4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > Dece nu sta la relanti si se t...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Dece nu sta la relanti si se tureaza balbait bmw e46 316i?

Masina in cauza e un BMW e46 316i, la relanti merge parca in 2 pistoane si se cam opreste, daca o turez foarte finut merge pana la maxim dar daca o turez mai agresiv tuseste si nu se tureaza, mai degraba da sa moara, de la ce ar putea fi problema?
A intrebat Sebise (520 puncte) acum 4 ani in categoria BMW
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns asandulescu (70,190 puncte) acum 4 ani scoate mufa de la debitmetru in prima faza, am patit la fel si era de la debitmetru. Daca cu ea scoasa merge bine, de la el e.

Comentarii:

A comentat Sebise (520 puncte) acum 4 ani am incercat deja si tot la fel
0 voturi
A raspuns Sebise (520 puncte) acum 4 ani Revin cu noutati, m-am pus sa desfac acolo mai jos sub admisie unde sunt cele 2 gairi si pleaca "serpisorii" la motor, acolo se afla o clapeta (nustiu sigur ce face acea clapeta) clapera nu era prinsa de tija aia vacumatica, cineva a rupt tija si era si indoita tija care actiona clapeta, cand m-am uitat mai bine ma gandeam ca trebuia sa aiba un furtunas undeva odata ce era cu vacum.... era rupt stutul pentru furtunas, am decis sa anulez clapeta.
( am impresia ca acea clapeta ajuta la decelerare mai rapida).

Am curatat si acel motoras care e pe clapeta de acceleratie.

Dupa cele facute masina se tureaza nu se mai balbaie la talpa asa rau, daca scot mufa de la debitmetru merge urat, in schimb am incercat debitmetru de la masina mea (un audi a3 8p 2.0tdi) potriveste si merge foarte ok, singura problema e ca nu sta mult la relanti, si cat timp sta parca merge in 2...3pistoane.

Treaba ciudata e ca peste 1000 de ture functioneaza ok, fara nicio intrerupere, in schimb cand incearca sa stea la relanti isi schimba mersul ca in 2 pistoane, are cineva idee despre asta?