A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 11 ani
Salut!
TRactiunea integrala folosita pentru ce conditii?
Curse?Daca e vorba de raliu(off-road,macadam etc) este cea mai indicata.Daca e vorba de liniute si curse de drag,atunci e indicata cea pe spate,recomandabila si pentru curse de pista(avantaj e ca accelerezi mult mai repede,dezavantaj e ca poti pierde mult in curbe).
Utilizare personala:Daca mergi la servici piata si sa duci boraci la scoala,atunci nu se merita din privinta consumului si a uzurii suplimentare(reparatii in plus),cu alte cuvinte daca esti sofer de oras,incadrat la oameni normali(si q7 si x6 are integrala,dar daca e alba si te dai cu ea pana la primul club cu intrarea ieftina,atunci e de fite),nu se merita deloc sa ai integrala.
Daca aceeasi masina e folosita si in afara soselei,stai in zone de munte etc atunci oarecum se merita.
Dupa o parere persoanala,4x4 all.time e doar o pierdere de combustibil si atat.Daca ai nevoie intradevar de tractiune integrala,atunci cauta o masina care se poate cupla.decupla.
Adauga detalii despre masina/categoria spre care vrei sa te indrepti,sa o folosesti unde si cat(daca iesi o data pe an in afara soselei si treci peste un sant,nu ai nevoie de integrala).
PS.Integrala e ca si motoarele peste 2,5,ori iti iei ca ai nevoie,ori iti cumperi ca iti permiti,ori esti fan(asta include ca iti permiti).