4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > Bateria masinii+cheia cu cip s...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Bateria masinii+cheia cu cip stricate in timpul in care masina a fost in service pt reparatii, este cineva raspunzator?

In urma unei daune, masina a stat in service 6-7 luni, cand le-am dus masina i-am intrebat ce se va intampla cu bateria in cazul in care dureaza mult reparatiile, stiind ca o baterie care este lasata nefolosita multa vreme se va strica, i-am intrebat daca o vor pune pe redresor la un anumit interval de timp, la care mi-sa spus ca mai rau i-ar face daca ar pune-o pe redresor, asadar, 6-7 luni mai tarziu, m-am dus sa ridic masina din service reparata, masina pornea rapid cand ii dadeam cheie, am plecat din service acasa (dintr-un cap in altul al bucurestiului, asa ca bateria avea cand sa se incarce, pe langa faptul ca oricum in service pornea fara probleme), ajuns acasa, parchez masina peste noapte(noapte de vara calduroasa, ca fapt divers), a doua zi, doar vreo 12 ore mai tarziu de cand o parcasem, ma urc in masina sa plec, dau sa pornesc si nu a mai pornit, a dat putin prima oara sa invarta, dar insesizabil, la a 2a incercare deja absolut nici o miscare, la sfarsit a trebuit sa inchid masina din cheie deoarece nici inchiderea nu mai vroia. Am verificat si eu si un mecanic bateria, si dupa cum ma asteptam, era total moarta. Imediat dupa, sun la service, chiar pe cel care imi spusese ca nu o pune pe redresor pt ca mai rau ii face, si imi zice ca serviceul nu e raspunzator.

Bateria, evident, nu a fost avariata in accident, iar inainte mergea foarte bine.

Cu siguranta(100%), in ziua in care am fost sa ridic masina reparata, au pus bateria pe redresor cat au putut de mult, sa mai tina cateva minute incat sa pot sa plec cu masina de la ei.

 

A 2-a problema, cu o zi inainte sa ma duc sa ridic masina reparata, primesc un telefon de la service si mi-se spune sa aduc a 2-a cheie a masinii, deoarece cu cea cu care am adus masina sunt "niste probleme", nu mi-au spus exact ce probleme. Ajuns la service, un inginer/inspector imi cere cheia, se duce la masina, revine dupa 2 minute si imi da prima cheie(cea cu care am adus masina, cea cu probleme), il intreb daca e totul bine si daca merge si prima cheie si zice ca DA, dupa care imi aduce masina in fata serviceului sa plec, ma urc in masina, si inainte sa plec incerc prima cheie sa vad daca merge, si "surpriza" nu merge, masina nu porneste si pe bord se aprinde becul de antifurt, incerc cu a 2-a cheie cu care venisem, si merge, schimb iar cu prima, si la fel, masina nu porneste + acel bec de antifurt pe bord, ma intorc in service si ma duc direct la cel care imi spusese ca merge, si il intreb de ce a mintit, la care sta cateva secunde total tacut, pana cand un coleg de-al lui zice "ce s-a intamplat, s-a demagnetizat cheia?", la care el zice ca da, deci stia . Dupa care primesc acelasi raspuns ca si la baterie, cum ca serviceul nu este raspunzator.

 

Vreau sa stiu si eu care este legea/regulamentul pentru astfel de situatii, de preferabil de la cineva care lucreaza in service-uri, sau care are legatura cu service-urile auto incat sa cunoasca EXACT legea/regulamentul. Deoarece nu mi-se pare normal ca eu sa aduc masina in service, cu bateria si cheia cu anumiti parametrii vizuali/tehnici, iar serviceul sa mi-le inapoieze cu alti parametrii. Chiar daca au mai pus bateria pe redresor sau nu, si chiar daca cheia a fost tinuta langa alte chei cu cip, sau pe langa niste magneti, sau in contactul masinii, sau undeva total izolata, nu vad de ce serviceul nu ar fi raspunzator pt problemele lor (ale bateriei si cheii) aparute in timpul custodiei lor prin contract, din moment ce eu nu le-am adus masina cu astfel de probleme. Nu e ca si cum am dat masina unui prieten, fara contract, etc.

 

Nu incerc sa imi mai fac dreaptate, deoarece a trecut ceva timp, si nici nu prea mai am dovezi sustinatoare, bateria in cauza am schimbat-o a 2-a zi... si oricum nu mai vreau sa investesc timp, bani si nervi pt asa ceva. 

Ma intereseaza deoarece de curand am fost accidentat din nou de catre cineva cu asig astra si cel mai probabil o sa ajung din nou in acelasi service care lucreaza cu astra, pt ca nu prea am altele de unde alege, si in nefericitul caz in care dureaza din nou mult reparatiile, cat sa afecteze bateria, sa stiu care este regulamentul/legea pt situatia asta, cat si pt treaba cu cheia.

 

Serviceul in cauza este Car Kraft Service din Berceni, Bulevardul Metalurgiei 77, in cazul in care nu este un regulament/lege generala pt toate service-urile din romania in vedere cu aceste situatii si poate sa difera de la service la service.

A intrebat Derek (1,430 puncte) acum 9 ani in categoria Intretinere auto

editat de Derek acum 9 ani

Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns floricaa (11,950 puncte) acum 9 ani bateria nu sant obligati sa o intretina,iar cheia trebuia sa o plateasca..ca asa este frumos:)