A raspuns
turbojack
EXPERT
(317,140 puncte)
acum 13 ani editat de turbojack acum 13 ani
De preferat o instalatie de GPL secventiala (injector pe fiecare cilindru) si butelie toroidala in locul rotii de rezerva, de sorginte italiana (experti in asemenea instalatii) un Tomaseto,Loreto,BRC etc.
Pe ansamblu investitia se amortizeaza dupa minim 25k km.
Am vazut montat GPL pe motoare mici de 800 cmc,cat si pe altele mari V6 sau V8.
Unii spun ca e blasfemie,alti ca e doar economie.
Unii care stiu doar din auzite ,spun ca distruge motoarele,altii care folosesc de mult spun ca au motoare perfecte.
GPL este mai ecologic .
GPL este mai uscat,dar nu conteaza deoarce nici benzina nu are rol de ungere.
GPL-ul occidental are circa 110 octane,lucru ce se resimte la putere.
Costurile de intretinere sunt legate doar de inlocuirea filtrului aferent instalatiei.
Singurul minus este ca uneori roata de rezerva poate deveni incomoda in portbagaj.