Toyota si Honda, cele mai eco marci in viziunea consumatorilor

Toyota si Honda, cele mai eco marci in viziunea consumatorilor
Toyota s-a clasat pe primul loc in topul celor mai eco branduri din lume, in viziunea consumatorilor.
Distribuie pe Facebook
Clasamentul a fost publicat de compania de consultanta Interbrands si a fost realizat in urma intervievarii a unui esantion de 10.000 de persoane. Pentru acest studiu au fost luate in calcul 50 de marci.
S-a tinut cont de doi factori. Primul dintre ele se refera la eforturile companiilor de a demonstra ca fac tot ce le sta in putinta pentru a proteja mediul inconjurator. Al doilea vizeaza modul in care consumatorii percep aceste eforturi.
Toyota ocupa primul loc nu numai la sectiunea auto, ci si in ansamblu. De altfel, constructorul auto nipon a fost number one si in topul de anul trecut.

Locurile doi si trei ale sectiunii auto ale editiei din acest an au fost ocupate de Honda si Volkswagen. In clasament si-a facut aparitia si Nissan, brand care s-a clasat pe locul 21. Acest new entry poate fi pus pe seama faptului ca Nissan a lansat modelul electric Leaf.

Distribuie pe Facebook
mai multe