A raspuns
workaholic_ro
(19,270 puncte)
acum 13 ani editat de workaholic_ro acum 13 ani
1.Bosch are prea multe fabrici, in prea multe locuri si produce prea multe lucruri. Candva era o garantie a calitatii, acum e doar un imens business, ca toate scarbele de multinationale; am mai multa incredere in Rombat.
2. Varta produce de asemenea peste tot si nicaieri, cu diferenta ca (totusi) inca nu fabrica si lac de unghii si cazmale. Am avut intotdeauna o parere buna despre acumulatoarele lor, dar m-a lasat unul in plina vara, in garantie, dupa cateva luni; partea buna e mi-a fost schimbat imediat, fara comentarii, chestionare si intrebari stupide de genul : "L-ati folosit ? "
3. Indiferent de unde cumperi, nu va avea calitatea unui acumulator original cu care vine echipata masina, nu ma intreba de ce; probabil ca firma producatoare discuta un pic altfel cu furnizorul, ca doar cumpara sute de mii de unitati. Din pacate, de obicei pe astea e trecuta marca masinii, asa ca niciodata nu stii cine le-a facut; acumulatorul "Rover" m-a tinut 8 ani si nu m-a intrebat niciodata daca e vara sau iarna si de ce merg uneori saptamani intregi doar in oras si-i dau in cap cu zeci de porniri pe zi. A raposat intro zi de dimineata pana seara, fara agonie si fara nici un semn de boala. La a doua pornire, vara. Nici o baterie cu nume de baterie nu-i capabila de performante de-astea.
4. Tot indiferent de unde cumperi, 90% ca placile din care-i facut sunt din China.
5. Am povestit cu un cunoscut care face comert in domeniu, a fost la o fabrica in Germania, aveau in magazia de cutii si etichete 4-5 branduri; componentele erau aceleasi, la fel si linia de productie, joi faceau "kiki-miki" si vineri "uaga-dugu". Si nu era o firma de produse contrafacute; pur si simplu asa se procedeaza.
6. Si totusi, eu ce baterie sa folosesc ? Personal as pune tot Varta, dar sincer, NU am nici un argument pentru asta, in afara de "customer care". Alege una fara intretinere, in rest...cum te tine punga si cum ti-o fi norocu' .