4Tuning.ro > 4Tuning Help > Intretinere auto > reducere consum cu hidrogen

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Reducere consum cu hidrogen

Stie cineva vreo informatie....si-a montat cineva asa ceva? http://www.hidrogen-auto.ro/cms.php?id_cms=9   ....dupa mine e ideala faza daca e asa cum zic ei
A intrebat unu_miezu (2,100 puncte) acum 12 ani in categoria Intretinere auto
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns tonu_adrian (3,140 puncte) acum 12 ani

editat de tonu_adrian acum 12 ani

sunt niste tampenii..daca intradevar reduceau consumul ..nu crezi k le-ar fi instalat direct producatorii de masini?  e doar un alt mod de a te jecmani..ca doar toti am fi amatori de scaderea consumului ,,
Daca ar fi intradevar cum zic ei..ti-ai instala 2-3 module din alea pe masina si ai merge doar cu apa..
O alta "inventie" din asta ieftina si cu rezultate megaspectaculoase e turbina aia electrica :))

".. un calcul clar din care sa reiasa ca la 20 de amperi se degaja 2 litri pe minut. Si apoi as dori sa stiu debitul de aer din galeria de admisie a unui motor de 1400cmc la 3000rpm, sa vedem daca intr-adevar se obtine economia de 17% cu aia 2 litri/minut.
eu zic doar ca un motor de 1400cmc la 3000rpm consuma 70litri de aer/secunda, deci intr-un minut intra in motor 4200litri de aer. Cu 20% oxigen, asta inseamna 840 litri de oxigen/minut. Acum revin cu intrebarea: daca la 840l/min adaugi 2l/min, chiar mai sunteti convinsi ca se obtine economie de 17% ?
iar de hidrogenul care arde la 300 de grade, da-mi voie sa ma indoiesc deocamdata. Acum vreo 8 ani calculasem si eu o instalatie de-asta si imi trebuiau vreo 1500A sa obtin o economie notabila (10%) la un harb de dacia 1300...
deci, calcule, domnilor, documentatie, nu filme de pe youtube."
+2 voturi
A raspuns sketch (510 puncte) acum 12 ani Energia necesara pentru a produce Hidrogen este mult mai mare decat cea recuperata... = POINTLESS

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani In interiorul motorului exista pistoane care se misca rapid in sus si in jos la o rata constanta, generand putere. Cand coboara pistoanele creeaza un vacuum care trage aer si combustibil (Admisia). Cand se ridica, compreseaza combustibilul(Compresia) si bujia le aprinde (Aprindere). Un motor are aprinderea ideala numai cand pistonul a ajuns pana sus in cilindrul sau. Dar, majoritatea motoarelor aprind benzina prea devreme, nereusind compresia totala rezultand in ineficienta, cresterea consumului si poluare.  



Cand gazul HHO se amesteca cu gazul creste cifra octanica si compresia necesara inainte de aprindere. Pistonul trebuie sa compreseze combustibilul complet inainte de a-l aprinde, iar Hidrogenul extra ajuta combustibilul sa arda complet, reducand pierderile (emisiile). Astfel adauga un pic de putere motorului, care mareste eficienta si scade consumul.

Comentarii:

A comentat podaruu (1,240 puncte) acum 12 ani foarte slaba intelegere a fenomenului de detonatie spunand ca masinile aprind prea devreme
un motor pe benzina care asteapta sa ajunga pistonul la TDC (pozitia maxim de sus) inainte de aprindere va crea fenomenul de autoaprindere (detonatie)
marirea cifrei octanice permite presiuni mult mai mari (aprindere mai tarzie) si evitarea detonatiei timpurii marind puterea motorului
hidrogenul nu mareste cifra octanica dar probabil reduce temperaturile de admisie la fel ca un sistem de Water/methanol injection reducand riscul detonatiei
17 la suta e exagerat in orice caz
p.s. cat despre pistoanele care sa misca rapid la o rata constanta no comment :)