A raspuns
tavi_cc
(15,590 puncte)
acum 13 ani
Daca tu vrei sa faci lucru japonez legat cu sarma treaba ta...Vrei sa reinventezi o masina geniala dar nu te gandesti la cate subansambluri trebuiesc modificfate,instalatia electrica,de racire,suporti motor,timonerii,sonde,martori si multe altele pe care le vei descoperii cand te vei apuca efectiv de munca.Nu vei reusi asta,si chiar daca vei reusi la final vei realiza ca a iesit un rahat(si nu ma refer la rahat turcesc;) ).Sincer,am primit minus degeaba dar unii gandesc cu ...Iar mai apoi vine omologarea R.A.R,maopera fiind imperios necesar facuta intr-un service autorizat.Iar daca pui cap la cap banii,nervii si timpul pierdut vei observa ca ai iesit dublu la cheltuiala si te-ai ales cu o masina (struto-camila de c@c@t)ce nu mai este ce a fost(adica o evolutie a motorului otto;).Concluzia:Cauta un motor wankel si termina cu prostiile iar daca nu gasesti vinde masina unui pasionat ce ii poate reda stralucirea de alta data.Succes
p.s:cine a dat minusul sa il ia inapoi;)