4Tuning.ro > 4Tuning Help > Masini > FIAT > sal am un fiat punto 1200 2002...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Sal am un fiat punto 1200 2002 cand am facut ultimi 100km a scazut puterea motorului si tripida motoru .a doua zi cand ?

salut am un fiat punto 1200 2002 in ultima vreme a scazut puterea motorului si tripida motoru a doua zi cand am vrut sa il pornesc a pornit un minut si sa oprit da semne sa porneasca dar nu mai porneste am pus buji noi bobinele is bune pompa de alimentare functioneaza ma poate ajuta cineva?
A intrebat andreybmw2009 (120 puncte) acum 6 ani in categoria FIAT
Distribuie pe Facebook

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns zapp_robert (900 puncte) acum 6 ani Ipoteza de la care plec, este ca ai verificat distributia si nu exista nici macar un dinte sarit!

Astfel, simptomele descrise, arata mai degraba un defect al aprinderii. Daca testerul nu indica nici un defect, verifica fisele bujiilor, e posibil sa fie "impuscate". Daca fisele sunt ok si esti sigur de asta, verifica/schimba senzorul de turatie. Acolo, de multe ori se aduna mizerie si senzorul "nu mai vede" semnele. De asemenea, la tot ce inseamna motoarele din grupul Fiat (Alfa, Lancia, Fiat), se stie ca acesti senzori cedeaza relativ usor.

Daca esti absolut sigur ca bobinele de inductie sunt in regula, nu ai coduri de eroare si nici senzorul de turatie nu este cauza, va trebui sa verifici ceilalti senzori de care depinde functionarea corecta a motorului (Lambda, catalizator, etc).

Daca ai ajuns sa epuizezi toate variantele sugerate si problema n-a disparut si nici coduri de eroare nu ai in continuare, verifica TOATE furtunele care au legatura cu sistemele de admisie si evacuare. O gaurica intr-un furtun, poate da asemenea simptome!

In sfarsit, ultima solutie, daca totul de pana acum a dat gres, este  sa verifici pierderile de compresie (garnitura de chiulasa arsa, supape strambe sau care nu etanseaza, ghizi sau simeringuri care scapa)...

In ce ma priveste, as verifica in primul rand daca scanteia la bujii e ok deci, fisele si bobinele, apoi m-as duce direct la senzorul de turatie, care "citeste" de pe volanta.