4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > motorul nu mai merge rotund la...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Motorul nu mai merge rotund la relantiu ,din ce cauza e36?18i ?

A intrebat bmwull (8,530 puncte) acum 12 ani in categoria BMW

editat de bmwull acum 12 ani

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani

editat de kenel acum 12 ani

1.debimetru(daca esti din bucuresti sau ilfov te pot ajuta cu unul sa probezi, de 1.6)
2.tps-motoras relantiu
3.filtru aer imbacsit
4.bujii
5.pompa benzina
6.injectoare
7.altele
 verificale in ordinea asta!

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 12 ani debimetru ii bun ca lam probat filtru aer nou de 10 zile pompa de benzina ii buna,, motorasu ii curat lam curatat de 1 luna si ceva , bujiile leam luat jos si nu erau deloc negre erau bune da nus schimbate de 2 ani si ,,o sa schimb cat de repede bujiile sa vad se schimba ceva ,da bujiile afecteaza si viteza ?masini?   ce buji miai recomanda?
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani acum am vazut ca ai 1.8, verifica tps'ul-asta este releul de relanti, vezi ca are doau surubele cu care se prinde si la unul are un locas mai mare ca sa il poti regla
eu acolo am avut problema.deasemenea curata si clapeta de acceleratie.
A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 12 ani mersi ffffff mult de raspuns da nu stiu unde are surubelele alea se poate spala cu benzina motorasu ala? nu ai o poza sa vad motorasu meu se acceleratie im este prins intrun cauciuc nu in surub  sa nu die ala ?ajutama terog
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani nu este motor, este un releu daca vrei..caut pe net si revin
este prins pe clapeta de acceleratie,
+1 vot
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani poze.scuze dar nu am gasit decat in format mic.este prins exact pe clapeta, desfaci putin suruburile cu care se prinde si misti stg/dr cu  masina pornita pana gasesti pozitia corecta.inainte de a face asta trebuie sa cureti clapeta
 unele au intr-o parte un locas mai mare, ca sa poti regla.

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 12 ani cum pot pune o imagine sati arat?
0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani uite poza. este prins de clapeta de acceleratie si are si acele locasuri de reglare.

nu stiu daca poaza este de la e36 dar trebuie sa te uiti undeva in spatele clapetei.intra o mufa in el.

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 12 ani sa fie pe la debimetru clapeta aia ?
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 12 ani nu e pe debimetru in sine dar este in capatul tubului de guma.practic intre clapeta si debimetru este acel furtun..
ps: verifica si acel furtun sa nu fie rupt sau crapat.poate sa fie si din cauza lui(daca este crapat trebuie schimbat sau dai cu banda adeziva sa nu mai traga aer fals.acesta poate fi un alt motiv pt ca nu sta relantiul normal)
+1 vot
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani verifica si sonda lambda !!!
.

Salut
!
0 voturi
A raspuns miju4you1 (1,040 puncte) acum 12 ani daca e pe curea,se va balbai inevitabil

Comentarii:

A comentat bmwull (8,530 puncte) acum 12 ani

editat de bmwull acum 10 ani

cum adica   e pe curea bmwul