4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > De ce se gatuie?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce se gatuie?

Salut. Ma intorc iar cu aceeasi problema la un bmw e90 320d an 2006. La relanti are o fluctuatie la turometru. Si de la un timp am observat ca si daca merg la drum lung incepe si se gatuie. Are aceeasi fluctuatie si se simte si la mers. Se intampla pe la 1500-1900 chiar si 2000 de turatii. Si din pacate e foarte deranjant ca nu poti sa mergi la drum lung la 1800 de turatii ca sa scoti un consum de 5 si sa te gatuie intruna asa. Sper ca puteti sa ma ajutati cu niste pareri, sfaturi si teorii. Salut!!!!
A intrebat luxi (5,720 puncte) acum 12 ani in categoria BMW

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns MegaDjKick (250 puncte) acum 12 ani te poti duce la un centru atiorizat BMW si poti rezolva orice problema

Comentarii:

A comentat luxi (5,720 puncte) acum 12 ani MegaDjKick    tu poti sa iti lipesti stickerul 4tuning pe bicicleta si sa ma scutesti te raspunsuri dastea. E o chestie importanta, ceva cu care bicicleta ta nu se intalneste niciodata. Bafta in continuare la lipit stickere
0 voturi
A raspuns radu_mihai (5,740 puncte) acum 12 ani Ti-a trecut prin minte ca "mersul la consum" poate sa fie cauza pentru care iti merge asa masina acum? Cum sa mergi cu 1800 de rpm?? Da ce e scuter? Mentenanta ordinara ai facut-o? sau daca e masina germana nu trebuie sa schimbi filtrele si uleiul? Injectoarele sunt in cote? motorina o pui cu apa sau fara? debitmetru l-ai verificat? admisia ai verificat-o sa nu fie plina de funingine si mocirla de la mersul "la consum"?  sunt o droaie de chestii de verificat si pus la punct.

Comentarii:

A comentat luxi (5,720 puncte) acum 12 ani

editat de luxi acum 12 ani

Bai prietene, raspunsul tau ma duce cu gandu ca tu conduci caruta. Mentenanta am facuto acum 1 luna si filtrele erau aproape intacte si uleiul la fel. Tu cu masina ta in ce plaja  de turatii mergi la drum lung?  La 2500 sau 3000? Iti vine sa crezi ca un 740d din 2011, cutie automata, pe modul confort schimba vitezele la 2400-2500 si la drum lung merge in treapta 7 cu 1400 de rpm????  App.o , motorina pun 40 de litrii si pana la 60 pun apa. Tu gandesi cu capu sau cu curu de pui intrebarile astea. Daca te crezi destept veziti de jtd-ul tau si nu mai face comparatie intre o masina italiana si una bavareza. Appo de fum si funingine si mocirla, masina are dpf si nu are voie sa scoata fum decat in modul de regenerare. Cu toate cele spuse mai sus, abtinete sa te crezi destept si sa vbesti din auzite. Nu are rost sa mai comentez. App.o inca ceva. Una e sa schimbi viteza la 1900 2000 si alta e sa mergi la drum lung la 1800 sau mai putin. Tu pe autostrada mergi cu 130 in trapta 4 la 3000rpm?  Sau mergi in 6 cu 1700 sau mai putin, depinde cum e etajata cutia de viteze. Oricum ms ptr raspuns dar eu astept raspunsuri de la cei care se pricep cu adevarat, nu de la pulifrici ca tine la care le funega jtdul italian. Salut. Asa cum poate tu mi.ai vbit mie la mijto si intrun spirit de gluma, asa ti.am vbit si eu tie. Bafta.
A comentat luxi (5,720 puncte) acum 12 ani Inca ceva, cred ca tu te oftici ca, cu un beamveu poti sa scoti consum de 5 chiar si 4,8 si tu nu poti. Bafta.
A comentat radu_mihai (5,740 puncte) acum 12 ani jtd-ul meu scotea fum din cauza ca un destept ca tine a mers cu ea "la consum" inainte sa o iau eu, si ca sa te oftici si mai tare, tipul de la care am luat-o mi-a zis ca a scos consum de 3,5
A comentat luxi (5,720 puncte) acum 12 ani Bai prietene asa si eu pot sa zic ca masina mea produce motorina, nu consuma. Cred ca tu esti mai prost decat prevede legea daca ai crezut ce a zis ala de la care ai luat masina.  Un consum de 3,5 nu ai cum sa scoti cu un 1.9 de 150 de cai  si euro 3 banuiesc ca e de pana in 2004 ptr ca atunci a aparut euro4. 3,5 dabia scot masinile de acu 2012 -2013 plus sa fie hibride. Asa ca te rog frumos sa te abtii ca te faci de ras. 3,5 scoti pe coborare cu vant bun din spate.  Dar eu pot sa iti dovedesc ca la 100 110 iti scot 5   Tu doar din gura imi dovedesti ( verbal, din ce zice samsaru de unde ai luato). Bafta la scot consum de 3,5 cu jtdul tau care fumega. Bafta.
0 voturi
A raspuns radu_mihai (5,740 puncte) acum 12 ani Mai elevule, vad ca ai doar 19 anisori, ai luat macar bac-ul sau ai fost prea ocupat cu laudatul masinii tale bavareze?  Ce-ar fi, cu banii economisiti din consumul redus de carburant, sa-ti duci masina la un mecanic adevarat in loc sa astepti vre-un macgyver pe 4tuning care sa-ti zica ce are fara nici macar sa o vada?

Eu inchei aici, poti sa ma jignesti cat vrei, oricum nu-ti mai raspund.

Comentarii:

A comentat luxi (5,720 puncte) acum 12 ani Sincer, esti papagal. Vorbesti mult, prost si fara rost. Nu cred ca are importanta ca sunt elev. Nu cred ca are importanta ce fac cu banii economisiti. Aici nu e vorba de economie la carburant ptr ca am carburant la discretie daca stii ce inseamana asta. Ideea era alta, sectiunea se numeste question and answer. E facuta sa pui intrebari si sa ti se raspunda, in masura in care se poate. Eu am explicat simptomele, tu daca erai baiat cu obraz nu ma lua la mijto ca am mocirla pe admisie sau ca pun apa in motorina. Chiar daca am 18 ani nu cred ca iti da dreptu sa comentezi asa referitor la masina mea. Din pacate ptr tine eu am o masina care nu fumega la 3000 de rotatii pe minut, o masina care stie sa scoata consum si de 5 dar si de 13 ca stie sa si pape motorina dar sa iti dea si adrenalina. Eu zic ca mai bine te abtineai de prima data sa imi explici tu mie ca am mocirla si funingine in admisie sau ca eu cred ca masina germana nu are nevoie de mentenanta. Poate esti mai mare decat mine sau poate nu fosrte mare, ma doare in pix de treaba asta, sunt major imi asum toata raspubderea ptr tot ce zic si tot ce fac. Asa ca cius bai prietene, ptr ca nu stii ce vorbesti.  Aaa, appo, oricum nu aveam nevoie de raspunsu tau, mai ales un raspuns ca primul.
0 voturi
A raspuns B-99-SAA (760 puncte) acum 12 ani Mers subturat ca in cazul de fata duce la distrugerea EGR si a turbinei. Vrei sa crezi sau nu, asa e. Mergi si pune-o pe un tester prima data, si de acum incolo mai scoate-o si pe ea la o talpa pe drum intins, in turatii mari.

Comentarii:

A comentat luxi (5,720 puncte) acum 12 ani Nu te gandii ca am mers numai la consum. Am si calcato ca nu pot sa ma abtin. Subturat cum ziceti voi am mers doar la drum lung. Nu am mers in oras cu 1500 rpm. In oras merg mai sportiv, daia am consum 12 , intrun trafic destul de lejer. Chestia cu fluctuatia la relanti o am de aproape 2 ani. Dar biciodata nu mi s.a intamplat sa se gatuie in mers. E un gatuit subtil nu te gandi ca ma balanaeaza in masina, doar se sinte ca se gatuie. Si inca ceva. Face asa doar la cald. Cat e rece motoru nu face in mers. Doar pe loc fluctuatia aia mica de 3-4 rpm.

Intrebari asemanatoare

De ce se gatuie? (3 raspunsuri)