Din ce cauza motorul nu merge ”rotund” VW Golf IV 1.6 benzina?
Buna ziua,
Am cumparat un VWGolf IV 1.6 benzina motor SR. Masina este fabricata in anul 2001. Am constatat ca motorul nu merge ”rotund” daca ma exprim bine. Mentionez ca sunt complet afon in ale mecanicii si ale masinilor. Cand intampin o problema, apelez la cei specializati in acest domeniu. Deci dupa ce am identificat aceasta problema am facut un tester VCDS in care cel de acolo a spus ca nu are scanteie pe un cilindru si sa schimb bobina de inductie, fisele sau bujiile. Am mers cu masina la un mecanic sa ii spun despre ce este vorba, acesta spune ca bujiile si fisele sunt noi si ca bobina da scanteie si totul este in regula si ca a mai facut el verificari si de vina este faptul ca masina nu are compresie. Dupa un test de compresie valoarea este 5 cand in mod normal ar trebuii sa fie 10. Acesta spune ca trebuie sa segmentez motorul, sau sa il schimb cu unul nou, iar in orice caz toata cheltuiala asta m-ar duce undeva la peste 1500 - 2000 de ron. Insa nu stiu pe care dintre cei doi sa il cred, pe cel cu testerul sau pe mecanic si nu stiu incotro sa ma indrept acum. Colac peste pupaza, mecanicul spune ca, cu aceasta compresie nu am nici o sansa sa trec noxele la RAR pentru a inmatricula masina. Tot acest mecanic spune ca a fost schimbata si distributia si garnitura de chiuloasa si ca arunca ulei pe cureaua de distributie. In afara de asta masina merge bine, nu e puturoasa si se infige bine, doar ca nu merge rotund. Si inca ceva, parca se simte un miros de benzina ne arsa. Nu stiu daca acest detaliu este relevant insa poate ajuta si imi cer scuze daca am omis sa mentionez ceva dar mai scriu pe parcurs. V-as fi recunoscator daca m-ati ajuta cu un sfat, o parere si ce ma indrumati sa fac in continuare.
Va multumesc anticipat!
A intrebat
Driver2017
(120 puncte)
acum 7 ani in categoria VOLKSWAGEN