Un Volkswagen cu propulsie 100% electrica a parcurs 941 de kilometri cu doar o singura incarcare

Un Volkswagen cu propulsie 100% electrica a parcurs 941 de kilometri cu doar o singura incarcare
Volkswagen a atins o noua etapa importanta in materie de eficienta pe un circuit din Nardo, sudul Italiei: un ID.7 Pro S cu un pachet tehnologic standard si puterea de 210 kW (286 CP) a parcurs o distanta de 941 kilometri cu o singura incarcare a bateriei (86 kWh net). Aceasta depaseste semnificativ autonomia WLTP maxima a modelului (in regim mixt), de pana la 709 kilometri, cu 232 kilometri sau 32,7 la suta. Pe parcursul turului de 941 de kilometri, ID.7 Pro S a avut un consum mediu de numai 9,2 kWh/100 km – o valoare deosebit de redusa. Convertit in echivalent diesel, consumul mediu obtinut la Nardo corespunde cu circa numai 1 litru la 100 km. Obiectivul testului din Nardo a fost determinarea eficientei maxime a modelului ID.7 Pro S lansat in 2024.
Trimite unui prieten

Un Volkswagen cu propulsie 100% electrica a parcurs 941 de kilometri cu doar o singura incarcare

9,2 kWh/100 km. Cursa de proba cu noul ID.7 Pro S a fost realizata in decembrie de catre soferi profesionisti Volkswagen Driving Experience pe circuitul de viteza redusa din Nardo, la temperaturi ambientale cuprinse intre 5 si 15 grade Celsius. Circuitul cu o lungime de 12,5 kilometri permite simularea eficienta a unei game largi de scenarii de trafic si teste de anduranta. Viteza medie in timpul testului de eficienta a fost de 29 km/h, ceea ce corespunde vitezei tipice la orele de varf in orasele mari. Conform celui mai recent „indice de trafic” al specialistului in navigatii TomTom, aceasta valoare se inscrie intre 22 km/h (Hamburg) si 31 km/h (Amsterdam).

Autovehicul cu o eficienta generala extrem de ridicata. ID.7 Pro S cu baterie de 86 kWh (net) este proiectat ca model pentru productia de serie cu cea mai mare eficienta posibila si are una dintre cele mai mari autonomii din clasa sa de autovehicule electrice. Iar masina de test nu a fost supusa niciunei modificari tehnice pentru test, ci a provenit din productia actuala de la fabrica de electromobilitate Emden.

Bazele extraordinarei eficiente ale modelului ID.7 Pro S sunt aerodinamica excelenta si sistemul de propulsie de ultima ora. Coeficientul de rezistenta aerodinamica este foarte scazut, de numai 0,23 (in functie de echipare). Propulsia inovatoare, de inalta eficienta, cunoscuta sub denumirea „APP550”, este pe cat de economica, pe atat de puternica. Motorul pentru propulsie electrica integrat in puntea spate dezvolta un cuplu maxim de 545 Newton metri, permitand modelului ID.7 sa consume intre 16,2 si 13,6 kWh/100 km in ciclul oficial WLTP si accelereaza la nevoie modelul ID.7 Pro S de pe loc pana la 100 km/h in 6,6 secunde, un timp demn de o masina sportiva. ID.7 Pro S se si incarca deosebit de rapid la drum, datorita capacitatii de incarcare CC de pana la 200 kW. Cu aceasta capacitate de incarcare, poate acumula energie pentru inca 244 de kilometri in numai 10 minute. La capacitatea de incarcare CC maxima, bateria se incarca de la 10 la 80 la suta in circa de 26 minute.

Trend pozitiv in Europa. Indiferent daca vorbim despre ID.7 sedan sau despre ID.7 Tourer – ambele variante sunt ideale pentru familii si soferi care parcurg distante lungi: cu spatiu generos si un nivel ridicat de confort, modelele impresioneaza prin autonomiile lor mari complet electrice. Martin Sander, membru in consiliul de conducere responsabil pentru Vanzari, Marketing si After-sales pentru marca Volkswagen: „Vedem un trend pozitiv in comenzile primite din Europa si vindem in prezent mai multe modele ID.7 decat modele Passat. Acest lucru demonstreaza ca ID.7 este o componenta complet electrica importanta in portofoliul de produse al marcii si, pe langa modelul nostru de succes Passat, este de asemenea ideal pentru soferii care parcurg distante lungi si ca masina de firma.”

Un Volkswagen cu propulsie 100% electrica a parcurs 941 de kilometri cu doar o singura incarcare

Trimite unui prieten
VW
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 27 Ianuarie 2025