4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > BMW > Unde pot rectifica si eu un vi...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Unde pot rectifica si eu un vibrochen de bmw e46?

Salut, am si eu un bmw 316i  ( e46), din 1999,  1.9b

si am niste probleme la vibrochen/ o biela

s-a dus pana de la un cuzinet, s-a frecat de vibrochen si de biela. . si trebuie sa rectific vibrochen + schimbat biela, (  + schimbat set cuzineti)..

Eu astept sa-mi fac programare la Brasov .. dar momentan trebuie sa mai astept

si ma gandeam sa mai consult forumul 4tuning :) ..

ma gandeam si la ideea sa schimb motorul cu totul , dar nu gasesc un motor ( fara anexe)  pe la 300-400 euro si sa fie si bun.. ptr ca iei la mana a2a si nu ai nici o garantie.. ce ma sfatuiti ?
A intrebat Dracon (840 puncte) acum 12 ani in categoria BMW

2 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 12 ani Fata de un motor second, reconstructia celui actual iti poate lua cateva sute de euro in plus, dar ai garantia ca in urmatorii ani nu ai probleme cu el. Eu, sincer, te-as indruma spre "aranjarea" celui vechi, cu conditia sa fie facuta intr-un service ok.

Comentarii:

A comentat Dracon (840 puncte) acum 12 ani mersi! am sa retin aceste sfaturi ! :D
0 voturi
A raspuns vladutzzu (6,700 puncte) acum 12 ani Eu zic ca poti sa gasesti linistit un motor la dezmembrari cu care sa nu ai probleme daca este intretinut cum trebuie (sunt multe parcuri care vand piese din dezmembrari cu garantie).
Si motorul actual, daca era intretinut optim, nu apareau aceste probleme...cam totul se invarte la modul de exploatare al motorului.
Eu unul am avut un 316 M43 si m-a dus fara niciun fel de problema pana la 320000 km cand a fost vandut..doar ca schimburile au fost facute la schimb si fara forja.
Numai bine!

Comentarii:

A comentat Dracon (840 puncte) acum 12 ani eu am mers cu masina asta doar 3 luni .. si am facut cam 500 km pe luna asa ca nu cred ca eu am fost cel care a forjat-o :(
A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 12 ani Tocmai de asta eram aproape sigur. La orice masina cumparata la mana a 2 a nu ai idee la ce sa te astepti. Asta nu inseamna ca nu poti sa gasesti un motor bun la dezmembrari.
Cu masina actuala am facut 150 de km si am descoperit ca imi tot pierde antigelul..s-a defacut motorul si s-a descoperit ca blocul motor avea o fisura pe intrior. Am cumprat un bloc motor sh (fara intrenele motorului) si nu mai am probleme.
Astea sunt masinile de ocazie..o loterie.
A comentat Dracon (840 puncte) acum 12 ani asa a zis si mama , iei motorul ala dar e loterie.. asa
era ideea de a reface cu piese. ..
sau faptul ca pot sa iau motorul .. pentru ca am gasitu n motor pe un bmw , nedesfacut, deci a zis ca se poate proba ( gen sa ma fatzai prin curte pe acolo) si sa vad cum se aude cum se comporta.. ..
si sa sper ca o sa ma tina mai mult ...si imi ramane si vechiul motor .. si in caz ca Doamne fereste mai patesc ceva... sa iau de la motoru vechi, daca nu pateste aceeasi problema
A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 12 ani mda..cam asta e. ce e foarte bine e ca motorul nu este deja desfacut si il poti proba (nu ai mereu ocazia asta).Singura probleama care ar mai  putea aparea la acest motor (in caz ca se aude bine si trage cum trebuie) ar mai fi doar sa nu fie pus un aditiv foarte puternic in el. Dar si asta se poate rezolva cu un mic efort financiar..se scoate tot uleiul existent in motor si se pune ulei normal. Daca totul este in regula si acum (nu bate, nu se aprinde becul de ulei din cauza presiunii etc) eu zic ca il poti lua fara probleme.
A comentat Dracon (840 puncte) acum 12 ani pai asta vreau clar. ... schimb de ulei nici nu discut .. sa iau motoru cu cine stie ce ulei prin el ..
si da sa verific presiunea uleiului .. nu stiu merg cu mecanicul care mi-a demontat motorul .. stiu ca nu poti sa-ti dai seama ce e in motor doar ascultandu-l dar... macar asa .. .
A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 12 ani Daca faci toate cele spuse mai sus 90% nu poti da gres. Si tind sa cred ca puteai sa iti dai seama de anumite probleme si cand ai cumparat masina.
Eu unul am luat-o cu anumite simptome carora nu le-am dat mare importanta dar acum am platit cu varf si indesat aceasta greseala.
A comentat Dracon (840 puncte) acum 12 ani si eu pierdeam antigel .. si mi-a zis ca eh nu curge pe nicaieri , completezi un litru ,.. si la o saptamana iar s-a aprins becul .. ma rog am gasit la garnitura de chiuloasa o scurgere de antigel ..
A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 12 ani Mie imi pierdea tot antigelul la maxim 100 de km. Din cauza asta mi s-a ars garnitura de chiuloasa iar dupa putin timp mi s-a indoit si biela. Daca mai mergeam putin timp imi iesea biela prin blocul motor.
Parerea mea e sa o duci la un mecanic si sa iti spuna cum e mai bine de proecedat (incearca sa te duci la un service autorizat, iar acolo sa vorbesti cu un mecanic ca sa iti lucreze dupa program). Desi dureaza 1-2 zile mai mult preturile sunt cam la jumate.
A comentat Dracon (840 puncte) acum 12 ani cam in aceeasi situatia sunt si eu, ... o sa iau in consideratie , mersi
A comentat vladutzzu (6,700 puncte) acum 12 ani Ok. Multa bafta. Rezolvi si problema asta..dupa mine manopera nu ar trebui sa depaseasca 500 de roni. Problema care am avut a fost la un 2.2 hdi care e ceva mai complicat decat un 1.6, iar de platit am dat 700 de ron manopera.
A comentat Dracon (840 puncte) acum 12 ani super mersi ! :)