A raspuns
tonu_adrian
(3,140 puncte)
acum 13 ani editat de tonu_adrian acum 13 ani
sunt niste tampenii..daca intradevar reduceau consumul ..nu crezi k le-ar fi instalat direct producatorii de masini? e doar un alt mod de a te jecmani..ca doar toti am fi amatori de scaderea consumului ,,
Daca ar fi intradevar cum zic ei..ti-ai instala 2-3 module din alea pe masina si ai merge doar cu apa..
O alta "inventie" din asta ieftina si cu rezultate megaspectaculoase e turbina aia electrica :))
".. un calcul clar din care sa reiasa ca la 20 de amperi se degaja 2 litri pe minut. Si apoi as dori sa stiu debitul de aer din galeria de admisie a unui motor de 1400cmc la 3000rpm, sa vedem daca intr-adevar se obtine economia de 17% cu aia 2 litri/minut.
eu zic doar ca un motor de 1400cmc la 3000rpm consuma 70litri de aer/secunda, deci intr-un minut intra in motor 4200litri de aer. Cu 20% oxigen, asta inseamna 840 litri de oxigen/minut. Acum revin cu intrebarea: daca la 840l/min adaugi 2l/min, chiar mai sunteti convinsi ca se obtine economie de 17% ?
iar de hidrogenul care arde la 300 de grade, da-mi voie sa ma indoiesc deocamdata. Acum vreo 8 ani calculasem si eu o instalatie de-asta si imi trebuiau vreo 1500A sa obtin o economie notabila (10%) la un harb de dacia 1300...
deci, calcule, domnilor, documentatie, nu filme de pe youtube."