4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > dece nu sta la relanti si nu s...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Dece nu sta la relanti si nu se tureaza?

salut! Acum cateva zile am avut o problema cu pompa de benzina si am schimbato dar motorul a functionat dupa schimbarea pompei cam doua ore si adoua zi cand am vrut sa pornesc nu a mai vrut si cand pornea dupa foarte multe incercari facea urat tare si se oprea.Am incercat sa fac o smecherie iam dat cu sprei si a pornit dar cand vreau sa accelerez se opreste si la relanti are fluctuatii mari.Am scos debimetrul din filtru si cand am vazut ca da sa se opreasca am pus mana si iamopturat putin aeru si sia revenit.Am luat o bucata de carton am decupato la rotund cat gaura debimetrului si in mijlocul ei iam facut o gaura cat un dop de sticla si am pus bucata de carton in fata sitei de la debimetru [smecheria asta am citito undeva pe aici] acum se accelereaza nu se mai opreste si relantiu sta la 300.Dar pun contactul si nu porneste decat din atreia cheie.Ce mama masi poate sa aiba ca ma disperat decateva zile am fost si cu ea la tester inainde de aceasta operatiune care am facuto si imi da eroare 023 si cica nu mai functioneaza releul de contact si lam schimbat si nimic.Releul asta se afla sub torpedou in dreapta.bmw e36 320i

A intrebat macnic (820 puncte) acum 10 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani Vroiam sa stiu daca eroarea 023 a aparut pe tester. Daca da sa ne spui si noua ce tester s-a folosit la diagnoza.In al doilea rand masina ta pare sa aibe o defectiune de aprindere/admisie.
 Eu zic sa te duci cu ea la reprezentanta pentru o diagnoza cap-coada, lasa toti cunoscatorii ca ,,e multi de tot , si toti stie mecanica la bemveuri ca-n palma''
Bafta.

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 10 ani nu stiu cum se numeste testerul dar am pus pe doua testere pe unu aparea eroare 023 si pe al doilea 025 si ii dadea pe tester fuel suici off si trebuia sa fie on asa se citeste nu stiu cum se scrie ca nu prea le am cu engleza
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani din ce an e masina???
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani si inca ceva...cei care au facut diagnoza nu ti-au spus ce inseamna codurile de eroare????? Scuze, nu sunt suparat pe tine, ci pe cei ce ti-au luat banii pe diagnoza si nu ti-au spus nimic in afara de un releu si doua coduri....
Judecand dupa coduri, nu sunt coduri obd, obd2 etc ... ci DME/DDE... in fine... e ceva nascocit de bmw cu multa vreme in urma, insa cine are un tester care stie coduri dinastea, trebuie sa stie sa-l si foloseasca macar 75%.... parerea mea.
Dupa coduri, repet, pare sa fie o problema de aprindere/amestec... incearca sa verifici fise, bujii, injectoare... (cred ca face referire la cilindrul 1 si 6) si incearca sa verifici sonda lambda (nu stiu din ce an este masina, deci nu stiu daca are una sau doua sonde lambda)

Comentarii:

A comentat macnic (820 puncte) acum 10 ani mersi pentru sfaturi si pentru raspuns esti singurul care a incercat sa ma ajute.Am rezolvat problema eu am schimbat pompa de benzina dar nu am verificato si aseara am scoso din rezervor si am puso intrun lighean cu apa cand am pornito furtunasul care face legatura intre pompa si carcasa ei era fisurat deci ea baga saraca benzina dar nu ajungea toata cantitatea in rampa si se pierdea si presiunea.Si stau si ma gandesc oare cati bani si cati meserias schimbam ca sa-mi descopere fisura asta banala.
A comentat macnic (820 puncte) acum 10 ani scz masina este din 93
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 10 ani asta e.... bafta in continuare!
A comentat macnic (820 puncte) acum 10 ani mersi la fel