A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Treaba cu rx-8 e complexa in ro,in primul rand din privinta taxelor,platesti de la taxa de inmatriculare pana la impozit anual pentru un motor de 2600cmc,se pare ca cine raspunde de impozite si categorii de impozitare a motoarelor a facut facultatea de masini la agricola,nu a auzit de motoare wankel.
A doua problema majora e motorul si mecanicii care se baga in el si daca mai pun ceva la loc.In Ro nu stiu daca numeri pe degete mecanicii competenti pentru asa un motor,o capodopera de altfel.
La reprezentanta,poti merge cu un tractor la desfacut,cu asa un motor nu stiu cati au idee.
La nivel fiabilitate,vezi ca masina darama cu sondele lambda,e o problema generalizata la toate,schimbi si schimbi si schimbi si iar se strica.Catalizatorul mai face si el probleme destul de des.
Motorul este foarte pretentios,trebuie doar ulei de calitate superioara,ideal cumparat din afara,filtre de cea mai buna calitate si nu in ultimul rand,un SOFER DEMN DE MOTOR WANKEL.
Daca nu stii sa il conduci si cum se comporta,o sa schimbi ceva set-uri de ambreiaje si apoi te obisnuiesti si cu el.
Ultima problema cunoscuta e consumul,de multe ori peste orice limita normala,la acest motor daca ai talpa grea te plateste pana la ultimul gram de carburant.
Cam astea ar fi in mare,preturile pentru piese sunt putin peste medie,mai scumpe decat la motoarele vag 1,9 TeDepasesteImpresia(tdi).
Per total e o masina foarte buna,care alearga de minune,vrea ce e al ei si un sofer pe masura.