4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > AUDI > De ce imi scoate fum albastru ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce imi scoate fum albastru ?

Buna seara am si eu o problema majora zic eu cu masina un audi a4 din 2006 3.0 tdi 204 cp. Imi scoate fum albastru si la rece si la cald . Din ce cauza s-ar putea intampla acest lucru ? Multumesc frumos pentru timpul acordat . Astept pareri
A intrebat dicu_octavian (150 puncte) acum 8 ani in categoria AUDI
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns Lavinius75 (12,170 puncte) acum 8 ani Fumul albastru este simptom de consum de ulei.Daca nu s-a aprins martorul de presiune ulei in bord inca nu este foarte grav dar trebuie verificat rapid.Pune un tester cat mai repede,nu mai circula asa.Cauze sunt multe.

Comentarii:

A comentat dicu_octavian (150 puncte) acum 8 ani Am facut si acest lucru si cei care mi-au pus testarul pe ea mi-a spus ca nu are absolut nici o problema care ar putea fi sesizata cu ajutorul testarului.
Am schimbat turbina dintr-un alt motiv ce-i drept deci din cauza turbinei nu poate fi.Eu ma gandeam ca segmentii ar fi uzati si de aici fumul albastru . Ar putea fi si alta cauza in afar de cele 2 mentionate de mine mai sus? Multumesc  Lavinius75 pt raspuns
A comentat Lavinius75 (12,170 puncte) acum 8 ani Daca segmentii sunt uzati fumul este catre alb si are acel miros caracteristic Pentru orice eventualitate verifica nivelul de ulei cand motorul e rece si vezi cam cat are pierdere si completeaza la nevoie.Ca sincer,nu cred ca vrei sa segmentezi motorul acum nu e funny de loc.:).un alt motiv pt fum albastru poate fi faptul ca s-a folosit un alt ulei .decat cel recomandat sau un aditiv in ulei.
A comentat dicu_octavian (150 puncte) acum 8 ani Eu momentan ma aflu in afara tarii...cand am constatat ca imi scoate fum am fost la un service in tara in care ma aflu acum si ce de la service mi.au spus ca trebuie sa schimb nu mai stiu ce clapete...am zs ca au dreptate si sincer nu am mai stat sa ma gandesc eram disperat ca si acum sa rezolv problema cat mai repede. Dupa schimbarea acestor clapete fum toot scotea , aceeasi mecanici de la acelasi service mi.au spus sa bag un aditiv in ulei si asta ar remedia problema ceea ce am si facut .
Deci fum imi scotea dinainte sa bag acel aditiv si da are un miros specific acest fum se apropie de mirosul gazului .
Lavinius75 iti multumesc inca odata pentru raspunsurile acordate dar de ce spui ca nu e funy sa segmentez motorul acum:d? M.am uitat pe seituri de piese auto si un set de segmenti nu ar fi scump undeva intre 600 si 800 lei doar piesele plus manopera 200 nu cred ca ar costa mai mult(sper)...deci un total de 1000 lei .
A comentat Lavinius75 (12,170 puncte) acum 8 ani Aditivii pt ulei se folosesc in cazul in care se foloseste un ulei de motor inferior,pt a evita spumarea datorita temperaturii si pt a ajuta obtinerea unui coeficient lubrifiant mai bun.Cel putin in cartea masinii mele ,scrie ca este strict interziss folosirea aditivului cand folosesc ulei de calitate care are deja aditivul lui inclus.In alta ordine de idei am spus ca nu e funny sa te apuci de segmentare acum pt ca este o perioada din an in care masina chiar devine mult mai necesara decat de obicei si segmentarea o va tine pe dreapta ceva timp.:).Daca schimbi doar segmentii este in regula pretul dar intotdeauna vor mai fi de schimbat,ceva garnituri,poate un cuzinet este ciupit,trebuie reglati tacheti,jocuri,etc..apoi tine cont ca se va schimba din nou uleiul deci ulei plus filtru..costuri suplimentare.Mult succes si putini bani topiti iti doresc:)
A comentat dicu_octavian (150 puncte) acum 8 ani Multumesc frumos pt sfaturi...mai nou mi s.a aprins martorul sondei lambda...asta ce inseamna? O problema nu vine niciodata singura. Sonda lambda este cumva un "cititor" al gazelor arse iar in cazul meu imi sesizeaza ceva in neregula cu noxele deoarece se arde si ulei in camera de ardere  nu doar amestecul de motorina cu aer? Si dai ai dreptate nu pot fi doar segmentii ar fi prea frumos sa fie adevarat ;)) .
0 voturi
A raspuns palmozes (220 puncte) acum 6 ani La mine cand parcam de ex era un nor de fum albastru cu miros de ulei in jurul masini ca nu mai vedeai:), dupa multe testari ... prorosti .... am schimbat capacul de chiulasa, poti da seama daca scoti dopul de ulei auzi ca iese presiune, deci dupa ce am schibat capacul 720 ron manopera 0 ron acasa facut de mine masina a revenit complet, poate ca te ajuta, Bafta