A raspuns
free2hot4you
(6,170 puncte)
acum 10 ani
detin un astfel de exemplar si chiar daca am bagat o caruta de bani in el , pentru mine e de tinut.
eu am schimbat pompa de apa, pompa de motorina din rezervor(pana la mine nu cred ca vazut vreodata mai mult de 15 litri de combustibil, decat din an in pasti) debitmetru de aer(revizii nefacute la timp) turbina( tot din cauza uleiului neschimbat la timp) tampoane le de la motor( astea se cam duc , avand in vedere faptul ca e un diesel in 4 cilindrii si nu merge asa rotund ca unul in 6, cum e 525-ul de ex, si motorul e mare). o sa ai probleme cu frana de mana, sabotii de frana fiind subdimensionati. si o problema mai apare la aerul conditionat, tavita de golire condens de la condesator(vaporizator ) are doua furtunase (in cazul in care masina e echipata cu dublu-climatronic) care se infunda mereu, prin urmare dupa ce opresti ac-ul, o sa ai in permanenta un miros de umezeala in masina, si pe timp de ploaie daca opresti ac-ul iti aburesc geamurile. bucsa brat inferior spate dreapta( e a doua oara cand o schimb in 3 luni de zile) aceeasi marca ca pe stanga, nimeni nu imi poate explica de ce pe dreapta cade mai repede.(dar asta e doar 63 de lei)
ca ulei eu folosesc bmw oem 5w40, desi masina are peste 200k km.( e produs de castrol). nu iti recomand 10w40 deoarece ajunge mai greu la turbina, fiind mai vascos si in timp o sa ai probleme( uzura la axul turbinei, in timp joc in ax si pe urma cad bucsele( o sa ajungi sa cumperi turbo.( unul nou original de garret porneste de 7200 ron).
daca o sa tii masina depinde de rabdarea pe care o ai, de bugetul de care dispui ,dar cel mai important e de cum a fost intretinuta masina pana la tine. daca a fost intretinuta, corespunzator nu o sa-ti pape toti bani. daca nu...... pregateste un buget de minim 2000 de euro pe an doar pentru intretinere.
tine cont si de faptul ca e o masina cu 11 ani vechime, la care acum incep sa cada toate(daca nu au fost deja schimbate) amortizoare, discuri de frana, senzori de abs, bucsi, etc etc.