A raspuns
Sebise
(520 puncte)
acum 4 ani
Revin cu noutati, m-am pus sa desfac acolo mai jos sub admisie unde sunt cele 2 gairi si pleaca "serpisorii" la motor, acolo se afla o clapeta (nustiu sigur ce face acea clapeta) clapera nu era prinsa de tija aia vacumatica, cineva a rupt tija si era si indoita tija care actiona clapeta, cand m-am uitat mai bine ma gandeam ca trebuia sa aiba un furtunas undeva odata ce era cu vacum.... era rupt stutul pentru furtunas, am decis sa anulez clapeta.
( am impresia ca acea clapeta ajuta la decelerare mai rapida).
Am curatat si acel motoras care e pe clapeta de acceleratie.
Dupa cele facute masina se tureaza nu se mai balbaie la talpa asa rau, daca scot mufa de la debitmetru merge urat, in schimb am incercat debitmetru de la masina mea (un audi a3 8p 2.0tdi) potriveste si merge foarte ok, singura problema e ca nu sta mult la relanti, si cat timp sta parca merge in 2...3pistoane.
Treaba ciudata e ca peste 1000 de ture functioneaza ok, fara nicio intrerupere, in schimb cand incearca sa stea la relanti isi schimba mersul ca in 2 pistoane, are cineva idee despre asta?