A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Ce sa fie ce sa fie.ca de caldura nu cred ca transpira atat.
Deci,cu ce procedura misterioasa a rezolvat mecanicul problema anul trecut?Mie imi miroase a prafuri sau aditivi,si cred ca acum,dupa multe cicluri incalzit/racit a aparut din nou problema.
Ce a pus acolo se intinde la cald(e normal ca si cotul de plastic sau furtunul,de ex)se dilata la cald,si cand e frig nu mai ai destul aditiv ca sa izoleze.
E un 'por' cum li se mai spune.
Ai 2 solutii:fie mergi iar la mecanic sau pui prafuri in motor(nu recomand sa pui aditivi sau cum le zici,pot sa se lipeasca unde nu au voie),sau schimbi piesa cu pricina.
In ambele cazuri verifica foarte atent pe unde curge,nu doar sa pui mana,evetual lasi masina pe cric si inspectezi vizual,apoi cand vezi mai precis daca e de la imbinarea cu furtunul,daca e din radiator sau din furtun si iei o decizie prafuri in motor vs piesa de cumparat-