4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > dc e presiune pe furtun e46 ?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Dc e presiune pe furtun e46 ?

Deci, am facut un drum bucuresti pitesti 3500 4000 turati/min, 130,140km/h, am ajuns acasa pe la ora 21, am pus mana pe furtun de duce din motor la vasul de apa/antigel, BATA !!! tare, nici un bec aprins la bord dar m-am gandit ca cv nu e bn, pe la ora 3 adik dupa vre-o 6 ore sa plec cu masina, pun contactu becu de la vas aprins... Ridic capotoa si furtunu era tare.. Acum mirarea, desfac busonu de la vas si incepe sa dea antigel pe acolo, am pus 1litru de apa k il aveam in porbagaj( desi parca mai intra) si am pus contactu nu s-a mai aprins nimic, am mers vre-o 5 km, caldura baga, si am lasat-o in parcare,  pe la ora 12 tot la fel desfac busonu si curgea apa, stie cnv dc ?
A intrebat nykbmw (170 puncte) acum 10 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Posibil termostat blocat pe inchis,desi presiunea dupa 6 ore ar fi trebuit sa scada.Verifica si busonul de la vasul de expansiune daca mai lasa aerul sa iasa.
Despre ce motor e vorba?

Comentarii:

A comentat nykbmw (170 puncte) acum 10 ani 1900cm3 bn 1898 sau cat e,  118 cp benzina
0 voturi
A raspuns dany2good4u (39,820 puncte) acum 10 ani mda...ciudat...dupa 6 ore nu ar fi trebuit sa iti dea apa afara din vas,iar presiunea sa scada.sistemul de racire lucreaza la presiune maricica,deci cu motorul pornit(atunci cand e apa calda) sau la putin timp de la oprire e normal sa fie furtunul inca tare...dar la 6 ore...probabil iti scapa apa pe undeva(de acolo martorul in bord) iar presiunea...las alti colegi care au idee...eu stiu ca e presiune numai cand e apa calda...
0 voturi
A raspuns nykbmw (170 puncte) acum 10 ani Am dat radiatorul jos l-am luat in casa l-am umplut cu apa sa vad dak pik pe undeva, nimic, ba din contra arata ca nou, cred k a mai fost schimbat.... In fine, a curs niste "stelute luminoase" cred k a fost vre-o solutie cv, ma tem k trebuiecuratat si motoru la fel ? l-am montat la loc am bagat 4 litri antigel si 2 de apa bn k a mai curs knd i-am facut airisirea,am verificat furtunele sa vad dak pierde pe undeva, nimic, am plecat la drum sa vad ce se intampla, in 3 km prin oras a inceput sa-mi bage kaldura bn la 32 grade si ventilatia la maxim, am oprit la peco am bagat benzina, si m.am uitat sub ea sa vad dak e apa, nu era, si am plecat la drum 3000, 4000 pana la 5500 rpm, ok ajung in parcare furtunurile normale adik nu kieri bata, unde am observad k a dat a fost la buson cred k e supapa aia de presiune.... Nu mi s-ar parea cv neinregula pt k am cam harmalito in schimb la radiator jos in partea dreapta la furtun parea a fi umed, dar o sa verific maine pe lumina k de e ziua scurta. Sper sa nu mai apara probleme gen furtune tarii sau becuri aprinse, poate nu e garnitura \:d/ verific maine si va zic ce am gasit, app e normal sa dea apa pe la buson dak o harmalesti, cam vre-o jum de ora sau poate si mai bn 3~4mii...5mii ?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Daca e circuitul de racire in regula nu,nu sunt si nu am fost posesor de bmw dar nu am patit cu nici una sa arunce apa daca apesi mai tare.(smartul meu mananca numai 5500rpm(doar motor cald)).