4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > Ce parere aveti despre produse...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Ce parere aveti despre produsele Metabond?

In special pt. aditivii pt. ulei se merita sau nu?

Daca a folosti cineva si care au fost rezultatele?

Aditivul pt. motorina foloseste la ceva sau dauneaza?
A intrebat Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns vyrus_20 (24,370 puncte) acum 12 ani aditivi in general sunt  doar pt motoare uzate (gen taxi sau distribuii). daca ai grija sa schimbi uleiul la timpul lui si cu unul de calitate nu vad rostul aditivului care iti mareste vascozitatea ceea ce dauneaza motorului in sezonul rece.  in+ o doza de aditiv ajunge chiar sa fie egala cu un schimb de ulei bun pt un motor de 1.4 > 1.6 .

Comentarii:

A comentat mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani rolul unui aditiv nu este de a ingrosa uleiul, fiecare tip de aditiv are un alt rol,printe care si asta. O doza de aditiv pentru un motor pana in 2000 cmc este aprox 250 ml, nu are cum sa fie egala cu un schimb ( intre 3 si 6l ulei). Un ulei foarte bun este aditivat, dar asta nu inseamna ca nu poti sa pui un aditiv extra pentru a face un anumit lucru.
Din curiozitate, de unde ai auzit ca o doza de aditiv ajunge sa fie egala cu un schimb de ulei?  :)
A comentat vyrus_20 (24,370 puncte) acum 12 ani ma refer la pret  . nu la cantitate . greseala mea e exprimare .scz ! pretul uleiului cu tot cu filtru la motorul meu de 1.4i ajunge la 130...150 lei . si nu vad rostul sa mai pui un aditiv intr'un ulei bun. parerea mea personala.
A comentat mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani greseala mea.. credeam ca vorbesti de cantitate :)  Daca ti se intampla sa spargi baia de ulei la 40 km de cea mai apropiata localitate, iarna, ce faci? daca ai un aditiv care iti garanteaza ca poti merge fara ulei in motor un anumit numar de km, crezi ca nu e ok sa il folosesti?  si in afara de asta, iti protejeaza motorul mult mai bine decat uleiul pe care il pui, indiferent de vascozitatea lui, pentru ca de asta se numeste aditiv....dar nu incerc sa te fac sa iti schimbi parerea, ci doar sa argumentez pro pentru aditivii calitativi (gen metabond)
0 voturi
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani Aditivii pentru ulei sunt buni indiferent de cat de nou sau vechi este motorul, scopul lor este de a prelungi durata de viata a acestuia.  Un aditiv bun nu dauneaza motorului daca este pus in dozajul corespunzator. Aditivii metabond sunt renumiti pentru propietatea lor de a reduce frecarea foarte mult. Desi au un pret ridicat fata de alte produse, parerea mea e ca merita achizitionati. Datorita unui aditiv de genul acesta mi-am salvat motorul de 3 ori, din cauza unor derapaje mai putin controlate si a unor borduri care mi-au sarit in fata, mi-am retezat baia de ulei. Desi nu am mai avut ulei in motor, am putut sa merg cu masina pana acasa fara a-l cala. (circa 20 km)Aditivii pentru combustibil de la ei nu i-am folosit, deci nu pot sa iti spun aproape nimic in afara de faptul ca, avand in vedere motorina de la noi, e ok sa folosesti ceva ce ii mareste cifra cetanica.
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Parere si proasta si buna, depinde cat de bun este. Cumpara ceva mai scump si mai bun. In general la aditivi, aici chiar cele mai scumpe sunt mai bune
Salut
:)
.
0 voturi
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Eu am folosit  prin primavara Metabond gold.Ca diferenta..parca ,cum zic ei s a redus frecarea....consum mai mic de carburant...poate(insesizabil)..consum de ulei acelasi(cam 400-500ml la 10kkm parcursi)
As incerca cel pt. motorina dar mi e frica sa nu dauneze.
L as incerca doar pt. ca printre altele are si proprietati de ungere a pompei de injectie etc.
Am o cunostinta care baga la 1 plin 1L de ulei in 2 timpi pt ca motorina e tot mai uscata (el avand un g3 diesel din 96).
Adauga ulei de aprox 1 an si nu s a intamplat nici o diferenta+ca e mai ieftin decat metabond.....sau ma rog tot pe acolo ajungi ca pret daca bagi la fiecare plin.
0 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani O frectie la un picior de lemn nu imbunatateste foarte mult mersul, dar da un plus de siguranta si multumire, o senzatie de echilibru si chiar si un luciu frumos daca piciorul e de ulm, iar balsamul pentru frectie e produs de o multinationala. Daca nu, nu.
O demonstratie pe teleshoping va va convinge ca e si ignifugat, desi altfel ulmul se aprinde destul de usor si parca-parca pierde putin si in greutate, facand posesorul mai sprinten. Manevrabilitatea e de asemenea imbunatatita, la confort se castiga enorm, iar dupa un numar suficient de vizionari ale clipurilor de reclama este spulberata si orice urma de indoiala. Veti sustine calitatile produsului (alifiei, balsamului, aditivului) de parca ar proveni din fabrica bunicului, iar seful controlului de calitate ar fi mama personala. Asta in general.
Si acum in particular. Aditivii pentru ulei functioneaza cam asa: absorb din atmosfera fragmentele de alumina microscopica si nano-structurile tabulare de carbura de wolfram (tungsten pentru cei cu educatie anglo-saxona). Amandoua au o duritate Mohs 9, dar combinarea lor duce la 9.5. Acestea creeaza o structura metaloceramica impenetrabila, care se depune pe suprafata pieselor in miscare, generand un strat elastic si incasabil cu cvadruplu rol: 1. transformarea frecarii in miscare de rostogolire a nano-particulelor, cu un coeficient de rezistenta nu redus ci chiar nul, iar in cazurile de potrivire perfecta de-a dreptul negativ; acest din urma caz e ideal, motorul dumneavoastra ajungand sa cosume mai putina energie cand merge si sa produca cand sta. 2. reversibilitatea uzurii, ceea ce inseamna ca unui motor uzat nu numai ca-i va fi stopata degradarea ci va fi convertita intr-o regenerare controlata, reconstituind geometria avuta dupa 256 de ore de functionare a motorului din starea de nou; in special la motoarele cu patru cilindri si 8 biti; 3. reducerea poluarii prin captarea fragmentelor solide de mare duritate din atmosfera; 4. reducerea cazurilor de silicoza datorita diminuarii cantitatii de particule inhalate.
Rezultatele se pot constata usor fara demontare, cu aparatura laparoscopica adaptata. Nu este necesara o sursa de lumina, pentru ca aditivii contin mici doze de aluminat de strontiu dopat cu europiu, care produce suficienta radiatie luminoasa necesara inspectiei. Verde sau albastra (radiatia, desigur).
Singurul lucru imputabil acestor aditivi este ca nu maresc puterea motorului decat cu cel mult 20%, iar in cazul motoarelor mari cu maxim 62 CP, fapt care nu-i face inca suficient de populari. Uzura este recuperata in minim un an, iar starea de regenerare de maxim 100%. (asta pentru iubitorii de indicatori precisi)

Comentarii:

A comentat workaholic_ro (19,270 puncte) acum 12 ani Uitai sa precizez: firmele mari si cu buna reputatie din domeniul fabricarii uleiurilor sintetice doresc de mult sa adauge aceste substante direct in flacoanele de ulei, insa nu cunosc retetele. Cercetarea lor e mult mai slaba iar secretul ingredientilor e foarte bine pazit. Analiza chimica a aditivilor din comert este imposibil de facut, acestia avand incorporat pentru protectia datelor un foarte eficient firewall. O cosmeticiana din Bronx a reusit descifrarea substantelor de baza prin metoda perceptiei olfactive armonizate dar i-a fost cumparata tacerea de catre Karl.
0 voturi
A raspuns madaxnica (140 puncte) acum 6 ani Aveți aici o demonstrație a unor produse Metabond (pt cine vrea și are răbdare) :
https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=djss42GJbfM
Sunt cam sceptic la produsele de auditive a combustibilului,   mai ales la motorină (am folosit, curăță traiectul de alimentare  dar era sa mi se înfunde injectoarel). După care, a mers excelent, dar am tremurat puțin.
0 voturi
A raspuns danardeleanu (140 puncte) acum 4 ani Metabond nu este aditiv de ulei: desi se pune in ulei, nu modifica structura fizico-chimica a uleuirilor. Uleiul are rolul doar de a transporta pana la metal, unde prin legaturi CHIMICE schimba stratul superficial a metalului, la nivel de molecule.

Metabond - www.PieseAuto-MY.ro

De altfel, nu schimba nici toleranta motorului, deci nu este Duralube sau produsele americane care contin de obicei teflon (sau FTP). Este tehnologie germana de ultima ora, aparut in anul 1991 si s-a progresat pana azi. Nu poti spune ca germanii nu le au cu tehnologie...


Ca si produse consacrate este Metabond OLD pentru motoare uzate
https://www.pieseauto-my.ro/metabond-tratament-motor/metabond-old-spezial-motoare-foarte-uzate/

Metabond Eco pentru intretinere
https://www.pieseauto-my.ro/metabond-tratament-motor/metabond-eco/

si produs mai nou Metabond Spirit pentru motoarele cu sistem start stop.
https://www.pieseauto-my.ro/metabond-tratament-motor/metabond-spirit/

Imagini atasate