Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Opel astra twinport cu ax cu came cu gemetrie variabila la cat intra in functiune toate 16 valve la cate turati ?

A intrebat gore007 (4,140 puncte) acum 7 ani in categoria Consiliere Achizitie
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 7 ani La nici o turatie.Valvele merg de cand pornesti motorul(toate).Geometria variabila este altceva,in functie de turatia motorului,axul cu came deschide diferit supapele,permitand o admisie/evacuare mai eficienta.

Comentarii:

A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 7 ani din ce inteleg eu te-ai cam contrazis singur...el a intrebat ceva de genu:,,la ce turatie se deschid restul de valve pana la 16, exact ca la i-vtec"
+3 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 7 ani exista ax cu came cu geometrie variabila?iar valvele nu merg toate odata?(intreb pt curiozitate personala,NU SUNT IRONIC)

Comentarii:

A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 7 ani Geometria variabila consta intr-o dantura inclinata de cuplaj intre axul cu came si pinionul care-l antreneaza. Modificarea pozitiei cuplajului duce la variatia unghiului de deschidere a supapelor. Viteza gazelor, rezistenta traseelor (si pe admisie si pe evacuare sau numai pe admisie), nevoia de umplere mai eficienta si evacuare mai rapida sunt factorii care au dus la proiectarea sistemului. Poarta diferite denumiri comerciale, ca VANOS si VTEC. Poate fi simplu sau dublu, dupa numarul de axe cu came.