Volkswagen a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a nemtilor are 326 de cai sub capota si RWD in standard! Cum arata in realitate

Volkswagen a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale. Noua masina a nemtilor are 326 de cai sub capota si RWD in standard! Cum arata in realitate
  • Volkswagen a publicat acum primele fotografii si informatii oficiale
  • Noua masina a nemtilor are 326 de cai sub capota si RWD in standard!
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroomuri, la vanzare, pana la sfarsitul anului curent, respectivul vehicul pluseaza cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora in doar 5.6 secunde. Viteza maxima nu va depasi, in schimb, pragul celor 200 km/h. Asa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale.

Introdus cu mare fast si tam-tam in urma cu aproximativ doua saptamani - in ultima jumatate a lunii lui martie, primul ID.3 GTX din istoria companiei Volkswagen stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Versiunea cu propulsie complet electrica a legendarului Golf GTI, produsul cu pricina se remarca - la nivelul departamentului exterior, in special prin noile spoilere fata si spate, redesenate pentru o doza extra de agresivitate vizuala, cu precizarea ca nici pragurile laterale proeminente - ce fac legatura intre jantele cu un diametru de 20 de inch, confectionate din aliaj usor, nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate; ba dimpotriva, am putea spune.

La interior, de cealalta parte a portierelor, lista atractiilor principale debuteaza cu o tapiterie realizata din piele sintetica si un set de scaune fata sport - sculptate atent, acestora alaturandu-li-se o pereche de display-uri color, unul pentru instrumentele de bord digitale, altul pentru sistemul de navigatie, cu diagonala de pana la 13". De la orizont nu lipseste - evident, nici instalatia audio premium.

Primul ID.3 GTX isi va intampina potentialii cumparatori, au mai dezvaluit nemtii de la Volkswagen, in compania unui motor cu o putere de 326 CP, livrata numai rotilor de pe puntea spate - se mai specifica in fisa cu caracteristici de ordin tehnic oferita de producator. In consecinta, varianta 100% electrica a emblematicului Golf GTI ar trebui sa accelereze de la 0 la 100 de kilometri pe ora in exact 5.6 secunde, pe cand viteza maxima nu va depasi pragul de 200 km/h - la cele doua valori urmand sa se adauge, in teorie, o autonomie de aproape 500 de kilometri, multumita unei baterii litiu-ion de 79 kWh, cu o incarcare de la zece la 80% in 26 de minute.

Distribuie pe Facebook
mai multe