multele premii de specialitate din palmaresul modelului Volt, care include, de exemplu, titlul "Autovehiculul ecologic al anului 2011", "Marele Premiu pentru protectia mediului" si "Autovehiculul Nord-American al anului 2011".
"Ce ma incanta pe mine la modelul Volt este faptul ca este primul autovehicul de acest tip", a declarat Emanuel Probst. "Prezinta un design inovator care asigura beneficii reale fara sa-mi afecteze stilul de viata. Este pur si simplu cea mai buna solutie din lume la ora actuala pentru o conducere relaxata cu sistem de propulsie electrica."
Volt, modelul premiat al marcii Chevrolet, este "Autovehiculul anului" 2012 in Europa, ales de catre un juriu alcatuit din 59 de experti auto independenti din 23 de tari europene. Cu o autonomie de peste 500 de kilometri cu bateria incarcata complet, impreuna cu functia de autonomie extinsa, modelul Chevrolet Volt reprezinta o alternativa atat la autovehiculele hibrid, cat si la autovehiculele cu propulsie exclusiv electrica.
Pasiune pentru design
Emanuel Probst a ales tehnologiile inovatoare si practice si designul inteligent ale modelului Volt pentru un consum redus al resurselor naturale si pentru a se inspira si a transfera tehnologiile care economisesc energie si in alte domenii ale vietii de zi cu zi - inclusiv in aparatele de cafea!"M-am indragostit de autovehiculele americane legendare ale anilor '60 cand mergeam la cinema", a declarat Probst. "Detin cateva autovehicule, inclusiv o limuzina de epoca si chiar doua supermasini, dar trebuie sa tinem pasul cu schimbarile si sa privim spre viitor, pentru ca petrolul o sa se termine la un moment dat. Nu este o idee buna sa irosesti carburant facand naveta la serviciu. Trebuie sa ne bucuram de fiecare litru care ne-a mai ramas, astfel incat este firesc sa trecem la modelul Chevrolet Volt pentru deplasarile zilnice."
Emanuel Probst este director general al JURA, producator elvetian renumit de aparate de cafea si espressoare.
"Prima oara cand am auzit de modelul Volt a fost in urma cu doi ani si mi-a suras ideea de a detine un autovehicul electric cu o functie de autonomie extinsa care nu te lasa niciodata la greu. Nu este nevoie sa monitorizezi in permanenta autonomia. Acest autovehicul electric mi-a atras atentia in special datorita faptului ca este util in deplasarile mele zilnice pana la birou si inapoi acasa", a declarat Emanuel.
Acesta a vazut un model Volt de pre-productie in cadrul Salonului Auto de la Geneva de anul trecut si a fost impresionat de atentia sporita la detalii, de materialele de inalta calitate utilizate si de specificatiile remarcabile. "De atunci, m-am hotarat sa devin primul posesor din Europa al unui autovehicul Volt", a adaugat acesta.
Deplasari zilnice
Emanuel va utiliza autovehiculul Volt pentru a face naveta si pentru serviciu, dispunand de statii de incarcare la domiciliu si la sediul central al companiei JURA.
"Familia mea este incantata de ideea ca ne vom deplasa silentios, pe baza de energie electrica, fara sa fie afectate resursele planetei sau stilul nostru de viata. Nu este un autovehicul care incearca sa epateze prin designul sau - este mai degraba discret, insa oamenii sunt atrasi de designul intuitiv si modern, ca de iPad, de la consola cu ecran tactil si afisajul principal la camera video de marsarier.
Privim spre viitor
Pentru Emanuel, modelul Volt reprezinta mai mult decat un autovehicul revolutionar sau o emblema a atitudinii ecologiste; acesta il priveste ca pe o modalitate de a combate preturile mari ale carburantilor in viitor si de a adopta noi tehnologii de economisire a energiei care pot fi transferate si in alte domenii ale vietii cotidiene.
"Consider ca modelul Volt este un autovehicul definitoriu pentru clasa sa si un punct de referinta care va influenta transferul tehnologiilor viitoare de economisire a energiei in alte domenii ale vietii cotidiene - inclusiv in cel al aparatelor de cafea! Volt se incarca la fel de usor cum incarci telefonul mobil in fiecare noapte, insa nu esti limitat de un cablu de incarcare daca ai uitat sa il bagi in priza; poti conduce fara emotii chiar daca ai depasit autonomia bateriei", a conchis Emanuel.
Despre Chevrolet Volt
Chevrolet Volt este primul autovehicul electric fara limita de autonomie. Atunci cand bateria se descarca dupa maxim 80 de kilometri, este activat un motor pe benzina de 1,4 l, care genereaza electricitate pentru a alimenta unitatea de propulsie electrica. Acest motor extinde autonomia modelului Volt la peste 500 de kilometri. Pentru reincarcare, modelul Volt poate fi conectat la orice priza de uz casnic de 230 V.
Studii independente au relevat faptul ca modelul Volt poate satisface nevoile zilnice ale 80% din soferii europeni, putand parcurge intre 40 si 80 de kilometri doar pe baza energiei electrice stocate in baterie, fara emisii de CO*. Modelul Volt nu face compromisuri in ceea ce priveste siguranta. Acesta a primit punctajul maxim de 5 stele la testele de siguranta Euro NCAP.
Premiul Autovehiculul european al anului 2012 este unul dintre multele premii de specialitate din palmaresul modelului Volt, care include, de exemplu, titlul "Autovehiculul ecologic al anului 2011", "Marele Premiu pentru protectia mediului" si "Autovehiculul Nord-American al anului 2011".
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Renault megane 16v 2006 2000 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Bmw 118 n47 2008 4500 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Opel corsa 1.2i 2003 599 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 €
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
StiriPeSurse.ro
România devine etalonul decalajelor în UE: Există două extreme, români foarte bogați și săraci...
mai multe
Publicat în categoria: Green Cars
DATA PUBLICĂRII: 22 Martie 2012