4Tuning.ro > 4Tuning Help > Consiliere Achizitie > Pareri despre Astra G (1,7 DTi...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Pareri despre Astra G (1,7 DTi) din 2002?

A intrebat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani in categoria Consiliere Achizitie
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani parere buna!
probleme uzuale: pompa de apa, pompa injectie
recomand sa schimb distributia+pompa apa daca nu stii istoricul si verifica pompa de injectie si injectoarele cand o cumperi.in rest masina este super ok, consum mic, intretinere usoara
+2 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Pe langa problemele expuse de colegul de mai sus,marea lor problema este incarcarea si implicit electromotorul.
Niciodata sa nu pui baterie descarcata pe masina,sau incarcata sub 60%,se duc intr-o veselie diodele si puntea de diode le la alternator,inclusiv releul de incarcare.
Daca gasesti bateria slaba nu porni asa,intai incarca bateria.
P.s.Puntea de diode si releul de incarcare se duc cam de 2 ori pe ani in cel mai fericit caz,deci daca o cumperi poti pune niste bani deoparte.

Comentarii:

A comentat mosumosu (8,050 puncte) acum 11 ani aici depinde si cum o prinzi...nu neaparat sati plece alea de doua ori pe an sa nu exageram.o cunostinta are un astra g din 2001 1.7 cumparata in 2005 pana in prezent in afara de consumabilele firesti a bagat 900 ron in trun senzor (nu stiu exact care) doar atat  o masina foarte buna atat la consum cat si intretinere dar mare grija la cumparare ca sa fim seriosi poti lua masina din 2010 cu probleme anu nu prea conteaza ...un tester e sfant !
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @mosumosu:eu i-am atras atentia omului ce si cum sa faca cu bateria.Prima data cand am intalnit defectul asta am schimbat alternatorul cu totul,abia apoi m-am prins la urmatoarela modele care si cum sta treaba.
+1 vot
A raspuns Livius_27 (17,670 puncte) acum 11 ani Am si eu una din 2000,aceiasi motorizare...Vreau sa iti spun ca din august de cand o am,sunt foarte multumit si in special de consum...
La drum intins este sub 5 (100-130 km/h) iar prin oras 6-7....
Ca probleme ar fi termoflotul - ulei in lichidul de racire ,puntea de diode,motorina in mufele calculatorului ...Toate se rezolva relativ ieftin daca vrei si gasesti oamenii potriviti...
E o  masina pentru oamenii care isi iau masina ca sa isi faca treaba cu ea...
+3 voturi
A raspuns nat04u (22,630 puncte) acum 11 ani

editat de nat04u acum 11 ani

Cu ceva ani in urma  am avut opel...am schimbat la ea, electromotor, bendix electromotor ,bucse fata spate, telescoape fata-spate, ax cu came 2 bucati, 2 chiuloase, garnituri chiuloasa..supape..radiator caldura, segmentare,schimbat cuzinetii in acelasi timp cu segmentarea, alternator, cilindrii de la frane, ambreiaj si multe alte piese care au cazut pe parcursul a 3 ani de folosinta..
Marca opel nu imi mai inspira incredere de atunci...eu unul m-as feri de ea.
Parerea mea este proprie si personala deci cei care nu sunt de acord ma pot contrazice...dar la mine vorbesc faptele si banii bagati in aceasta marca de masina !!
De aproape 4 ani detin un seat toledo 1.9 tdi din 99 ,masina care s-a dovedit fiabila!!O recomand pentru cine vrea o masina fiabila!!
Concluziile le tragi tu..

Comentarii:

A comentat asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani ax cu came 2 bucati, 2 chiuloase, garnituri chiuloasa..supape

mergeai la raliu cu ea?
ai incercat sa bagi si ulei in motor?

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 11 ani Sunt posesor si pot sa iti zic ca are ceva probleme masina dar nu e chiar asa rau cum se zice.
Daca pui ulei bun si la timp(nu e pretentioasa un schimb la 10-15 000km e ok) motorul, partea de interne sunt foarte rezintente, duc leje 400k.
Masina asta are probleme la alternator(o reparatie de calitate te tine minim 3 ani daca masina are scut si nu sare apa e alternator si costa maxim 400 de lei cu tot cu manopera si piese)

Termoflot care se duce datorita timpului dar nu e obligatoriu sa il schimbi(eu il am de 4 ani cu probleme si nu influenteaza cu minic mersul motorului)

Calculatorul de la pompa de injectie are niste lipituri care crapa pt ca e prost montat pe masina si pt ca are piese pe el care nu rezista in timp la prea multa caldura, dar se rezolva ieftin cu 200-500lei.

In rest o sa schimbi numai consumabile(bucse/bielete/capete de bara/rulmenti/chestii care pica la orice masina din cauza uzurii daca este cazul)

Sa sti ca majotitatea care sunt din 2002 au km buni peste 200k, stiu 3 masini acest model acest an care au 230/280/390 000km, asa ca ai mare grija la cei care pun 120 000 ca e vrajala.

Comentarii:

A comentat mannyx (7,640 puncte) acum 11 ani exact, asa am luat-o eu cu 160 si cand am sunat la service-ul unde i-a facut fostu proprietar schimbu si distributia mi-a spus ca au fost facute la 260k si mi-a parut rau ca am sunat mai bine nu stiam asa ca acum are 280k si stiu un taxiu cu 500000 de km fara vrajeala asta m-a si convins sa imi iau modelu asta, sunt ok daca nu le cumperi deja uzate