4Tuning.ro > 4Tuning Help > 4Tuning.ro > Pasi pentru a deveni probator ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Pasi pentru a deveni probator de masini

Salut tuturor!

Mi.ati putea spune ce pasi ar trebui sa urmez (facultati, cursuri...) ca sa pot devenii probator de masini pentru reviste, marci, emisiuni... (nici macar nu stiu cum se numeste acest job)

Va multumesc anti-+cipat!
A intrebat spanisharestupid (790 puncte) acum 12 ani in categoria 4Tuning.ro
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+4 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Daca ai un curs de pilot de raliuri, ani de cand ai permisu` ... macar vreo 4-5 si iti faci reputatie prin pilotajul tau in sine, atunci posibil sa ai sanse.
Salut !
+7 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Trebuie sa ai un tata bogat si sa fi schimbat vreo 15 masini ,majoritatea de lux.
Sa fi prietenul showroom-urilor si sa fi facut drive test cu tot ce gasesti pe acolo de oferit.
Sa fi un bun jurnalist prieten la catarama cu diverse somitati printre care si piloti garnisiti cu niste politicieni marcanti.
Restu-i can-can.

ps. optional este sa ai un carnet de conducere valabil.

Comentarii:

A comentat phanes (6,580 puncte) acum 12 ani buna... buna asta:))
+1 vot
A raspuns phanes (6,580 puncte) acum 12 ani Nu iti trebuie scoala pt asa ceja... Trebuie sa ai doar relatiile ca atare...eu am fost analist auto dupa ce mi-am dat jos "mamaliga de pe parbriz, dar pana atunci  am lucrat la un carwash de unde mi-am tras diverse relatii, de la directori de dealeri/inchirieri auto, la redactorul sef al unei reviste locale...
Ce faceam eu se chema analiza auto, adik redactoru` a dat nr meu de tel la diverse showroomuri, oamenii ma sunau, stabileam o data si aveam masina intreaga zi...Apoi scriam un mail cu toate impresiile mele unui jurnalist auto care mai adapta textu, mai taia de ici, mai adauga cate ceva... Apoi semna articolul si il dadea mai departe unui editor care il corecta dpdv gramatical si apoi la tiparit... And thats the cercle of magazine writing...Si in caz de te intrebai, doar jurnalistii vechi in domeniu, cu ceva asigurari si permise imaculate fac diverse teste de 4-500 km cu o masina(eu doar am profesat cam un an juma` ...).Plata nu era grozava, fara cm, dar eu o faceam pentru placere...

Comentarii:

A comentat phanes (6,580 puncte) acum 12 ani PS: nu ar strica sa ai in cv si ceva cunostinte in auto...Eu nici nu apucasem sa ii mai arat cvu meu redactorului, dar din discutiile nenumarate ce le aveam innainte de a ma angaja, stia k sunt la fac de mecanica, la ar si mai trebuie sa mai ai si un mopd de exprimare adecvat...
Si chestia ca trebuie sa conduci bine(toti zic k o fac,...)dar trebuie sa dovedesti asta si printr-un permis fara urma de pct p el...Eu de cand am permisul nu am fost oprit nici macar la un control de rutina de politie(cre k nici nu stiu cum sa`i salut daca m`ar opri...) :))
+2 voturi
A raspuns spanisharestupid (790 puncte) acum 12 ani Am gasit raspunsul, si ,intr.un fel este si cam ce ati zis voi...
Sun vreo 4 modalitati de a ajunge asa ceva si iti trebuiesc cateva cursuri de pilotaj "sport", sa ai facultatea de inginerie auto, poti devenii din mecanic asa ceva, dar trebuie sa stai mult si sa ai rabdare, poti devenii si dintr.un spalator auto cum a zis cineva de aici, si prin relatii, dar nu sunt asa importante cum credeti, dar totusi sunt cat de cat necesare, poti si mai usor daca ai pasiunea asta de mic, fiind pilot de karturi, si sa avansezi putin cate putin...
Si bineinteles ca in Romania nu prea se merita...
In Spania de exemplu se plateste vreo 3000 de euro aprox. plus mancare, hotel, benzina...
Va multumesc si voua de raspuns!

Comentarii:

A comentat phanes (6,580 puncte) acum 12 ani eu am lucrat in domeniu fara nici un fel de scoala auto de pilotaj, am cunoscut redactorul in spalatorie, cu orice masina venea la spalat ma bagam in discutie despre ea... mi`a dat p mana odata un z4 roladster vreo juma de ora cat a servit el o cafea(m`am plimbat cam juma de ora cu masina aia-i-am dat si 160 p europeana) dupa care mi`a cerut p[arerea despre masina knd m`am intors...am stat la o cafea cu el, si`a dat seama ca sufer de virusul auto de mic, si apoi i`am lansat intrebarea..."Aveti un loc la revista si pt unu k mn?" Si m`a luat fara carte de munk, dar k simplu analist(adik numele nu mi`a aparut publikt...) Plata nu e grozava, depindea de cate teste faceam p luna(stabilite tot de el), dar eu o faceam de placerea masinilor...
P/S: faza cu carnetul imaculat e necesara;)
A comentat phanes (6,580 puncte) acum 12 ani + k mai faceam facultate in continuare , deci testele mi-au fost limitate si de asta
A comentat phanes (6,580 puncte) acum 12 ani eu ti`am  dat exemplul meu, acu na... la o revista nationala altfel merg treburile, altele sunt cerintele, plus ca eu nu am cam vazut astfel de anunturi de angajare... deci tot prin cunostinte se ajunge...
–1 vot
A raspuns smooch (440 puncte) acum 12 ani intai mai treci pe la scoala bai, se zice TESTER

Comentarii:

A comentat spanisharestupid (790 puncte) acum 12 ani bine bai. (cacat, minim 12 cuvinte ca sa poti lasa un comentariu, nu inteleg de ce)